Zula yolda hızla ilerlerken bir kuş tam camdan bakan Hüso'nun eline düşecek şekilde bir kağıt bırakmıştı. Yuki de onun yanına geldi. Kağıdın üstündeki video oynamaya başladı.
-Guwahahaha, ben Marquis! Kızıl Monarch, Battland'in 5 Büyük Ordusu ile ilgili düzenlemelere başladı. Fakat herkes onu desteklemiyor. Askeri Ordu dağıtılmayı reddediyor ve bir isyan düzenleyecekler. Polis Ordusu bu durumun farkında ve onları bastırmak için güçlerini topluyor.
Videodaki Marquis resmi halinden çıktı ve doğrudan Hüso'yla konuşurmuş gibi bir ses tonuyla konuştu.
-Can'ı Hayvan Ordusu'nun başkanlığından attılar. Onu kurtar. Arkadaşın değil mi? Ağğah, ne yazık ki bu işe karışamam. Benim ordumla bir ilgisi yok. Taraf belli edersem beni de sürerler.
Kağıttan Marquis'in asistan robotu Lisa'nın sesi geldi.
-Hüso efendi, Marquis'in gizli kişisel mesajını dinlediniz. Nasıl hareket edeceğiniz size kalmış.
Kağıt kimseye zarar vermeden patladı ve yok oldu.
-Doktor Eggman!
Zula'daki herkes çoktan Hüso'nun yanındaydı ve kağıdı dinlemişti bile. Dört arkadaş birbirlerine baktı. Yuki ne karar verilirse uyacakmış gibiydi. Nao başkalarının işine hele hele devletinkilere burnunu sokmaktan kaçınmak istiyordu. Fakat Leo ve Hüso, Marquis'in dediklerini dikkate almışlardı. Hem başka işleri yoktu. Ne yapacaklardı, Zula'da boş boş oturup Mahmut'un takımından biriyle karşılaşmayı mı bekleyeceklerdi? Nao da oy birliğiyle kabul etmek zorunda kaldı.
-Off, salaklar. Zaten adımız yeterince çıktı. Ya hapse gidersek. Ne yaparım?!
Nao umutsuzdu. Bu ciddi bir meseleydi. Sevinçli Hüso ve Leo, Nao'yu yatıştırmaya çalıştılar. Nao, Hüso'ya ciddi baktı.
-Bu aralar kendini çok tehlikeye atıyorsun.
Nao sert adımlarla kokpite dönüp Zula'yı oto moddan çıkarıp sürmeye devam etti. Hüso, Nao'dan şüphelenmeye başlamıştı. Yuki'ye baktı. Yuki bilmiyorum anlamında omuzlarını kaldırdı. Nao kokpitten çıkıp geri geldi.
-E. Nereye gidiyoruz.
Yuki yere baktı.
-Ah, yerdeki tozdaki yazı adresmiş ha. Yanlışlıkla sildim.
Nao, Yuki'ye göz kırptı. Sevinmişti.
-Güzeel, Yuki!
Leo hiç üzgün gözükmüyordu. Nao ve Hüso şaşırmıştı.
-Neler oluyor?
Leo sırıttı.
-Nereye mi gideceğiz? Marquis'in gönderdiği yere geldik bile!
Nao ve Hüso şaşırmıştı. Yuki bile şaşırmıştı. Leo ne diyordu böyle?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battland Maceraları Vol. 2
MaceraBattland Maceraları'nı okumak için: https://www.wattpad.com/story/76321977-battland-maceralar%C4%B1 Her bölüm ortalama 300 kelimedir. Bu yer beklediklerinden çok daha farklıydı. Hem her yer, hem de hiçbir yere benziyordu. Büyük güçler ve tehlikeler...