II 50-Coś musiało się zdarzyć. //NOMINACJE

201 13 8
                                    

DAMIAN:
Azaratka spojrzała na mnie smutno i teleportowała się gdzieś.
-Wiedźma.-Prychnąłem i ruszyłem do Titans Tower.
Wjechałem windą do pokoju głównego. Na kanapie siedział Beast Boy z Reyes'em i przyglądali mi się.
-Co?-Zapytałem.
Latynos bez słowa podszedł do mnie i przywalił mi niespodziewanie z pięści w twarz.
-Kurna!-Krzyknąłem.-Za co?!
-TY SIĘ JESZCZE PYTASZ?!
Przycisnąłem chusteczkę do nosa, z którego puściła się krew.
-Myślisz że nie było tu słychać, co wykrzyczałeś Raven?
Przyjrzałem mu się zdumiony.
-Okno było otwarte. Poza tym dość głośno wrzeszczysz, stary.-Wyjaśnił zmiennokształtny.
-To was nie dotyczy.-Powiedziałem zimno.
-Wręcz przeciwnie. Rachel jest moją przyjaciółką.-Postawił się Latynos.-Myślałem że już nie chcesz zabijać.
-Straciłem Alice! Ważną dziewczynę w moim życiu!-Przypomniałem mu.
-Wiem i bardzo Ci współczujemy, ale jak na razie robisz wszystko żeby stracić drugą.-Zmrużył oczy Blue.
Milczałem, a chłopak ciągnął dalej.
-Naprawdę za każdym razem muszę Ci pokazywać co zrobiłeś źle? Mimo że to demon, ciągle ma uczucia.
-Wkurzyła mnie.
-Czym? Próbowała ratować Twoją ludzką stronę. O ile w ogóle jeszcze ją masz.-Spojrzał na mnie z pogardą i wyszedł z salonu, a za nim zielony.
-Kurwa...
Spojrzałem na zdjęcie naszej drużyny, wiszące na ścianie.
Przyglądałem się Roth. Znowu ją zraniłem. Dlaczego ja taki jestem? Przecież...
Moje rozmyślenia przerwał alarm. Podszedłem do pulpitu i sprawdziłem o co biega.
Po chwili do pomieszczenia dotarł dowódca. Starfire rozejrzała się.
-Gdzie Raven?
-Zapytaj Pana delikatnego.-Prychnął Logan.
-W jej komunikatorze pojawi się informacja o alarmie. Powinna się zaraz zjawić.-Wzruszył ramionami Jaime.
Czekaliśmy pół godziny. Ona nigdy się tak nie spóźnia. Coś musiało się zdarzyć.

KONIEC II SEZONU
(przeczytajcie nominacje, będzie tam wspomniana książka, która jeszcze jest "w budowie" ale już ją kończę i po sequel'u Damiare Tak blisko, a jednak daleko będzie ona opublikowana)
ZWIASTUN III SEZONU
Co stało się Raven? Czy jej zniknięcie ma coś wspólnego z alarmem? A może potrzebuje odpocząć od Robina? Tymczasem kolejny złoczyńca zauważa relację łączącą nastolatków. Czy to wykorzysta? Czy Krukowi i Robinowi pisany jest szczęśliwy związek?



NOMINACJE

NOMINACJE

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Nominowała mnie Mayuko_mis
Dziękuję! 💜
2. .
3.
*18 lat 30 maja
*Kociara i alpaciara
*kocham shipować małopoularne shipy w Polsce ❤️💚🖤💜
*drugie imię to Weronika
*uwielbiam imię Adela
*umiem szyć
*jestem bi
*uwielbiam wszystkie kolory
*jestem troszku szalona
*chodzę na strzelnice
4. Kawał? Kawał mam powiedzieć? Kawał szynki. Oklaski👏👏👏
Nie znam żadnych.
5. O to taki mini spojler, dotyczący książki, którą aktualnie piszę. Rachel Roth - Zła krew
To powiem że pojawi się red x oraz że Bestia będzie walczyć z Damianem o... Koniec spojleru :3 więcej info o tej książce wkrótce.
6. Nie mam książki z nominacjami.
7. To trochę dużo. Oznaczę kilka. Potem i tak nie wszyscy odpowiadają.
Laura_Prime
sohosohano
MagdaBojler
JulietCherry6
anonimowiec12
Asiunia1111
Kidnes_nagisa
MartaKieszek
AnnaMaachowska3

|DAMIRAE| Po prostu mnie nie kochaj... Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz