Bölüm 247: Hümanoid Dörtlü'nün Arkasındaki Gerçek

0 0 0
                                    

Yuki ve Hümanoid Dörtlü yere inmişlerdi. Yuki'nin en başta yaşadığı olayın bir benzeri yaşanıyordu. Can'ın onlu yaşlardaki bedeni bir ağaca bağlanmıştı. Ve karşısında o hayvani kadın vardı. Etraflarında da vahşi köpekler, aslanlar, boğalar, zehirli kurbağalar, dev yılanlar, velociraptorlar, etçil dinazorlar ve kuşlar vardı. Hepsi Can'a karşıydı. Can şu an çok yıkıktı. Tüm dostları, bebeklikten beri büyüttüğü o hayvanlar ona karşıydı. Zaten bedenini de kaybetmişti. Bu da hayvanların ona karşı gelmesini kolaylaştıran bir faktördü. Hümanoid Dörtlü bu manzara karşısında sakinliklerini yitirmişlerdi. Ulu Malkuth dışında. Beyinlerinin içinde hümanoid bir taraf kalmamıştı. Zaten hiç göstermeseler de her zaman içlerinde kendilerini diğer hayvanlardan üstün hissediyorlardı. Sadece Ulu Malkuth böyle hissetmiyordu. Ulu Malkuth, Can'ı büyütendi. Onun ilk dostuydu. Diğer hayvanlar hep sonradan gelmişlerdi. Can da zaten bazılarının ismini bilmezdi. Mesela velociraptorların çoğu yeme gelirler, yem için savaşırlardı. Maaşlı asker gibiydiler. Hümanoid Dörtlü, Can'ı gerçekten severdi. Saf bir sevgiydi bu. Ama Ulu Malkuth dışında diğerleri, diğer hayvanların çoğunu sevmezlerdi. Hatta Can onlarla ilgilenince kardeş kıskançlığı duyarlardı. Bu durumda en çok acı çeken Ulu Malkuth'du. Can'dan daha kötü durumdaydı. Arkadaşlarının kavgasına şahit olacaktı! Yuki bunu hissetmişti. Ulu Malkuth ona kederli kederli bakıyordu. Yuki, Efsuna'nın büyülerinden olan soğuk alan büyüsünü kullanacaktı. Büyülü sözleri söyledi. Yerde devasa bir damga oluştu. Kar tanesi şeklindeydi. Etrafında kar taneli motifler vardı. Etraf çok soğumuştu. Hayvanların çoğu buna dayanamayıp uykuya dalmıştı. Beyaz ve Altair de buna dahildi. Her zaman bilge kararlar veren Ulu Malkuth öylece bakınıyordu. İsterse burdaki herkesi yok edebilirdi. Ama bunu yapamazdı. Her şey güçle çözülmüyordu. Şu an tek sahip olduğu şey gücü ve yaşından dolayı bilgece gözüken konuşma şekliydi. Aslında sadece bir evcil hayvandı. Gerçekler böyle miydi? Arkadaşı Xrunch düşüncesizce diğer hayvanlara saldırıyordu. Bazılarını gübreye çeviriyordu hatta! İntikam hırsıyla çılgına dönmüştü. Bütün hayvanlar hayvani kadını korumak için öne atılıyorlardı ve geçit vermiyorlardı. Yuki olaya el attı. Durumu nasıl çözecekti?

Battland Maceraları Vol. 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin