Bölüm 114

1.1K 53 18
                                    


Sabah'ın erken saatlerinde, gün ışığı bütün sıcaklığıyla Serin'in odasını ısıtıyordu. Akşamları sıcaktan uyuyamadığı için penceresi açık yatıyor , sabahta bu sıcaklığa engel olmak için uyanıp geri kapatıyordu.

Yatakta biraz daha oyalanıp uykuya dalmaya çalışsa da başaramadı. Tatile girdiğinden beri hafta içi kahvaltılarını yalnız başına yapıyordu. Aslında konu , televizyonun karşısında yiyip-içmek olunca, Serin'in keyfine diyecek yoktu.

Tostunu ve içeceğini alıp  salona geçti ve zap yapmaya başlayıp bir yandan da kahvaltısını ediyordu.

'' Bugünün monotonluğuna hazır mısın ? '' dedi kendi kendine. Belli ki sıkılıyordu. Sabah programlarından birine takılı kalıp, bir süre izlemeye daldı. 



Sezen'in telefonu çaldığında, arayanın Volkan olması ,heyecanlanmasına sebep olmuş, eli ayağı bir birine dolanmıştı.

'' Efendim '' diyebildi kendini toplarlayıp.

'' Sezen naber ? '' dedi Volkan. Aslında Sezen ile arasında olanları kendide bilmiyordu fakat arayabileceği başka kimse yoktu.

'' İyiyim Volkan senden naber ?'' 

'' Bende iyi. Rahatsız etmiyorum dimi ? Müsait misin ?''

'' Evet müsaitim bir şey mi oldu ? '' 

'' Mesele Abay'la ilgili. Serin'in numarası bende yok ,Abay'a söylesem kesinlikle aratmazdı. ''

'' Abay'a mı bir şey oldu ? ''

'' Dün biraz fazla kaçırdı.. Yani ortalığı yıktı geçirdi desek daha doğru olur.. Gece arayıp telaşlandırmak istemedim hastaneye gittik. Elini cama geçirdi, bileğine dikiş falan attılar..''

'' İnanmıyorum.. Yine kavga mı çıktı ? ''

'' Aslında Serin'le mekana gelseniz, yüz yüze konuşuruz..''

'' Abay orada mı ? ''

'' Evet, ofiste uyuyor hala '' 

'' Tamam..'' deyip telefonu kapattığında , direkt Serin'i aramaya koyulmuştu. Aslında telaşlanmıştı fakat Serin'i telaşlandırmak istemiyordu.

'' Efendim Sezen ! '' dedi neşeli sesiyle Serin.

'' Serin nasılsın ? ''

'' İyiyim.. Bir şey mi oldu ? '' 

'' Volkan'la konuştum. Abay oradaymış ve dün pek iyi şeyler olmamış sanırım..''

'' Abay'a bir şey mi olmuş ? '' dedi Serin korkuyla. 

'' Telaşlanma , orada uyuyormuş, Volkan bizi çağırıyor...'' 

'' Sezen bir şey mi olmuş ?! Lütfen söyle...''

'' Hayır be kızım telaş yapma, Abay ofiste uyuyormuş, Volkan konuşmak için çağırıyor..''

'' Tamam hazırlanıp 20 dakikaya sokağın başında olurum.'' deyip telefonu kapattığında, bir koşu odasına gidip, kot pantolonu ve askılı mavi badisini giyip, çantasını sırtlayıp çıkmıştı. O kadar telaşlanmıştı ki, yirmi dakikanın on dakikasında hazırdı ve sokağın başına gelmişti bile. 

Sezen'de geldiğinde yola koyulmuşlardı. 

'' Nesi varmış ? '' dedi Serin minibüse bindiklerinde.

'' Dün sadece biraz olay çıkartmış, Volkan öyle dedi ''

'' Kavga mı olmuş ? '' 

'' Hayır.. Sadece çok içmiş '' 

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin