- Szédítsd csak tovább a megrendelőidet, ez az..! - a hang szinte azonnal el is némult ahogyan Moxxie teljesítve főnöke kérését "bebaszta" az ajtót. Volt egy sejtésem, miszerint ha Blitz csinálta volna meg ugyanezen műveletet, az ablakok valószínűleg már nem lettek volna a tárgyalóban a helyükön.. Szavak nélkül is éreztem ahogyan Blitzben konkrétan forrong az imént látott nő iránt érzett düh. Mondanom sem kell, Fizz esetéhez hasonlóan ezúttal is felpezsdült bennem a tudni akarás vágya, ám a szituáció végkimenetelét elnézve nem tartottam még egyenlőre egy túlzottan jó ötletnek azt hogy rákérdezzek érzéseinek a miértjére..
- Basszameg, muszáj minden egyes kibaszott napon eljátszani ezt a rohadt műsort ?? - akadt ki hirtelenjében a pult mögött Loona, amitől bevallom kissé meg is ijedtem. Kurvára de nem számítottam minderre, így kissé megugorva fordultam hátra a farkaslány irányába.
- Ha ez a kibaszott szajha nem tolná ide a képét akárhányszor csak ügyfelünk érkezik, akkor talán az idegeim se mennének szarrá minden egyes istenbaszta napon.. - sóhajtott feszülten kezébe temetve arcát Blitz, majd kifújva magát megenyhülve rám nézett - ne haragudj, kissé felbaszott ez a riherongy kurva..
- Semmi gond.. - hárítottam mindezt szinte azonnal, majd a látszólag teljesen ledöbbent Moxxie-ra néztem - nem volt egy kellemes társaság azt.. Meg kell vallani..
- Mi ez nálad ? - nézett értetlenül le a kezemre, melyben még mindig ott libegett a csajtól kapott papírkártya.
- Ja ez.. Fogalmam sincs ő adta.. - böktem fejemmel az ajtó irányába, jelezve hogy kire is gondolok - miért..?
- Nincs neked erre szükséged - kapta ki bármi nemű gondolkodás nélkül a kezemből, mire én meglepődve néztem az immáron üresen maradt tenyeremre - faszság az egész..
- Na de.. Miből gondolod hogy rossz szán..
- Ebben a nőben nincs olyan hogy jó szándék - nézett rám hátra a válla felett miközben kidobta a fecnit a recepciós pult mellett elhelyezkedő szemetes kukába - Arra hajt hogy minél több mindenkit maga mellé állíthasson..
Össze voltam zavarodva. Mi az hogy maga mellé állíthasson.. Mi a fasz ez az egész..? - agyaltam idegesen magamban, amiből Blitz rántott ki hatalmas erővel. Visszaérve hozzám ugyanis mélyen a szemembe nézve megszólalt.
- Gyere kérlek az irodámba..
Több mindent nem mondott ugyan, de nem is lett volna rá szükség. Tudtam hogy miről is akarhat beszélni..
Anélkül hogy bárki mással is szemkontaktusba keveredtem volna, becéloztam egyenesen a megbeszélt helyiséget. Áthaladva a tárgyalón éreztem magamon Millie tekintetét, aki látszólag ugyanolyan értetlenséggel figyelhette a jelenetet mint a párja.
Belépve a szobába azonnal fel is figyeltem az íróasztal lábánál megbújó kettő sörösdobozra, melyek számomra már ismerősek voltak az előző nap délutánjáról..
Kicsit irónikus volt a számomra hogy idegességében pontosan ugyanazt a márkát szlopálta ő is az érkezésem előtt, mint én az azt megelőző napon a kijelentését követően odahaza a lakásomban.. Hm.
- Tehát..
Hátra pillantva megvártam hogy behúzza maga mögött az iroda ajtaját, hogy aztán megfordulva rám nézhessen.
- Gondolom.. - néhány másodpercnyi csend - tudod, vagy hát.. Méginkább sejtheted hogy.. Miről is akarnék én elsősorban most veled beszélni..
Nagyot nyelve lassan bólintottam. (A sörösdobozokról próbáltam minél kevesebbszer tudomást venni, elég nehéz volt ez a szituáció így is, nem hiányzott volna még plusz egy nehezítő faktor..)
VOUS LISEZ
A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]
FanfictionEgy alternatív univerzum ahol Stolas nem éppen a jófiú szerepét igyekszik betölteni, csúfos szakításukat követően Blitz és Stolas ismét külön utakat járnak, Blitz minden eddiginél mélyebbre zuhan a depressziójában, már-már a feladás határára sodródi...