DAMIAN:
-Drugi raz nie powtórzę.
Pomyślałem że Raven się nie odzywa nie bez powodu. Wolałem jej niczego nie dokładać, więc posłusznie cofnąłem się.
Usłyszałem klucz przekręcany w drzwiach. A stanął w nich Slade. Tak jak podejrzewałem.
-Co jej zrobiłeś?-Wysyczałem.
-Mówisz o gotce czy rudej?-Uśmiechnął się wzywająco.
-To Ty!-Krzyknąłem wściekły.
Rzuciłem się w jego stronę, by skopać mu dupę, ale on mnie podciął. Gdy wylądowałem na ziemi, wycelował we mnie mieczem, który zatrzymał się przy moim gardle, żebym nie próbował jakichś ruchów.
-Ruda straciła rękę i życie, bo chciałem żebyś cierpiał. Myślałem że sobie odpuścisz z szukaniem szczęścia, ale gdy zobaczyłem po ataku Adonisa pocałunek Twój i wiedźmy... Cóż. Nieco mnie zaskoczyłeś.-Przyznał.
-Co zrobiłeś Raven?-Zapytałem ostrożnie.
-Dotychczas niewiele. Sam fakt że jest w połowie demonem pozwolił obudzić jej się wcześniej niż Tobie. Doświadczyła już wycięcia lokalizatora i pierwszych skutków próby ucieczki.
-Jeśli ją skrzywdzisz, nawet kurwa śmierć Cię nie uratuje!-Zagroziłem.
Przyjrzał mi się.
-Interesujące.
-Co?
-Myślałem że będziesz się wypierać. Ty i uczucia?-Parsknął.
-Jak widać, życie lubi zaskakiwać.-Powiedziałem i podciąłem mu nogi, jak on mnie wcześniej. Starzec upadł, a ja podniosłem się szybko i ruszyłem do wyjścia, które Deathstroke zostawił otwarte. Wybiegłem z celi. Chciałem poszukać Azaratki, ale poczułem ból w prawej kostce. Zawyłem i przewróciłem się. To najemnik wbił mi nóż w skórę i przejechał po mięsie ostrzem.
Zawlókł mnie do pomieszczenia, w którym mnie więził i rzucił pod ścianę. Musiałem nadziać się na coś ostrego, bo ból palił moje plecy. Jęknąłem.
-Myślę że w nagrodę za Twoje czyny wyślę drużynie kolejną paczkę, z taką samą zawartością. Tylko tym razem dziewczyna będzie żywa, podczas zabiegu.
Zatrzasnął drzwi.
-Nie! Stój!
Zamek w drzwiach się przekręcił.
-Kurna...KONIEC III SEZONU
Kurde, szybko wam idzie z tym gwiazdkowaniem. Nie żebym narzekała.
Gratuluję wszystkim, którzy zgadli :)
Co sądzicie o zwiastunie?
ZWIASTUN IV SEZONU
W jaki sposób Tytani uciekną? Trigon znowu daje o sobie znać Rachel, co odczuwa jej chłopak. Czy Azaratka powinna się martwić? Niestety Kruk na urodzinach Gara, w klubie, popełnia największy błąd swojego życia, który będzie ją bardzo drogo kosztować.
CZYTASZ
|DAMIRAE| Po prostu mnie nie kochaj...
FanfictionMożna kochać. Ale czy da się NIE kochać? Raven coraz bardziej podoba się Damian, a on sam również odkrywa że darzy Azaratkę uczuciem. Czy uda im się być razem? Czy pomimo niezadowolenia Batmana mogą stworzyć związek? Wymyślam własne postacie. To ff...