''105''

2.5K 344 8
                                    

ေကာင္းကင္ဘုံမွာရွိေနတဲ့ ခ်င္းက်ိဳးရီက အမည္မသိ အေၾကာင္းျပခ်က္တစ္ခ်က္ေၾကာင့္ စိတ္မသက္မသာျဖစ္သြားခဲ့တယ္ ။ အဲ့တာေၾကာင့္ သူရဲ႕ညာလက္႐ုံးျဖစ္တဲ့ ခ်ဴယီမင္ကို ဆင့္ေခၚကာ....

" ဖုက်ိဳးယီ ဘာလုပ္ေနလဲ? "

" အရွင့္ကို ေလွ်ာက္တင္ပါတယ္ ေကာင္းကင္မင္ႀကီးက မင္းသားကို ယုရွန္ေတာင္ကို ေစလႊတ္လိုက္တာမို႔ ဒီကြၽန္က စစ္ေဆးလို႔မရခဲ့ပါဘူး ''

" ဆရာ ေပ်ာက္ကြယ္သြားတဲ့ေနရာလား? "

" ဟုတ္ပါတယ္ အလင္းနတ္ဘုရား ေပ်ာက္ဆုံးသြားတဲ့ေနရာပါ ''

ခ်င္းက်ိဳးရီရဲ႕မ်က္ႏွာဟာ ေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ေျပာင္းလဲသြားခဲ့တယ္ ။ ဖုက်ိဳးယီကို ယုရွန္ေတာင္စီ ေစလႊတ္ခဲ့တယ္တဲ့လား ။ ေကာင္းကင္မင္းႀကီးက ဘာေတြႀကံစည္ေနတာလဲ ။ မဟုတ္မွလြဲေရာ တစ္ခုခုကို ရိပ္မိသြားတာလား ။

" အဲ့ဒီလူသားရဲ႕အေျခအေနက ဘယ္လိုလဲ ထူးျခားတဲ့လကၡဏာေတြ ျပလာၿပီလား ''

" အရွင့္ကို ထပ္မံေလွ်ာက္တင္ပါတယ္ အခုအခ်ိန္အထိ ဘာထူးျခားခ်က္မွ မေတြ႕ရေသးပါဘူး .... အရွင္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ လူမွားသြားတာမ်ားလား အလင္းနတ္ဘုရားက အဲ့ဒီလူသားနဲ႕ ဘာမွ မပတ္သတ္ေနဘူးဆိုရင္ေရာ ''

" မျဖစ္နိုင္ဘူး ဆရာက ငါ့ကိုေျပာခဲ့တယ္ တစ္ေန႕ သူေပ်ာက္ကြယ္သြားရင္ သူ႕စြမ္းအားေတြရွိေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ ေပၚလာလိမ့္မယ္တဲ့ အဲ့ဒီလူကပဲ ဆရာကို ျပန္ေပၚလာေအာင္ လုပ္နိုင္မွာ ''

ခ်င္က်ိဳးရီက အဲ့ဒီအခ်ိန္တုန္းက သူ႕ရဲ႕ဆရာ သူ႕ကိုေျပာခဲ့တဲ့စကားကို ျပန္ၾကား​ေယာင္လာေတာ့တယ္ ။

.... တစ္ေန႕ ငါေပ်ာက္ကြယ္သြားရင္ ငါ့စြမ္းအားေတြရွိေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ေပၚလာလိမ့္မယ္ အဲ့တာေၾကာင့္ အဲ့ဒီလူကို မေတြ႕ေတြ႕ေအာင္ရွာရမယ္ .....

..... ဆရာ ကြၽန္ေတာ္... ကြၽန္ေတာ္ နားမလည္ဘူး ဆရာက ဘာလို႔ေပ်ာက္ကြယ္သြားရမွာလဲ ..... 

..... က်ိဳးရီ ဒီကမာၻႀကီးက မင္းထင္ေနသလိုမ်ိဳး ရိုးရွင္းတဲ့ကမာၻႀကီးမဟုတ္ဘူး မင္းရဲ႕ဆရာ ငါက ဒီကမာၻႀကီးရဲ႕စြမ္းအားအႀကီးဆုံး ပုဂၢိဳလ္မဟုတ္ဘူး ၿပီးေတာ့ အဲ့ဒီလူ ငါ့ရဲ႕စြမ္းအားေတြရွိေနတဲ့လူ သူေၾကာင့္ ဒီကမာၻႀကီးက ပ်က္စီးရလိမ့္မယ္ အဲ့တာေၾကာင့္ ငါေပ်ာက္ကြယ္သြားတာနဲ႕ သူ႕ကိုလိုက္ရွာပါ ၿပီးရင္ သူရဲ႕ႏွလုံးကိုထုတ္ယူၿပီး လက္နက္အျဖစ္ဖန္တီးရမယ္ အဲ့ဒီလက္နက္ကို စေတးလိုက္ရင္ ငါျပန္ေရာက္လာလိမ့္မယ္ အဲ့ဒီလူက ဘာမဆိုျဖစ္ေနနိုင္တယ္ အားနည္းတဲ့လူသားမ်ိဳးႏြယ္ေတာင္ ျဖစ္ေနနိုင္တယ္ အဲ့တာေၾကာင့္ လူသားကမာၻကိုလည္း စစ္ေဆးဖို႔လိုအပ္တယ္ ......

The Story Of Phoenix KingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora