Bölüm 206: Sonuncu Dövüşün Hazırlıkları

4 3 0
                                    

Neo her tarafı kesikler içinde yerde yatıyordu. Zen'in gönderdiği bıçak darbeleri bütün uzuvlarını kesip koparmıştı. Bu yüzden Neo sadece kendine gelen her şeyi geri iten bir küre yapıp onun arkasına saklanmıştı. Zaten Zen'in bıçak darbeleri ilk başta uzaktan geldikleri için güçsüz, zaman ilerledikçe çok güçlü daha sonra da bilinmeyen bir nedenden ötürü daha güçlü olmaları gerektiği halde çok güçsüzleşmişlerdi. Hem bu yüzden hem de Neo bütün enerjisini damarlarını bağlamak ve kendini korumak için harcadığı için Zen'in bıçak darbeleri artık etkisizdi. Neo ofansif hiçbir şey yapamayacak durumdaydı. Biraz zaman geçtikten sonra Zen kolayca gözükmeye başladı. O bayılmıştı. Neo bütün olanları gözünde canlandırabilmişti. Zen bıçak darbeleriyle vakum oluşturdu ve sürtünmeyi engelleyerek kendisinin yanmasını önledi, aynı zamanda çok fazla ve hızlı hareket ettiği için donmadı, ve de oluşan vakum tarafından çekildiği için olması gerekenden daha hızlı düştü ama bir sıkıntı vardı. Zen'in bu kadar çok ve hızlı hareket edebilmesi için çok fazla nefes alması gerekliydi ve vakumda hava olmadığı için Zen oksijensiz kalıp bayılmıştı. Neyse ki hareket etmeyi bıraktığı zaman vakum ortamları artık oluşmadığı için nefes almaya devam etmiş ve hareketi kestiği zaman sürtünmeden yanmayacak bir konumda olduğu için yanmamıştı da. Bu konum aynı zamanda da donamayacağı bir konumdu. Zen şu an iyi ve sadece yorulmuş durumda olmalıydı. Neo bunların hepsini gözden geçirdikten sonra kendini korumayı bıraktı ve Zen'in yere yumuşak düşmesini sağladı. Hakemler Neo'nun tekrardan kazandığını bildirdiler. Hemen Neo'yu büyüleriyle tedavi ettiler. Zen'in de sadece yorulduğunu ve kaslarını dinlendirip güzelce nefes alması için biraz uyuması gerektiğini tespit ettiler. Bu sırada da Hüso uyanmıştı. Yenildiğini öğrenince hiç ciddiyetini bozmadı. Aklında neler düşündüğünü kimse anlayamazdı. Uyanınca ilk iş olarak Sato'yu parmağına geri mühürledi. Bir iki saat sonra hakemler Neo'nun tamamen tedavi edildiğini ve Zen'in de uyandığını bildirdiler. Yeni dövüş başlıyordu. Sona kalan kişi Fervos'un sırasıydı. Köyünü güzelce temsil edip burada reklam yapmalıydı. Babaannesi için kazanmalıydı. Eğer pansiyonları daha iyi iş yapmaya başlayabilseydi babaannesinin hastalığını iyileştirebilecek parayı kazanabilirlerdi. Fervos belki de yolculuğunda onu parasız iyileştirebilecek yeteneğe sahip birini bulurdu, hatta burası onun toprakları olursa bu hakemler belki babaannesinin hastalığını iyileştirebilirlerdi, kim bilir. Ciddi ve anlaşılmaz bakışlı Hüso, kaybettiği için sinirli Zen ve Hüso'nun Kaos Birimi'nden yeterince haz alamadığı için üzgün Kaos'un Ölçeri tribünlerdeki yerlerini almışlardı. Fervos ve Neo'nun dövüşü başladı. Nasıl bir dövüş çıkacaktı?

Battland Maceraları Vol. 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin