IV 83-Pomyłka.

164 15 10
                                    

RAVEN:
Gdy się obudziłam, w szpitalu, czułam się dziwnie. Bardzo bolała mnie głowa. Wtedy usłyszałam rozmowę lekarza. Drzwi do mojej sali były uchylone.
-To było Ghb...-Zaczął lekarz.
Pigułka gwałtu...
-Czyli nic nie pamięta.-Stwierdził Reyes.
Pamiętam.
-Myślę że ona bardzo dobrze pamięta. Nie jest człowiekiem, przez to inaczej zareagowała na substancję.
-Będą jakieś powikłania?-Usłyszałam zmartwiony głos Anders.
-Raczej nie. Ale nie wiemy kiedy się obudzi. Jest meta człowiekiem. Może obudzić się jutro, może nie obudzić się wcale.
-Boże...
-Musiałeś iść do tego klubu?!-Blue był zły.
-Nie wiedziałem przecież! Nigdy nie chciałem jej zaszkodzić.-Bronił się zmiennokształtny.
-Co możemy zrobić?-Martwiła się Tamaranka.
-Dajcie jej odpocząć.
Wtedy wszystko z poprzedniego dnia do mnie wróciło...
Ten... Eric. Dosypał mi pigułkę gwałtu do wody!
-JAK MOGŁAŚ?! PO TYM WSZYSTKIM? CAŁUJESZ SIĘ Z PIERWSZYM LEPSZYM POD MOIM NOSEM?!
-Ja...-Próbowałam coś powiedzieć, ale czułam się okropnie. Kręciło mi się w głowie.
-ŻAŁUJĘ ŻE DO CZEGOŚ MIĘDZY NAMI DOSZŁO! ŻAŁUJĘ ŻE CIĘ W OGÓLE POZNAŁEM! JESTEŚ POMYŁKĄ! OJCIEC MIAŁ RACJĘ! NIE MASZ UCZUĆ! JESTEŚ BŁĘDEM!
Poczułam ogromny ból. Ból pękającego serca. Zrobiło mi się ciemno przed oczami i upadłam.
Potem obudziłam się tu.
Damian mnie nienawidzi. Tym razem nie ma odwrotu. Zjebałam wszystko. Z góry na dół.
Te słowa bolą.
Mogłam go wtedy szukać, a nie popijać herbatę!
Z oczu zaczęły wylewać się strumienie łez.
Miał rację. Jestem pomyłką. Przyniosłam mu cierpienie. Al Ghul jedt jedyną osobą, która tyle dla mnie znaczy.
Czy to przed tym zagrożeniem przestrzegał mnie ojciec? Aż wzdrygnęłam się na myśl, co mógł ze mną zrobić Eric...
Mam dość.
Straciłam miłość, na pewno wszyscy mnie teraz nienawidzą...
Jestem potworem. Ja jestem pomyłką. Nie! Moje życie jest pomyłką..!
Podniosłam się z łóżka. Wiem co muszę zrobić...

KONIEC IV SEZONU
Jak myślicie, co chce zrobić Kruk?
ZWIASTUN V SEZONU (OSTATNI)
Czy Robin wybaczy Rachel? Czy wróg, o którego istnieniu nawet nie wie dziewczyna ma coś wspólnego z ostrzeżeniami Trigona? Czy Azaratka będzie zmuszona płacić za czyny swojego ojca?

|DAMIRAE| Po prostu mnie nie kochaj... Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz