Nastał wieczór. Siedziałam w salonie i oglądałam kolejny odcinek dramy, którą zaczęłam oglądać gdy nagle rozdzwonił się mój telefon. Spojrzałam na wyświetlacz i się uśmiechnęłam.
Geong Min : Cześć kochana bratowo jak się masz ? - zapytała.
Mia : Hej kochana, całkiem dobrze a co u Ciebie ? - zapytałam.
Geong Min : Będę kilka dni w Seulu może masz ochotę na jakiś babski wieczór ? - zapytała.
Mia : To świetny pomysł, kiedy przyjeżdżasz ? - zapytałam.
Geong Min : Jak znajdę hotel to od czwartku do wtorku. - powiedziała.
Mia : Nie szukaj żadnego hotelu głupatasie. Moje mieszkanie jest w wystarczjące, aby pomieścić nas obie. - powiedziałam.
Geong Min : Nie chciałabym Ci się narzucać Mia. - powiedziała.
Mia : Nie wygłupiaj się przecież nikomu nie będziesz się narzucać. Podam Ci w smsie adres mojego mieszkania. - powiedziałam.
Geong Min : Mooni ma racje jesteś niesamowita Mia. - powiedziała.
Mia : Oj nie przesadzajcie już. - zaśmiałam się Do zobaczenia kochana. - powiedziałam.
Geong Min : Pa Mia. Do zobaczenia. - powiedziała.
Wysłałam siostrze Namjoona dokładny adres mojego mieszkania i ruszyłam do łazienki, aby wziąć gorącą kąpiel. Zrobiłam sobie seksowne zdjęcie i wysłałam Namjoonowi.
Nie czekałam długo na odpowiedź po chwili mój telefon zaczął dzwonić z video rozmową.
RM : Kochanie czym ja sobie zasłużyłem na taką piękną kobietę? - zapytał.
Mia : Hmm mogłabym wymienić w nieskońćzoność kochanie. - powiedziałam.
RM : Kusisz mnie skarbie, mam teraz na Ciebie straszną ochotę. - powiedział.
Postanowiłam wykorzystac okazję i skierowałam telefon na swoje ciało, aby pokazać chłopakowi co nie co.
RM : Mia kochanie robisz to teraz specjalnie. - powiedział przełykając głośno ślinę.
Mia : Ja ? Skądże kochanie. - powiedziałam uśmiechając się.
RM : Jak wrócimy z trasi bierzesz kilka dni wolnego i nie wyjdziesz z pokoju kochanie. - powiedział.
Mia : W takim razie czekam z niecierpliwością. - uśmiechnęłam się.
RM : Kocham Cie Mia. - powiedział.
Mia : Wiem skarbie, ja Ciebie też. - powiedziałam. Dzwoniła twoja siostra. - powiedziałam.
RM : Tak ? A co chciała ? - zapytał.
Mia : Będzie w Seulu i chciała się spotkać wiec zaproponowałam jej, aby na te kilka dni nie szukała hotelu tylko przyjechała do mnie. - powiedziałam.
RM : Jesteś cudowna. - powiedział.
Mia : Nie przesadzajcie wszyscy z tym słodzeniem bo nabawie się cukrzycy. - powiedziałam.
Namjoon się zaczął śmiać, rozmawialiśmy jeszcze ponad pół godziny po czym chłopak musiał kończyć. Dokończyłam kąpiel i położyłam się do łóżka.
Rano obudziam się lekko zestresowana z racji, ż dzisiaj do sieci trafia projekt nad którym osobiście pracowałam. Mimo wszystko martwiłam się jak spodoba się odbiorcą. Poszłam do garderoby, aby wybrac odpowiedni strój na dzisiejszy dzień.
CZYTASZ
Brakująca część mnie - Kim Namjoon
RomanceMia, córka chrzestna Banga pochodzi z Busan. Po decyzji rodziców, którzy chcą wyjechać do Polski przeprowadza się do Seulu, aby zacząć ostatni rok nauki na uczelni. Po nieoczekiwanej decyzji wujka ma przez miesiąc zamieszkać z jednym z zespołów, któ...