"137"

921 139 8
                                    

" လုယီအန္း ငါ မင္းကို ငါ့စီမွာ သစၥာခံေစခ်င္တယ္ မင္း ငါ့ရဲ႕လက္ေအာက္ငယ္သားတစ္ယာက္ျဖစ္လာဖို႔ စိတ္ကူးရွိလား "

လုမင္းရန္ဟာ ထိုစကားေၾကာင့္ ႏႈတ္ခမ္းမဲ့မိတယ္ ။ ႐ူးမ်ား႐ူးေနတာလား ။ သူ႕ကို လက္ေအာက္ငယ္သား ျဖစ္ေစခ်င္ေနတယ္ေပါ့ေလ ။ ေဝ့ပိုင္ယီေၾကာင့္သာ စိတ္ကို သည္းခံထားရတာ ။ မဟုတ္လို႔ကေတာ့ ခ်က္ျခင္းထြက္သြားပစ္လိုက္ၿပီ ။

" မင္းရဲ႕လက္ေအာင္ငယ္သားျဖစ္ဖို႔ စိတ္ကူးမရွိဘူး ... မင္းသိခ်င္တာေတြ သိရၿပီဆိုေတာ့ ေဝ့ပိုင္ယီ ဘယ္မွာရွိေနလဲဆိုတာ င့ါကို ေျပာျပလို႔ရၿပီလား "

" မင္း အဲ့တာကိုသိရင္ေတာင္ သူ႕စီ သြားနိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး "

" ဘာအဓိပၸါယ္လဲ "

ေရွာင္က်န႔္က သူ႕ကို မ်က္ေမွာင္က်ဳံကာ ေမးလာတဲ့ လုယီအန္းကို မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ ေသလုနီးပါး အႏွိပ္စက္ခံထားရတဲ့ လုယီအန္းကို ထပ္မံကန္ပစ္လိုက္တယ္ ။ အဲ့ဒီေနာက္ သူရဲ႕ဒဏၭာရီလာ ခရမ္းေရာင္မီးေတာက္ကို ဆင့္ေခၚကာ ...

" ငါ ဘယ္သူဆိုတာကို မင္းသိခ်င္ေနတယ္မလား ... မင္းရဲ႕ေမးခြန္းကို အခုေျဖေပးမယ္ ... ငါရဲ႕နာမည္ေရွာင္က်န႔္ ဖီးႏွစ္မ်ိဳးႏြယ္စုရဲ႕လက္ရွိေခါင္းေဆာင္ ... ၿပီးေတာ့ နတ္ဘုရားကမာၻက ေရာက္လာတာ "

လုယီအန္းဟာ ေရွာင္က်န႔္ဆိုတဲ့လူရဲ႕ ကိုယ္ထဲ‌က ထပ္မံထြက္ေပၚလာတဲ့ ျပင္းထန္တဲ့ အရွိန္အဝါေတြေၾကာင့္ ဒူးေထာက္မိလုနီးနီး ျဖစ္သြားခဲ့တယ္ ။ အထူးသျဖင့္ အဲ့ဒီလူရဲ႕လက္ေပၚမွာရွိေနတဲ့ ခရမ္းေရာင္မီးေတာက္က သူ႕ကို အလြန္စိတ္မသက္မသာျဖစ္ေစတယ္ ။ သူရဲ႕ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလုံး ေလာင္ကြၽမ္းပစ္လိုက္ေတာ့မဲ့ ခံစားခ်က္ကို ေပးစြမ္းေနတယ္ ။

" မင္း အခုခံစားေနရတာေတြက မင္းစီမွာရွိေနတဲ့ အနီေရာင္မီးေတာက္ေၾကာင့္ေလ ... ငါရဲ႕ေသြးေအးတဲ့အကိုက လူေ႐ြးေတာ့ေတာ္သားပဲ မင္းလိုလူမ်ိဳးကို ရွာေတြခဲ့တယ္ေလ "

" ဒါဆိုရင္ ေဝ့ပိုင္ယီက ..."

" ဟုတ္တယ္ မင္းရွာေနတဲ့ ေဝ့ပိုင္ယီက ငါရဲ႕ေသြးေအးတဲ့အကို ...  ေဝ့ပိုင္ယီက သူရဲ႕နာမည္အစစ္မဟုတ္ဘူး သူရဲ႕နာမည္က ေရွာင္ကုယြမ္ .... လူတိုင္းေသသြားၿပီလို႔ သိထားၾကတဲ့ ဖီးႏွစ္မ်ိဳးႏြယ္စုရဲ႕ အရင္ေခါင္းေဆာင္ "

The Story Of Phoenix KingWhere stories live. Discover now