Bölüm 135 (+18)

969 32 34
                                    

Arkadaşlar bölüm +18 sahneler içerir, okumak istemeyenler için okuma planını aktarıyorum. O sahnelere başlamadan önde +++ işaretini koydum. Bu işareti görenler okumadan aşağı inebilirler. Bu sahneler bittiğinde ———- işaretini koydum. Bu işaretin devamında okumaya başlayabilirler. Anlayışınız için şimdiden teşekkürler canlarım ❤️

Abay, kapıyı çaldığında açan Serin olmuştu. Onun boynuna atılıp sıkıca sarıldı. Kokusunu içine çekti. Adalia, Mehmet'le buluşmaya gittiği için Serin rahat davranabiliyordu.

"Bütün yorgunluğumu aldın.." dedi Abay ince bir gülümsemeyle kollarındaki kıza baktı. Ondan uzaklaşıp, kapı eşiğinde beliren Aynur'a sarıldı.

"Hoşgeldin oğlum..." dedi Aynur da ona sıkıca sarılarak.

"Hoşbuldum.." dedi. Özhan işteydi fakat bugün Abay'ın geleceğinden haberi vardı.

"Çok yoruldum.." dedi kendini koltuğa bırakarak. Serin karşısında onu izliyordu. Her geçen gün, bu çocuğa karşı olan beğenisi artıyor, ona aşkla bakıyordu.

"Konuş bakalım, sınavı anlat, telefonda kaçıp duruyorsun." dedi Abay.

"Çünkü bu konuda konuşmak istemiyorum." diye yanıtladı Serin.

"Gerçekten çok mu kötüydü Serin ?"

"Bilmiyorum Abay. Nasıl geçtiğine dair net bir şey söyleyemiyorum."

"Böyle diyenler hep iyi sonuç aldı senden umutluyum."

"Keşke kendime dair benimde umudum olsa."

"Abartma Serin.."

"Konuyu kapatabilir miyiz ?"

"Peki, bana kahve yapacakmışsın ..."

"Ne ?"

"Evet, yol yorgunuyum, bana kahve yapmak istiyor gibiymişsin.." dedi. Serin sırıttı.

"Yapmamı istiyorsan açık açık söyleyebilirsin" dedi.

"Yeterince açık değil mi ?" dedi Abay gülerek.

"Serin ayaklanıp mutfağa gittiğinde, Abay üçlü koltuğa uzanmıştı.

Serin kahveyi yapıp getirene kadar Abay yorgunluktan hafif bir uykuya daldı. Serin elindeki kahveleri orta sehpaya koyup, Abay'a doğru yanaştı. Onun düz sararmış kaşlarına, kıvrık kirpiklerine baktı. O kadar yakışıklıydı ki, içi gidiyordu. Önce mutfağın kapısına baktı. Kaçamak öpücüğünü , Abay'ın dudağının kıvrım yerine kondurdu. Abay gözlerini açtı. Ardından gülümseyerek gerindi. Uzaklaşmakta olan Serin'in bileğinden tutup ,

"Yetmez ama.." dedi.

"Kahveniz hazır " diyerek sırıttı Serin.

"Kış bahçesine geçelim.." dedi sigarasını cebinde yoklarken. Serin Abay'ın istediğini yapıp kahveleri oraya taşıdı. Abay, mutfaktaki çakmakla, dudaklarının arasındaki sigarayı yakarken, Aynur yine tepkisini ortaya koyuyordu.

"Oğlum içme şu zıkkımı " dedi. Abay, ona sarılırken, Serin onları gülümseyerek izliyordu.

"Akşama ne yaptın ?"

"Senin en sevdiklerinden." diyerek sarma dolu borcamı gösterdi Aynur.

"Sen evimizin bir tanesisin.."

"O sigarayı içmeye devam edersen, zerre vermem.."

"Aynur Hanım, beni kırıyorsunuz.." dedi Abay gülerek ve Serin'in yanına geçti. Serin de gülüyordu.

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin