Lin
Po tej całej akcji na dole i z mamą poszliśmy na górę i w końcu normalnie zjedliśmy. Po śniadaniu zaczęliśmy się przygotowywać. Przebraliśmy się, zabieraliśmy broń i tak dalej. W końcu po tym zaczęliśmy przeszukiwać zabite ciała.
Lin: Jestem pewna że będą szukać tych. Musimy najpierw zająć się wtykami. Wiemy jak wyglądają.
MJ: Może. Ale jaką pełnią służbę, gdzie mieszkają to nie.
Elon: Napisz może do dziewczyn. Niech to znajdą. Dowiedzą się o nich jak najwięcej. Karen i Nat są Netrunnerami więc może im się uda coś znaleźć.
Babs: Jeden z nich ma komórkę z etui w Pingwinki...
MJ: Dobra. Zrobiło mi się go trochę szkoda... No nic. Musimy to zrobić inaczej oni będą to robić nam. Zabieramy wszystko co jest przydatne a mięso zachowujemy.
Be gay togayther
Aspołeczna🕷: Cześć moje piękne zjebki ponownie. Wiem że pisze szybko Ale mogę o coś was poprosić?
Neandertalczyk🗡: Piszesz dwa razy w ciągu tego samego dnia? Łał. To coś anomalnego ukochana idiotko ale pewnie. Dawaj.
Aspołeczna🕷: Ha ha. Bardzo kurwa śmieszne. Dorwaliśmy jednego z głównych wtyków w tym mieście. Najwyraźniej był informatorem. Wiemy od niego o tych osobach: Camila Eskazere, Amadeus Pastorini, Antoni Theo, Swietłana Gawriłow, Bolesław Kostalik, Fabien Daquin, Hanako Kurokawa i Valentina Sandiego. Wszyscy są głównymi VIP-ami i baronami Watahy a także najbardziej zaufani u THC. Niestety nie wiadomo gdzie oni są...
Milf🥈: Myślisz, że ją spotykasz? A konkretnie... ją?
Aspołeczna🕷: To raczej pewne ale jestem już o to spokojna. Poradzę sobie.
Młotgurl 🤡: Spokojnie dzikusko. Będzie dobrze i czy tu widzę Valentina Sandiego? Czy to nie nazwisko twojej matki?
Aspołeczna🕷: Owszem. To jej wariant. Przez niego MJ prawie ją zastrzelił...
Furry alien🐆: Też bym się lekko zesrała gdybym dowiedziała się o takim czymś. A co z tym gościem?
Aspołeczna🕷: Dowiedzieliśmy się co mieliśmy i już nie był potrzebny. Sam prosił o śmierć.
Trawożerca🐛: W końcu zdradził Hrez. Ona zapewniła by mu tortury. A gdzie Babs?
Aspołeczna🕷: Babs z Elonem przeszukują ciała bo była ich siódemka. Reszta planuje następne posunięcie.
Stekożerca🌱: Skuteczność jest... więc czego chciałaś?
Aspołeczna🕷: Ale ty uprzejma... Chciałam się zapytać czy mogłybyście poszukać jakiś informacji na temat VIP'ów. Wiecie że THC są praktycznie nie do ruszenia jeżeli się nie zburzy hierarchii. Na początek Eskazere. Ona jest tu zarządcą.
Nerdziara🐝: Robi się. Wcale nie będę ich mieć na sumieniu... Tak na serio. To przyjemność bo to ta szmata mnie uprowadziła.
Aspołeczna🕷: No i pikobelo. Przyjemne z pożytecznym. Na jakby co piszcie prywatnie. Nie chcę mieć później innych problemów.
Pajęczyca mała dupa🕸: Ok Spider babo. Uważaj tam na siebie. Nie chcę żebyś znowu prawie zdechła.
Aspołeczna🕷: Może rozważę tę prośbę. Żegnam.
Psina🚔: Czy ty nie potrafisz przetrwać dnia bez jakiegoś urazu?
Aspołeczna🕷: A tego nie wiem bo zawsze obrywam xd. Nara.
CZYTASZ
Multivers: początek
FanfictionLin i jej rodzeństwo stracili wszystko. Dom, rodzinę i dawne szczęście. Starają się teraz jakoś odnaleźć. Wiele lat życia w Nowym Jorku sporo zmieniło. Czy to zachowanie czy zdolności. Stała się znana jako Spider-man. Jednak po pewnym incydencie rzu...