2016,Şimdi bile bunları kaleme aldığımda, geçmişte canımı acıtan şeyleri es geçmek istiyorum. Bazen de diyorum bunları yaşamam gerekiyordu. Yoksa şuan sahip olduğum şeylere belki de ulaşamazdım. Herkes gençliğini farklı yaşar. Ben de öyle yaşadım. İçimi acıtıyor bazı anılar ama hiçbirinden pişman değilim. Tekrar dünyaya gelsem tanışmaktan vazgeçmeyeceğim skişinin yanındayım. Bana yaptıklarını yine bir kenara bırakıp yine onu hayatımda isterdim..
*
Eylül 28 2009,
Bugün doğum günüm. Normalde bir hafta önceden heyecan basardı. Doğum günüm olduğunu unutmuşum. Evde takıldığımızda doğum günüm olduğunu fark etmedim bile. Çünkü kimsenin umrunda değildi.
Daha sonra Abay geldi. Teyzemlerle falan selamlaştıktan sonra bana dönüp ,
'' Hadi hazırlan bana bir şeyler bakmaya gidelim '' dedi.
'' Ne gibi şeyler ? ''
'' Üst baş falan işte ''
'' Kardeşinle git ya banane ''
'' Onun işi var ''
'' Benim de var ''
'' Ne işin var ? ''
'' Hadi ya hazırlan kırma beni ''
'' Oy oy oy yesinler . Tamam be tamam '' dedim. Cidden kıramadım ama. Yoksa evde miskin miskin takılıyordum. Hemen beyaz v yaka tişörtümle açık renk dar yüksek bel kot pantolonumu giydim. Saçlarımı tepeden topuz yapıp çıktım. Teyzeme Abay söylemişti zaten. Kapıda harçlığımı verip uğurladı.
Arabadayken ortam sessizdi. Serkan meselesini kimseye söylemedim. Çünkü bu sefer ilgi çekmek için bir şeyler zırvaladığımı düşünüp benim sinirimi bozuyordu bu çocuk. Sessiz kalmayı tercih ettim yol boyunca. Oda konuşmadı. Sadece bi süre sonra radyoyu açtı. Avm'nin otoparkında yer bulduktan sonra içeri girip mağza mağza dolaşmaya başladık.
Bu nasıl ? , Hangi renk sence ? Bunun 43 numarası varmı ? Ne !? Oha 43 mü ? Ehuehu falan derken Abay'a basket şortu 4 tane tişört bi pantolon , bi spor ayakkabı aldık. Tabi o bir şey denerken bende kadınlar bölümünü dolaşıyordum. Derken beni bi mağzaya soktu tekrar. Kendine bir şeyler bakarken bende dolanıyordum. Çiçekli mini bir elbiseyi alıp kendime tutup aynadan bakıyordum. Abay arkamdan belirip,
'' Güzelmiş '' dedi.
'' Evet '' dedim. Askıya asmak için yeltenirken,
'' Dene hadi '' dedi.
'' Yok ya boşver '' dedim.
'' Dene '' deyip kolumdan çekiştirerek kabinlere götürdü beni. El mahkum denedim. Aslında güzeldi ama paramı buna verirsem yemek yemeye param yetmez diye düşünüp boşvermiştim. Kabinde denedim. Zar zor sırtımdaki fermuarı çektim. Vücudumu tam saran askılı beyaz üzerinde kırmızı tonlarında çiçekleri olan güzel bi elbiseydi. Biraz kısa gibiydi ama bunu giyenin özgüveni yerine gelmemesi imkansızdı. Bütün giydiklerini tek tek bana soran Abay dışarda bekliyordu ve şimdi sorma sırası bendeydi. Kabinden çıktığımda poşetlerle kapıda öylece bekliyordu. Beni görünce sırıttı. Niye sırıttığını anlamadım. Komik mi olmuştum bilmiyorum ama biraz utandım.
'' Nasıl olmuş ? '' deyip güldüm.
'' Güzel.. '' dedi. Baştan aşağı gözleri üzerimde gezince kabin perdesini hafif üstüme çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomansaSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...