"Koca karı oldum burada ayol. Çıkarsam buradan ilk işim o iksirlerden içip genç bedenime geri kavuşmak olacak. Sonraki işim mi? O da benim burada olmamın sebebi olan Hüso ve arkadaşının icabına bakmak olacak tabiki başka ne olsun."
Ekip Büyük Battland Hapishanesi'ne ulaşmışlardı. Fakat oraya altı kişi girerlerse çok büyük olaylar olacaktı. Bu yüzden dikkat çekmeyen, sessiz ve hızlı birini 6. üyeyi alması için içeri göndereceklerdi. Eli titremeyen, heyecanlanmayan biri. Bu kişi Stella'ydı. Mahmut, Stella'ya direktiflerini vermişti. 6.yı nerede bulacağından nasıl çıkaracağına kadar hepsini söylemişti. Stella havaya zıpladı ve barikatları aştı. Roketsavar gibi çalışan ve içeri böyle girmeye çalışanlara engel olan savunma sistemi Stella'nın kendini görünmez uçak ve tank sistemi gibi bir sistemle görünmez yaptığı için onu tespit edememişti bile. Stella içeri girdi. 6.'nın olduğu bölümdeki korumanın beynini eriterek 6.'nın bulunduğu hücreye geldi. Alarm mekanizması ötmesin diye hücreyi farklı bir yolda açtı. Kamerayı izleyenler onları çoktan görmüş olmalıydı fakat Stella'nın yanında taşıdığı cihazda DaTa vardı. DaTa kameraları dondurmuştu. Fakat hiç durmuş gibi görünmüyorlardı. Bu yüzden izleyen adam hiçbir şey olmadığını sanıyordu. Stella, tombul yaşlı kadını hücresinden çıkardı ve hızla dışarı çıktılar. Savunma sistemine yakalanmamak için yine nano makine sistemiyle görünmez olmalılardı. Fakat Stella, tombul yaşlı kadını nano makinelerle kaplayamazdı. Mahmut bunu da düşünmüştü. Yaşlı kadına bir iksir göndermişti. Bu onun hapse girmeden önce düzenli olarak içtiği yasaklı gençleştirme iksiriydi. Kadın onu içer içmez küçük bir kıza dönüşmüştü.
-Eveet! Geri döndüm. Sessiz kadın sana da beni çıkarttığın için teşekkürler. Hadi şimdi gidelim.
Yaşlı kadın aslında Hüso ve Yuki'yi oyun dünyasına kapatan Pechvogels'in 10 Numarası Faye'di. Stella ve Faye kolayca hapishaneden çıktılar ve ekibe döndüler. Mahmut, Faye ile konuştu.
-Merhaba Faye. Ben eski örgütümüz Pechvogels'in 0 Numarası ve kurucu patronu Mahmut. Yani senin patronundum. Siz hep 12 Numara'nın patronunuz olduğunu sanıyordunuz fakat bu yanlıştı.
-Pechvogels'e ne oldu ki, gizemli patron?!
-Tamamen saf dışı edildi. Tek canlı üyeleri, yani eski üyeleri biziz. Bu yeni örgütüm. İnsanlarla anlaşmaya çalış. Görevlere başlayacağız.
-Neyse. Hapisten önceki hayatıma döneceğim işte.
Ekip tamamen kurulmuştu. Nasıl sıkıntılara yol açacaklardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battland Maceraları Vol. 2
AdventureBattland Maceraları'nı okumak için: https://www.wattpad.com/story/76321977-battland-maceralar%C4%B1 Her bölüm ortalama 300 kelimedir. Bu yer beklediklerinden çok daha farklıydı. Hem her yer, hem de hiçbir yere benziyordu. Büyük güçler ve tehlikeler...