part:- 138

1K 104 70
                                    

At tahir's room

Tahir sofe par apna laptop lekar baitha hota hai ki tabhi Yn bhi aajati hai...

Yn:- ye kya? Abhi toh aap ko Sona tha na?

Tahir:- mai dophar mein kabhi soya hu jo ab sounga?

Yn:- fir ?

Yn tahir ke bagal mein jakar baith jati hai....

Tahir:- vo toh mai tumhare sath time spend krne ke liye bahana bana raha tha....

Yn:- haa toh kijiye..... Aap toh meri iss sautan ko lekar baith gye....

Yn tahir ke kandhe pr sar rakhte hue bolti hai....tahir apna ek hath yn pe back se dusre Wale ka kandhe pr rakh kar usse apne taraf kheechte hue bolta hai...

Tahir:- idher aao tum.... Aur ye dekho yaha tumne kitni tabahi macha rakhi hai....

Yn laptop ki screen Ki taraf dhayan se dekhti hai.....yaha yn ki event wali pics thi....

Yn:- ye sab kya hai?

Tahir:- logo ke tumhare liye pyare pyare tweets....tumhe pata hai kya Yn? Tumne pichhle 24 ghante mein Naya record banaya hai..... 24 ghante mein sbse jyada tweet hone wali tumhari ye event wali pic hai..... Sab tumhari dress aur tumhe bohot pasand kar rahe hai.....

Yn jaldi se tahir ki taraf dekhti hai....

Yn:- sach mein?

Tahir:- aur nhi toh kya....aur ab idher ye dekho....

Yn:- arey ye toh aaj ki pic hai jab hum apke office aaye Thai....ye kab aur kaha se post hui?

Tahir:- Ye meri receptionist ki id hai usne post ki hai.... Dekho caption mein kya likha hua hai........
Sweet Mrs Yn Kapoor bought lunch for her husband tahir Kapoor.....

Yn:- arey.... Pr inhone humari pic kyu post ki hai?

Tahir:- kyuki vo tumhe pasand karti hai.... Fan hai tumhari....

Yn:- humari fan? Hum koi celebrity thodi na hai...

Tahir:- exactly tumhe pata bhi nhi hai yn tum kal raat ke baad se iss duniya ke liye kitni badi celebrity ho chuki ho.....

Tahir:- iske alawa logo ne bohot ache ache comments bhi kiye hai Yn....log tumhe sach mein bohot pasand krne lage hai ....

Yn:- hume toh yakin hi nhi ho Raha ....

Tahir:- sbse jyada logo ne jo comment Kiya hai vo pata hai kya hai?

Yn:- kya?

Tahir:- yahi ki tum bohot hi simple aur sweet ho.... Tahir Kapoor ki pasand bohot achi hai....

Yn:- arey ....

Tahir:- aur sab Janna chahte hai ye arrange marriage hai ya love?

Yn:- tab aapne kya jawab diya?

Tahir:- tum batao tumhare hisab se kya lagta hai tumhe....

Yn ko vo waqt yaad aajata hai jis din uski aur tahir ki shadi hui thi.....bhale hi tahir ne uss din jabardasti ki thi pr kahi na kahi Yn ka man ye chahta tha na.....

Tahir yn ko aisi gehri soch mein dube dekh samjh jata hai Yn bhi apni shadi wala din yaad kar rahi hai....

Tahir:- na arrange na love ye toh force marriage thi...... Mujhe malum hai Yn maine jo kiya vo ek bohot badi galti hai but....

Yn tahir ke lips pr apni ungli rakh kar usse chup krwa deti hai....

Yn:- shhh .. 🤫 tarika galat tha pr galti nhi hui aapse.....

ISHQBAAZ Where stories live. Discover now