Uzun bi aradan sonra !
Eveeet 2 haftadır İstanbulda tatilin tadını çıkarıyorum. Tabi ki şaka. Yani tabi tatil. Orda burda sürtüyorum ama 1 haftadır yalnız gibiyim. Çünkü yavaş yavaş millet yazlıklara akmaya başladı. Biz Fethiyeye ne zaman gideriz bilmiyorum.
Çünkü Teyzemle Serkan Temmuz'a tarih aldı. Nikah tarihi evet. Temmuz'un kaçıydı 20'si miydi ? Pek ilgilenmiyorum. Aslında biraz heyecanlanıyorum tabi ki.3 gün sonra Abay Almanya'ya gidiyo. Annesinin yanına uçacak. Nikaha tabi ki gelecek. Ali de 4 gün sonra Bodrum'a gidecek.
Orda yazlıkları var. Benide çağırıyor ama teyzemin izin vermeyeceğini biliyorum. Yine de bahsedicem. Ali'nin annesi de bi iki kere çağırdı ama utanıyor muyum çekiniyor muyum bilmiyorum. Ama gitmeyi tabi ki çok istiyorum.
2 hafta boyunca Yaren'di Ali'ydi ilkokuldakilerle toplu bulusmaydı Sezenlerle takılmacaydı geçip gitti ama sıkılmaya başladım iyice. Akşam teyzem gelince şu Bodrum meselesini konuşmak istiyorum. Ali de giderse iyice bunalım takılmak istemiyorum.
_______
Ellerimle türk kahvesi yaptıktan sonra döke saça salona getirdim. Teyzeyi işleme planımı hayata geçiriyordum. Fırsattan istifade konuyu açtım.
'' Teyze yaa Bodruma gidebilir miyim ? ''
'' Kimle ?''
'' Ali... Yani annesi de çağırdı. ''
'' Olmaz Serincim. ''
'' Neden olmaz ya çok sıkılıyorum ''
'' Saabret biraz ''
'' Ne kadar sabredicem ya gidince 15 günlüğüne gidiyoruz. Seninde o iznini benimle kullanmayacağını biliyorum.''
'' Ne demek bu ? ''
'' Serkancığınla evlenince balayısıydı tatiliydi akarsınız. Gidiyim iştee ''
'' Kaç gün ?'' Oha bunu sorduğuna göre izin verecek gibi. Elimle 1 yapıp yanağıma götürdüm ve şirince sırıttım.
'' 1 haftacık ''
'' Annesinin numarasını ver konuşalım, bakarız '' dedi. Yerimden fırlayıp telefonumu kaptığım gibi salona koştum. Hemeen Nerminciğimin numarasını Teyzoşa verdim. Daha sonra bunu Ali'ye bildirdim.
Oda işin olabilitesini görüp sevindi garibim. Teyzemle Nermin teyze telefonda tanışıp kaynaştıktan sonra Bodrum meselesi açıldı. Teyzem ayıp olmasın, tabi hıhı, tabi ki tabi ki deyip duruyordu. Burdan pek bir şey çıkaramadım. Altı üstü 1 haftacıktı.
Oda su gibi akıp gidecekti güzel günlerde ki gibi... Telefon kapandı. Ben teyzemin suratına bakıyordum. Eee? dermiş gibi. Sırıttı. Kafa salladı. Tabi ki havalara uçtum manyak mısınız ? 4 gün sonra yolculuk var. Bavulumu cartını curtunu (evet ağdadan bahsediyorum) , kremini şu 4 günde halletmem lazım. Ve telefonum çaldı. Arayan tabi ki Bal. Onla da sevincimi paylaştım. Evet yarım saat kadar konuştuk. O gece başımı yastığa koyduğumda mutluydum. Çok hemde. Kızlarl ada paylaştım tabi ki. Bi süre mesajlaştık. Sonra zaten uyumuşum.
________
Sabah teyzem çıkarken tabi ki para istedim. Sir ağdasıydı, güneş kremiydi o işlemleri halletmem lazımdı. Zaten 10 gibi kalkıp kahvaltımı ettikten sonra bize yakın olan Avm'ye gittim. Tabi ki Sir ağda kaptım. Koruyucu fısfıs aldım. Havuc yağ almadım zaten 1 haftada onu kullanmam diye düşündüm. Oje aldım. Tırnak bakım seti kampanyadaydı. Onu da almadan geçemedim. Bir an önce eve gidip bavul telaşlarına başlamak istiyordum.
___________
Götüreceklerimi hazırladım. Ütülenecekleri ayırdım. Bazadan bikinilerimi ve havlularımı çıkardım. Makyaj çantamı parfümlerimi yatağın üstüne yığdım. Sir ağdayı ısıttım. Acı çeke çeke ağda işlemimi hallettim. Bu vaktimi almıştı zaten. Akşam 5'e geliyordu banyoya girdim. Odam zaten dağınıktı.
Banyodan çıkıp üstümü giyindim. Bacaklar ayna gibiydi maşşşaallah. Saçlarımı tarayıp kuruttum. Bilgisayarı açtım. Müzik playerdan müzik çalıyordu. O sıra kapı çaldı. Teyzem sanmıştım ama gelen Abay'dı.
İçeri girdi. Yemeğe sizdeyiz dedi. Şaşırmadım zaten. İki gün sonra gidiyordu. Aslında ona çok alışmıştım. Her neyse. ''Dur müziği kapatıp geliyorum'' dedim. Odama yönlendiğimde oda arkamdan geliyordu. Odayı öyle dağınık görünce bakakaldı çocuk.
'' Senin yolculuk nereye ? ''
'' Bodrum'a '' dedim 32 diş sırıtarak ve devam ettim.
'' Ali'yle gidiyorum 1 haftalığına ''
'' Halam nasıl izin verdi ''
'' Hallettik işte orasını sen sonuca bak ''
'' İyimiş. Senin içinde değişiklik olacak. Benim gidişimi kaldıramazdın kafa dağıtmış olursun'' deyip sırıttı. Bende suratımı bükerek ona bakıp sırıttım. Müziği kapatıp salona geçtik. Zaten orda oturacak yer yoktu.
'' Nikaha burdasın dimi ? '' dedim.
'' Evet Adalia ile geri gelicez '' dedi. Hala Serkan'ı sevmiyordum. Teyzemin hayatına daha fazla müdahale etmekte istemiyordum ama evlenince ben ne olacaktım...
'' Beni yalnız bırakmamanız iyi oldu '' dedim. Teyzem için sevinmeli miydim bilmiyorum. Ne zaman düşüncelerimin yanlış olduğunu düşünüp iyimser yaklaşsam yine Serkan boka çeviriyordu. Güvenmiyordum. İnanmıyordum. Korkuyordum. Yalnız mı kalacaktım.
'' Salak '' deyip güldü.
'' Sensin salak ''
'' Seni yalnız bırakmayacağım.. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...