" ဖီးနစ္အရွင္ ခင္မ်ားစဥ္းစားမိဖူးလား တကယ္လို႔ တစ္ေန႕မွာ လူတစ္ေယာက္က ခင္မ်ားခ်စ္သူကို တပ္မက္လာၿပီး ခင္မ်ားကလည္း အဲ့ဒီလူကို မယွဥ္နိုင္ရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ဆိုတာကိုေလ ''
" အဲ့ဒီလိုဆိုရင္ ငါကိုယ္တိုင္ သူ႕ကိုသတ္ပစ္မယ္ ၿပီးရင္ ငါ့ကိုယ္ငါလည္း သတ္ေသမယ္ အဲ့ဒီေခြးေကာင္နဲ႕ ေဝမွ်ဖို႔ေတာ့ လုံးဝမျဖစ္နိုင္ဘူး ''
ေရွာင္က်န့္က ေက်ာက္လ်ိဳခ်င္းရဲ႕စကားကို တစ္စကၠန့္ေတာင္ တုန္ဆိုင္းမေနပဲ အေျဖေပးလိုက္တယ္ ။
" ဒါဆိုရင္ ေနာက္ထပ္ထပ္ေမးမယ္ တကယ္လို႔ ခင္မ်ားရဲ႕ခ်စ္သူက ခင္မ်ားကိုေရာ အဲ့ဒီလူကိုေရာ အတူခ်စ္မိသြားတယ္ဆိုရင္ေရာ ''
" အဲ့ဒီလိုဆိုရင္ေတာ့ အဲ့ဒီခ်စ္သူက တန္ဖိုးမဲ့လြန္းတယ္ ေသခ်ာေပါက္ စြန့္ပစ္သင့္တယ္ သူက ငါ့ကိုခ်စ္တယ္လို႔ေျပာေနေပမဲ့ တစ္ျခားတစ္ေယာက္ကိုလည္း လက္မလႊတ္နိုင္ဘူး ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေလာဘႀကီးလိုက္သလဲ အဲ့ဒီလိုလူမ်ိဳးက တစ္ျခားတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိသြားတယ္ဆိုတာ လုံးဝမျဖစ္နိုင္ဘူး သူက သူ႕ကိုယ္သူပဲသိ သူ႕ကိုယ္သူပဲခ်စ္တက္တဲ့ လူစားမ်ိဳး ''
" ေကာင္းၿပီ ေနာက္ဆုံးေမးခြန္းတစ္ခု တကယ္လို႔ ခင္မ်ားရဲ႕ခ်စ္သူက ခင္မ်ားကိုအထင္လြဲၿပီး အမုန္းႀကီးမုန္းသြားမယ္ဆိုရင္ ခင္မ်ားဘာလုပ္မလဲ ''
" ငါ သူ႕ကို ရွင္းျပမယ္ ငါခ်စ္တဲ့လူက သူတစ္ေယာက္တည္းဆိုတာ သူက ငါရဲ႕ဘဝဆိုတာ သူ႕ကို လက္ခံယုံၾကည္လာေအာင္ ရွင္းျပေပးမယ္ ''
" သူက မယုံၾကည္ရင္ေရာ ေခါင္းမာမာနဲ႕ ဆက္ၿပီးျငင္းဆန္ေနအုံးမယ္ဆိုရင္ေရာ ''
"............''
" ခင္မ်ားရဲ႕ခ်စ္သူက ခင္မ်ားကို လုံးဝလက္မခံနိုင္ေတာ့ဘူးဆိုရင္ေရာ ''
" ငါ .... ငါ သူ႕ကို ပိတ္ေလွာင္ထားမိနိုင္တယ္ ငါ့ကို ျပန္လက္ခံလာမဲ့အခ်ိန္အထိ ငါ့ကို အရင္လိုျပန္ခ်စ္လာမဲ့အခ်ိန္အထိ ပိတ္ေလွာင္ထားမိေလာက္တယ္ ''
ေက်ာက္လ်ိဳခ်င္းဟာ ေရွာင္က်န့္ရဲ႕အေျဖေၾကာင့္ ၿပဳံးေယာင္သန္းသြားတယ္ ။
YOU ARE READING
The Story Of Phoenix King
FanfictionStart Date - 10 Feb 2021 End Date - ? { BJYX } Gong - Wang Yibo Shou - Xiao Zhan [ Both Zawgyi and Unicode ]