Rozdział CV

195 8 3
                                    

Rozpakowywaliśmy z Namjoonem nasze walizki, po czym zaczęliśmy się przebierać w stroje kąpielowe, aby dołączyć do naszych przyjaciół na plaży. Zastanawiałam się jaki strój mam ubrać i uświadomiłam, że 15 stroi na tygodniowy wyjazd to zdecydowanie zbyt wiele. Po szybkiej decyzji wybrałam jeden z nich i zaczęłam go ubierać. Namjoon tylko patrzał z boku na to co zakładam.

RM : Skarbie wyglądasz nieziemsko seksownie, ale czy ten strój nie za dużo odsłania ? - zapytał

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

RM : Skarbie wyglądasz nieziemsko seksownie, ale czy ten strój nie za dużo odsłania ? - zapytał.

Mia : Skarbie tak wyglądają stroje kąpielowe. - zaśmiałam się. A chyba każdy na plaży widział kawałek tyłka. - powiedziałam.

RM : Ale ty nie jesteś pierwszą lepszą dziewczyną. - powiedział.

Mia : Kochanie pragnę Cię poinformować, że wszystko co jest przeznaczone tylko dla Ciebie jest zasłonięte. - powiedziałam.

RM : Niech Ci będzie, ale wieczorem Cię porywam. - powiedział.

Mia : Nie będę stawiać oporów. - uśmiechnęłam się.

Namjoon klepnął mnie w tyłek i pocałował w usta po czym złapał za rękę złączając je razem i ruszyliśmy w kierunku plaży, gdzie już zaczęli zbierać się nasi przyjaciele. Gdy wszyscy już byliśmy w komplecie rozłożyliśmy się na leżakach, a kelnerzy przynosili nam pierwsze drinki.

Suga : To co wypijmy za udane wakacje. - powiedział.

Wszyscy : Za wakacje. - powiedzieli.

Podnieśliśmy nasze trunki w górę i upiliśmy znaczną ilość znajdującą się w plastikowej szklance. Razem z dziewczynami leżałyśmy ma leżaczkach rozmawiając o przeróżnych rzeczach.

Jennie : Mia a jak tam przygotowania do ślubu ? - zapytała.

Mia : Całkiem dobrze, dobiegają końca. - powiedziałam.

Jennie : Razem z dziewczynami nie możemy się już doczekać. - powiedziała podekscytowana.

Mia : Ja tak samo, ale z każdym kolejnym dniem co raz bardziej sie stresuje. - powiedziałam.

Jennie : To chyba normalne Mia. - powiedziała.

Kui : W szczególności, że zostało już niewiele czasu. - powiedziała.

Mia : Tak chyba tak jest, zostało 48 dni. - powiedziałam.

V : Do czego 48 dni ? - zapytał.

Jennie : Gluptasku do ślubu naszych przyjaciół. - powiedziała.

V : Już nie mogę się doczekać jak Cię zobaczę Mia w sukni ślubnej. - powiedział.

Jimin : Chyba wszyscy nie możemy się tego doczekać. - powiedział.

Jungkook : To będzie epicka impreza. - powiedział.

Mia : Nie straszcie mnie. - zaśmiałam się.

Zauważyłam w oddali Namjoona, który rozmawiał z Sugą i popijał kolejnego drinka. Wstałam z leżaka i chciałam podejść w ich kierunku gdy nagle poczułam jak ktoś łapie mnie i podnosi śmiejąc się przy tym. Jak się okazało był to Hobi. Biegł ze mną w kierunku morza.

Brakująca część mnie - Kim NamjoonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz