''112''

2.1K 290 5
                                    

" အဲ့ဒီအခ်ိန္တုန္းက ကြၽန္ေတာ္ အရမ္းေၾကာက္သြားခဲ့တာ ခင္မ်ားကို ျပန္မေတြ႕ရေတာ့မွာ ေသမတက္ေၾကာက္သြားခဲ့တာ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ ခင္မ်ားကို ယုံတယ္ ခင္မ်ားက ကြၽန္ေတာ္ကို တစ္ေယာက္တည္း ထားသြားမွာမဟုတ္ဘူး အဲ့တာေၾကာင့္ စိတ္ေလ်ာ့ၿပီး ေသခ်ာစဥ္းစားခဲ့တယ္ ခင္မ်ားကို ေခၚသြားတဲ့လူက ဘယ္သူျဖစ္နိုင္မလဲဆိုတာကိုေပါ့ အဲ့ဒီေနာက္ ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕အစိတ္အပိုင္းကလြဲၿပီး ဘယ္သူမွ မျဖစ္နိုင္တာကို သိခဲ့တယ္ သူကပဲ ခင္မ်ားကို ေခၚထုတ္သြားနိုင္မွာေလ ''

" ဒီေတာ့ ေကာင္းကင္နန္းေတာ္ကိုသြားၿပီး ျပသာနာရွာခဲ့​တယ္​ေပါ့ ''

" ဟုတ္တယ္ ကြၽန္ေတာ္က ခင္မ်ားကို ခ်င္းက်ိဳးရီ ေခၚသြားတယ္ထင္ေနတာ ဘာလို႔ဆို သူက အလင္းနတ္ဘုရားနဲ႕ ပတ္သတ္ေနတယ္ေလ အဲ့တာေၾကာင့္ သူ႕ကို သြားရွာခဲ့တယ္ ဒါေပမဲ့ ခင္မ်ားက သူ႕စီမွာရွိမေနဘူး အဲ့တာေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္လည္း စိတ္တိုတိုနဲ႕ အလင္းနတ္ဘုရား ႐ုပ္ထုကိုဖ်က္စီးၿပီး သူ႕ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ကိုပါ တစ္ခါတည္း သိမ္းပိုက္ပစ္လိုက္တာ ''

" မင္းက မင္းရဲ႕ေနာက္ဆုံးအစိတ္အပိုင္းကို အလင္းနတ္ဘုရားလို႔ ထင္ေနတာလား

" အင္း ''

" ဘာလို႔လဲ တစ္ျခားတစ္ေယာက္လည္း ျဖစ္ေနနိုင္တာပဲေလ ဘာလို႔ သူလို႔ ထင္ေနရတာလဲ? "

" ခ်င္းက်ိဳးရီရဲ႕မွတ္ညဏ္ေတြအရ ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕အစိတ္အပိုင္းက အလင္းနတ္ဘုရား ဆိုတာေသခ်ာတယ္ ဒါေပမဲ့ အလင္းနတ္ဘုရား ဘယ္မွာရွိလဲဆိုတာကိုေတာ့ လုံးဝရွာမရဘူး အဲ့တာေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္က သူထြက္လာေအာင္ အလင္းနတ္ဘုရားအျဖစ္ ဟန္ေဆာင္ေနတာ ဒါေပမဲ့ ဘယ္သူက ထင္ထားမွာလဲ အေမွာင္နတ္ဘုရားက ႐ုတ္တရက္ေပၚလာမယ္ဆိုတာကိုေပါ့ မူလဇာတ္ေၾကာင္းမွာ အေမွာင္နတ္ဘုရားဆိုတာက မရွိခဲ့ဘူးေလ အဲ့တာေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္လည္း သူ႕ကို သိပ္ဂ႐ုမစိုက္ခဲ့ဘူး တကယ္လို႔ အဲ့ဒီေန႕တုန္းက ခင္မ်ားသာ သူနဲ႕အတူပါမလာခဲ့ရင္ ကြၽန္ေတာ္ အခုအထိ ရွာလို႔ေတြ႕မွာမဟုတ္ဘူး သူက ခင္မ်ားကို ေကာင္းေကာင္းႀကီး ဖြက္ထားနိုင္ခဲ့တာပဲ ''

The Story Of Phoenix KingWhere stories live. Discover now