Ekonomi kötüye gidiyordu. İşsizlik oranı had safhadaydı. Sigaraya zam gelmişti. Sınavlarımız bitmişti ve biraz olsun nefes almaya fırsat bulmuştum. Sömestr tatiline az kalmıştı. Nedendir bilinmez ama mutluydum. Biraz hafiflemiştim belkide.İki dersim zayıf olduğu için Cumartesi günleri okulda yapılan kursa gidip geliyordum. Teyzemin zoruyla tabi ki . Ne derse yapıyorum. Hamilelik olayları yüzünden fazla dikleşmiyordum.
Haftanın iki üç günü okul çıkışıda edüt dedikleri test çözme seanslarına kalıyordum. Tabi bu sınıflar karışık oluyor. Sezen'le aynı sınıfta olabiliyorum. Zorunlu bir şey değil. İsteyen kalıyor. Sezen demişken üniversite sınavları için çok sıkı çalışıyor. Her tenefüs test çözüyor. Gamze, hala bir içimlik çocukla ilişkisine devam ediyor. Mehmet Melis'le ayrıldı. Mehmet demişken babası geçen hafta trafik kazası geçirdi. Neyse ki ucuz atlattı.. Melis artık pek bizle takılmasa da hala sıra arkadaşım. Gerçi bizde eskisi kadar takılmıyoruz. Potaya sık çıkmıyoruz mesela. Bunun sebebi aramızdaki kopukluklar olabilir. Belkide büyüyoruzdur artık. Ceyhun'la aramızda hala soğukluk var. Ve tabi ki böyle olmasını istemiyorum. Eski bizi özledim. Eski grubumu. Eski anlarımızı...
Kurstan gelmiş yatağımda uzanırken kapı çaldı.
Gelen Serkan ve teyzemdi. Daha çocuk serçe parmak boyutuna gelmeden alışverişe mi çıkmıştı bunlar ? Anlam veremediğim şekilde aralarında bi soğukluk sezdim. Sanırım bu mavi olsun , hayır bu tulum pembe olacak gibi sebeplerden kavga etmişlerdi. Teyzem elindeki poşetleriyle odasına yöneldi. Bense yatağıma. Bir süre sonra Serkan girdi.
'' Nasılsın bakalım ? ''
'' İyiyim.. ''
'' Bak sana ne aldık '' dedi ve elindeki poşetten bi paket çıkardı. Sanırım somestr da okumam için bir roman yada çözmem için bir test kitabı.. Evet evet sanırım kimya hemde. Daha fazla düşüncelere dalmadan elindeki pakete uzandım. Aslında heyecanlanmıştım. Hediyeye kim sevinmez. Ama hediyeyi veren Serkan olunca umursamaz tavrımı takındım. Tek kaşımı kaldırıp yavaşça açmaya başladım. Büyük ihtimalle kitaptı. Derken kapağı çok güzel olan bir günlükle karşılaştım. Aslında günlük tutma alışkanlığım vardı ve bu hediyeye sevinmiştim. Tabi ki yine çaktırmadım. Yanında da rengarenk kalemler vardı.
'' Teşekkür ederim '' dedim. Gülümsedi. Aslında bir insanın bana iyimser yaklaşması, bende onun hakkında düşündüğüm kötü şeyler için suçluluk duygusu uyandırıyor. Serkan da olduğu gibi.. Yada bilmiyorum. Odama girdiği aklıma geldikçe bunun hiç bir iyi tarafı yok.
Serkan odamdan çıktığı zaman Sezen'i aramaya koyuldum.
'' Alo ? ''
'' Alo ? ''
'' Alo ? '' ve tabiki karşılıklı gülüşmelerimiz başlamış oldu. Bu kızın beyni dersten yanmış olmalı.
'' Naber Serin ? ''
'' İyidir senden ? ''
'' İyi işte bende ''
'' Napıyosun ? ''
'' Sence ? ''
'' Test .. ? ''
'' Ne yazık ki evet test çözüyorum yine . Sen napıyosun ? ''
'' Bende kurstan geldim, bi aramak istedim ''
'' İyi yaptın mola vermeye ihtiyacım vardı. ''
'' Derslere fazla kaptırıp , kendini ihmal etme '' dedim. Havadan sudan muhabbetleri biraz daha yaptıktan sonra vedalaşıp kapattık. Aslında canım sıkılmıştı ve potaya çıkmak için aramıştım. Sonra kimsenin dersine engel olmak istemediğimi fark ettim. Dile bile getirmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...