Ertesi sabah, Selen, Özhan ve Abay kahvaltı sofrasında sohbet edip, bir şeyler atıştırıyorlardı.
'' Adalia kalkmadı mı ? '' dedi Özhan.
'' Gidip ona bakacağımı mı sanıyorsun dünden sonra ? '' O esnada Adalia beş karış suratla masaya gelip oturdu. Abay, babasıyla olan dünkü ceza meselesini bir an önce konuşmak istiyordu ama kahvaltının bitmesini bekledi.
Kahvaltılar edildikten sonra , kapalı kış bahçesine geçtiler. Adalia odasına gitmek için yeltense de Özhan ona engel oldu.
'' Sence de konuşacak çok şey yok mu Adalia ? '' dedi Özhan. Adalia ise mahcup bir şekilde kafa salladı. Aynur , kahveleri getirip ikram ettikten sonra çekildi.
'' Yaptığın şey hiç hoş değildi Adalia '' dedi Özhan.
'' Biliyorum.. ''
'' Hele senin gibi bir kızdan hiç beklemezdim. '' diye devam etti.
'' Sadece çok sinirlenmiştim. ''
'' Ve abinden intikam almak için Dilara'yı kullandın öyle mi ? ''
'' ...'' Adalia'nın verebilecek cevabı yoktu ama bir süre sonra,
'' Neden tek suçlu benmişim gibi davranıyorsun baba ? Olayın bu noktaya gelmesinin tek sebebi Abay.. O beni ispiyonladı. Bende çok sinirlendim. ''
'' Eğer abine sinirlendiysen ve hıncını çıkartmak istiyorsan, kendi çıkarların doğrultusunda başkalarını kullanmaman gerekir Adalia ''
'' Off baba.. ''
'' Cezana gelince ... '' dedi Özhan.
'' Ceza mı ? '' dedi şaşkın gözlerle Adalia.
'' Evet yaptığın bu aptallığın cezasız kalacağını mı düşünüyordun ? '' dedi Abay.
'' Sus ! '' dedi Adalia sinirle.
'' Shhh ! Çocuklar sakin. Evet Adalia. Bu konudan ders çıkarman gerekir . Cezana gelecek olursak, abini dün çok zor bir duruma düşürdün, üstelik o masum kıza da ayıp oldu .''
'' Masum mu ? Dilara mı masum ? ''
'' Neden ki çok iyi kız '' dedi Selen ama Adalia gözlerini devirip babasına baktı.
'' Bu yüzden gerekli cezayı abin sana söyleyecek ''
'' Ne ?! Bir de abim mi veriyor cezayı ? Hayır ! Kabul etmiyorum !'' deyip ayaklansa da Özhan sinirle bağırdı.
'' Adalia otur. Daha fazla şımarıklığın lüzumu yok.'' Adalia kalktığı gibi koltuğa geri oturdu.
'' Okulunu değiştiriyoruz '' dedi Abay .
'' Anlamadım ? '' Adalia'nın gözleri buğulanmıştı.
'' Okul'daki son haftan. Alman kolejine gideceksin. ''
'' Hayır ! ''
'' Sana fikrini sormadık Adalia. Mehmet için , bana yaptığın saçma şeyin bir cezası olmalı değil mi ? '' Abay ciddiyetle kardeşinin suratına bakıyordu. Adalia ise babasına dönüp yalvarmaya başladı.
'' Baba lütfen.. Hayır okul değiştirmek istemiyorum..''
'' Adaliacım.. Derslerin de iyi değil. Kolejdeki sınıflar 14 kişi ve yabancılık çekeceğini hiç sanmıyorum. İlgini dağıtan şeylerden uzak durup derslerine konsantre olman lazım..'' dedi Özhan.
'' İlgi mi dağıtan ve uzak durmam gereken şey Mehmet mi? '' dedi Adalia öfkeyle . Gözleri dolmuştu.
'' İlişkinde ne istiyorsan onu yapmakta özgürsün. Sadece derslerinle ayrı tutman lazım bazı şeyleri. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...