13-Co Ty jej zrobiłeś..? \\Kolejna Nominacja!

226 18 3
                                    

RAVEN:
Zaskoczyła mnie reakcja chłopaka na moją obecność pod jego drzwiami.
Wyglądał, jakby naprawdę nie chciał mnie widzieć. Na jego zachowanie, odezwał się Trigon.
Widzisz? Nawet on ma Cię dość. Ile byliście razem? 16 godzin?
Zadrwił, a na ten komentarz zrobiło mi się smutno.
-Śniadanie...-Powiedziałam i odeszłam do pokoju głównego, by pomedytować.
Ja naprawdę rzadko reagowałam na docinki ojca, jednak sprawa z Damianem była czymś zupełnie innym. Nigdy nie byłam w związku. Nie wiem jak się zachować, na co uważać... Po prostu boję się że popełnię błąd. Błąd, przez który mogę go stracić, a tego nie chcę...
Gdy weszłam do salonu, tam śniadanie jedli już pozostali Tytani.
-Obudziłaś Damiana?-Tamaranka napiła się kawy.
Pokiwałam ponuro głową i zaczęłam unosić się nad ziemią. Przybrałam pozycję lotosu i zamknęłam oczy.
-Co jej się stało?-Usłyszałam głos zmiennokształtnego.
-Wie ktoś jak poszła ich randka?-Odezwała się kosmitka.
-Chyba dobrze...-Dobiegł mnie głos Latynosa.
-Gadałeś z nim?-Zapytał Logan.
-Próbowałem. Jeśli Raven spotkała dziś Robina, to nie dziwię się że jest nie w sosie.
Przyjaciele rozmawiali, a ja usiłowałam skupić się na medytacji. Niezbyt mi to wychodziło, bo rozpraszały mnie myśli o chłopaku.
Wtedy usłyszałam jak ktoś wchodzi do pomieszczenia, a ja wyczułam chłopaka.
Nie wytrzymałam. Otworzyłam oczy i wyszłam, kierując się do swojego pokoju. Udało mi się jednak usłyszeć pytanie.
-Co Ty jej zrobiłeś?


Ponownie mnie nominowano. Dzięki zuzannagrycan

 Dzięki zuzannagrycan

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Naleśniki ❤️
2. Ani to ani to ani to. Tematycznie
3. Obie ❤️💜🖤
4. Romanse (szczególnie ff o dc marvela lub filmów)
5. Byłam w klasie filmowej i uwielbiam pisać więc trudny wybór
6. E-book (ale tylko dlatego że na papierze nie ma ff ciekawych)
7. Idk
8. Zwykle 😍✌️
9.
ouchlaraa
AniaLizik

Jak podobał się rozdział?

|DAMIRAE| Po prostu mnie nie kochaj... Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz