Pov Namjoon
Mia była w wodzie razem z V. Miło było patrzeć jak się wygłupiają. Jej uśmiech był tak piękny. Dobrze nam zrobił taki dzień poza domem i z daleka od gapiów. Chciaż nie powiem troche mnie denerwowało jak chłopaki wgapiali się w nią. Ale niestety musiałem przyznać im rację, ciało miała idealne w każdym calu. Po krótkiej chwili usłyszeliśmy podjeżdżający samochód. Jimin od razu rozpoznał samochód swojego przyjaciela.
Jimin : To Kai. - powiedział.
Podeszłem z Jinem, Jiminem i Jungkookiem się przywitać. Z samochodu wyszedł Kai i Suho. Szczerze mowiąc ucieszyłem się, nawet lubiłem Suho, był miłym gościem.
Kai : Siemka panowie. - powiedział.
Suho : Siema. - powiedział.
Jimin : No nareszcie, cześć. - powiedział.
Jungkook : Siema. - powiedział.
Jin : Cześć. - powiedział.
RM : Cześć, cześć. - powiedziałem.
Rozmawialiśmy z chłopakami, śmialiśmy się z opowieści Kaia.
Kai : Jak będziecie mieli ochotę wpadajcie tutaj kiedy chcecie. - powiedział.
Jimin : Na pewno skorzysztamy. - powiedział.
Pogłębienie w dalszej części rozmowy usłyszeliśmy głośny śmiech Sugi i Mii. Wszyscy spojrzeli w ich kierunku, chłopaki zaczęli się śmiać.
Jungkook : Biegający Suga to coś nowego. - zaśmiał się.
Suho : Niezapomniany widok. - zaśmiał się.
Chłopaki zdjęli koszulki i ruszyliśmy w kierunku reszty. Rozmawiałem z Jungkookiem i Suho śmialiśmy się z jego kolejnej historii. Usiedliśmy na kocach. Piłem z Suho piwo, gdy Suga niósł Mię w naszym kierunku.
Suga : Ta kobieta jest niemożliwa. - powiedział zdyszany.
Mia : Nie mów, że się zmęczyłeś. - zaśmiała się.
Suho : A kto to ? - zapytał zaskoczony.
Jungkook : To Mia. - powiedział.
Suho : Cześć, my się jeszcze nie znamy. - uśmiechnął się. Jestem Suho. - powiedział.
Mia : Cześć miło Cie poznać, jestem Mia. - powiedziała.
Widziałem jak Suho patrzy na Mię, nie podobało mi się to, ale skąd może wiedzieć, że to moja dziewczyna. Mia nie za bardzo wyraziła zainteresowanie nowo poznanym kolegą co sprawiło, że od razu się uśmiechnąłem.
Suho : Może usiądziesz z nami i napijesz się piwa ? - zapytał posyłając jej uśmiech.
Mia : Przepraszam, ale jestem samochodem. - powiedziała.
Suho : Oh rozumiem. - powiedział. W takim razie siadaj z nami. - dokończył.
Mia : Wybacz, ale Tae na mnie czeka, może później. - powiedziała.
Suho : Chłopaki skąd wy ją wzieliście? Ta dziewczyna wykracza poza moją skale. - powiedział z uśmiechem przyglądając się Mii jak odchodzi.
Jungkook : - śmiał się z całej sytuacji.
Suho : No co ? Opowiadajcie jestem ciekaw. - powiedział.
RM : Suho odpuść. - powiedziałem.
Suho : Stary widzisz jak ona wygląda? - zapytał.
Jungkook : No Nam może się wypowiedzieć najbardziej w tym temacie. - powiedział.
Suho : Zaliczyłeś ją? - zapytał.
CZYTASZ
Brakująca część mnie - Kim Namjoon
RomanceMia, córka chrzestna Banga pochodzi z Busan. Po decyzji rodziców, którzy chcą wyjechać do Polski przeprowadza się do Seulu, aby zacząć ostatni rok nauki na uczelni. Po nieoczekiwanej decyzji wujka ma przez miesiąc zamieszkać z jednym z zespołów, któ...