Leo, Hüso'ya bir yumruk attı. Hüso yumruğu doğrudan burnuna yemişti ve kafası da duvar ve yumruk arasında ezilmişti. Leo konuştu.
-Mahmut Kaptan'dan sana bir mesajım var. "Bu Battland'de senin ve arkadaşlarının hiçbir zaman dikkatli olmayı bırakma hakkı yok."
Hüso burnundaki kanı sildi. Neler olduğunu anlamıştı. Yuki, Leo'ya her an saldıracakmış gibi duruyordu. Leo konuşmaya devam etti.
-Hüso. Şimdi mesajımı sana ulaştırdığıma göre ayrılabilirim. Ondan önce, korumana söyler misin, hığ, arkamdaki uzantılarını çeksin. Arkadaşının bedeni soğuktan felç kalacak yoksa. Sizin beyninize de savaşın çıkacağı yerin bilgisini atacağım. Hığ, neden kabul ettim ki bu görevi. Neyse dönünce yemek yiyip uyuyacağım.
Hüso, Yuki'yi durdurdu. Yuki, Leo'nun sırtından kılcal buzunu çekmişti. Leo tehlikeli bir harekete baş vurursa onu bir anda büyütüp sinir sistemini bozacaktı. Leo konuştu.
-Sağol. Hığ. Tanıştığımıza sevindim. Kaptan hep "Hüso Hüso Hüso Hüso" deyip duruyordu. Senin ne olduğunu merak etmiştim. Şimdi gidiyorum. Arkadaşına bir zarar vermedim. Sadece bilinci geri gelene kadar dengesi bozulup yere düşerse onu tutun.
Leo boş baktı ve gözleri kapandı. Hüso onu tuttu. Leo'nun gözleri geri açıldı.
-Bu arada, kaptan bana buraya gelmeden önce dedi ki "DaTa, sana sadece tek konuda uyarıda bulunmak zorundayım. Ne kadar merak edersen et, asla ama asla bu duyguya yenilip Hüso'nun beynine girme. Geri kalanını senin konuşma becerilerine ve tecrübene bırakıyorum."
Leo (DaTa) bağırdı.
-Aağah, dayanamıyorum! Bu kadar Hüso'dan bahsettikten sonra bana bunları dedin!! Kaptan, kaptan, beni tanıyorsun. Dediğin şey kesinlikle "Hüso'nun da bir beynine uğra." anlamına geliyor!
Hüso, DaTa'nın onun beynine gireceğini anladığı anda korkudan gözlerini sımsıkı kapadı. Ama engel olamamıştı. DaTa, Hüso'nun beyindeydi. Ama bu diğer beyinlerden farklıydı. Onun beyninde daha önce girdigi hiçbir işlemcide görmediği bir yaratık vardı. Zincirlerle bağlı. Bu şey... neydi?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battland Maceraları Vol. 2
MaceraBattland Maceraları'nı okumak için: https://www.wattpad.com/story/76321977-battland-maceralar%C4%B1 Her bölüm ortalama 300 kelimedir. Bu yer beklediklerinden çok daha farklıydı. Hem her yer, hem de hiçbir yere benziyordu. Büyük güçler ve tehlikeler...