ေမာ့က်ိဳးရန္ဟာ ပိုင္ယြီခ်န္ကို ေအးစက္တဲ့မ်က္လုံးေတြနဲ႕ စိုက္ၾကည့္ေနခဲ့တယ္ ။ အဲ့ဒီေနာက္မွာေတာ့ ပိုင္ယြီရဲ႕လက္ေကာက္ဝတ္ကိုတင္းၾကပ္စြာဆုပ္ကိုင္ကာ တ႐ြတ္တိုက္ဆြဲေခၚသြားခဲ့တယ္ ။
" ေမာ့က်ိဳးရန္း မင္း႐ူးေနၿပီလား? လႊတ္စမ္း! "
" မိဘေတြၾကားသြားမွာမလိုခ်င္ရင္ မင္းရဲ႕ပါးစပ္ကို ပိတ္ထားလိုက္ ''
ေရွာင္က်န့္ဟာ ေမာ့က်ိဳးရန္ကို သတ္ပစ္ခ်င္ေလာက္တဲ့အထိ ေဒါသထြက္ေနခဲ့တယ္ ။ ဒါေပမဲ့ သူရဲ႕လက္ရွိအင္အားက ေမာ့က်ိဳးရန္ကို မယွဥ္နိုင္တာေၾကာင့္ သည္းခံေန႐ုံအျပင္မရွိ ။
ေမာ့က်ိဳးရန္ဟာ ၿငိမ္က်သြားတဲ့ ပိုင္ယြီခ်န္ေၾကာင့္ အလြန္ေက်နပ္သြားခဲ့တယ္ ။ အဲ့ဒီေနာက္ ပိုင္ယြီခ်န္ရဲ႕ပါးျပင္ကို လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႕ပြတ္သတ္ကာ ေမးလိုက္တယ္ ။
" က်ိဳးေလာ့ခ်င္းနဲ႕ မင္းက ဘယ္လိုပတ္သတ္ေနတာလဲ? "
" အဲ့တာက ငါ့ကိစၥ မင္းနဲ႕ဘာမွမဆိုင္ဘူး ''
" ငါနဲ႕ဘာမွမဆိုင္ဘူး? ဘယ္လိုလုပ္ျဖစ္နိုင္မွာလဲ? မင္းက ငါနဲ႕ေသခ်ာေပါက္ဆိုင္တာေပါ့ မင္းက ငါရဲ႕ညီငယ္ေလးေလ ဒီေတာ့ အကိုႀကီးျဖစ္တဲ့ ငါက မင္းကို ဂ႐ုစိုက္ေပးရမယ္မဟုတ္လား? "
"............''
" ညီငယ္ေလး မင္းရဲ႕အကိုႀကီးက မင္းကိုေမးေနတယ္ေလ မင္းနဲ႕ က်ိဳးေလာ့ခ်င္းက ဘာေတြလဲ? "
" ဘာမွမပတ္သတ္ဘူး ငါက သူ႕ေၾကာင့္ ဒဏ္ရာရသြားလို႔ သူက ျပန္ဂ႐ုစိုက္ေပးေနတာ ''
" အဟက္! ဘာမွမပတ္သတ္ဘူးတဲ့လား? က်ိဳးေလာ့ခ်င္းက မင္းအတြက္ အင္ပါယာရဲ႕အုပ္ခ်ဳပ္သူတစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာင္ စိန္ေခၚထားခဲ့တာေနာ္ ''
"...........''
" ၾကည့္ရတာ မသိေသးတဲ့ပုံပဲ ကိစၥမရွိဘူး ငါ မင္းကို ေျပာျပေပးနိုင္တယ္ ။ အင္ပါယာရဲ႕အုပ္ခ်ဳပ္သူတစ္ခ်ိဳ႕က မင္းကို အနီေရာင္ေထာင္မွာ ပိတ္ေလွာင္ထားခ်င္ေနၾကတယ္ေလ ။ သူတို႔က မင္း စိတ္ရိုင္းဝင္သြားမွာကို အေသေၾကာက္ေနတာ ။ အဲ့တာေၾကာင့္ မင္းကို ပိတ္ေလွာင္ထားဖို႔ ဆုံးျဖတ္ခဲ့ၾကတယ္ ။ ဒါေပမဲ့ က်ိဳးေလာ့ခ်င္းက လက္မခံခဲ့ဘူးေလ ။ သူက သူတို႔ေတြကို အျပင္းအထန္ဆန့္က်င္ခဲ့တယ္ ။ အဲ့တာအျပင္ သူရဲ႕စြမ္းအားေတြနဲ႕ပါ ၿခိမ္းေျခာက္ခဲ့ေသးတာ ။ အဲ့တာေၾကာင့္ ေနာက္ဆုံးမွာေတာ့ သူတို႔ေတြက မင္းကိုေစာင့္ၾကည့္ဖို႔ သူ႕ကို အမိန့္ေပးခဲ့တယ္ ''
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Story Of Phoenix King
FanficStart Date - 10 Feb 2021 End Date - ? { BJYX } Gong - Wang Yibo Shou - Xiao Zhan [ Both Zawgyi and Unicode ]