Bölüm 106

1.5K 59 24
                                    




Serin, cumartesi sabahı eve girdiğinde, kızartılmış ekmek kokusu bütün evi sarmıştı. Acıkmıştı. Dün Gamzeler'de olduğunu ve orada kalacağını söylemişti teyzesine.

'' Günaydın '' diye seslendi.

'' Günaydın kuzum hadi sofraya ''   Serin üstünü başını çıkartıp duşa girdi . Kısa bir süre sonra çıktığında, teyzesiyle karşılaştı.

'' Bugün randevun var biliyorsun dimi ? '' dedi Berfin.

'' Ne randevusu ? ''

'' Psikoloğa gideceğiz ya tatlım.''

'' Doğru ya.. Aklımdan çıkmış. Umarım artık ilaçları keser..'' 

'' Hadi giyin de gel seni bekliyoruz '' dedi Berfin. Serin kafa sallayıp , giyinmek için odasına girdi.

Masaya oturduğunda, Berfin çay koyuyordu.

'' Analitik geometriden 80 aldım '' dedi hevesle teyzesine..

'' Nee ... Aferin benim  kuzuma '' dedi.

Daha sonra beraber kahvaltı yapıp, doktor randevusuna gitmek için hazırlandılar.

'' Serincim nasılsın ? '' dedi karşısındaki  doktor. Bir süre hal hatır sorma faslını geçtikten sonra, panik ataklarının ne sıklıkla görüldüğünü sordu. 1 saat kadar içeride kaldıktan sonra, Serin çıktı ve içeriye Berfin ile Serkan girdi. Onlarda 20 dakika boyunca doktorla görüştükten sonra çıktılar. Aslında Serin, doktorun onlarla ne konuştuğunu da merak ediyordu ama asıl merak ettiği şey ilaçları bırakıp bırakmayacağıydı.

'' Bi daha ki randevuna kadar kullanmaya devam et Serin. Tekrar görüştüğümüzde değerlendirip, bırakıp bırakmayacağına karar veririz..'' Serin doktordan bu sözleri işitince hayal kırıklığına uğramıştı.

'' Ben gayet iyiyim.. Artık panik atak krizlerimde olmuyor.. Neden devam ettirmek istediğinizi anlayamıyorum '' dedi Serin. Öfkeyle Berfin ve Serkan'a döndü.

'' Siz ne gibi şeylerden bahsettiyseniz bu ilaçlar yakamı bir türlü bırakmıyor..''

'' Sadece iyice emin olmak istedik '' dedi karşısındaki doktor. Halbuki kendide Berfin ve Serkan'la görüşmeden önce , karşısındaki kızın ilaçları kullanmasına artık gerek duymadığını söyleyebilirdi fakat, Berfin, Serin'in evden ve kendilerinden olan kopukluğunu, eve gelmek istemeyişini , yalnız takıldığını , kendileriyle bir şeyler paylaşmadığından bahsetmiş, Serkan'sa süslü laflarıyla, Serin'in psikolojik rahatsızlığının hala  devam ettiğini üstü kapalı dile getirmişti. Berfin'in amacı Serin'i ve Serin'in geleceğini, psikolojik durumunu sağlama almaktı elbette. Yiğeninin tamamen iyileşmeden ilaçları bırakmasını istemiyordu . Fakat Serkan'ın bu durumdan daha farklı çıkarları vardı elbet..

Eve geldiklerinde, yol boyunca öfkesini ve sinirini dinirmeye çalışmıştı Serin. Arabadakilerle konuşmamıştı ve hala onlara öfkeliydi. Onları beklemeden asansöre binip yukarı çıktı ve çantasından anahtarı çıkarıp eve girdi. Kendini o kadar acınacak halde hissediyordu ki.. Kullandığı bu ilaçlar sanki kendisinin öz güvenini zayıflatıyor gibi geliyordu ona. Sinirle oda kapısını kapatıp arkasına masasını çekti. Bu sefer gerçekten muhatap olmak istemiyordu . Hatta içinde onlara karşı büyüyen bir nefret vardı. Artık iyiydi.. İyileşmişti ve bu durumdan gün geçtikçe sıkılmaya başlamıştı. Berfin ve Serkan'da eve girdiklerinde Berfin'in ilk işi Serin'in odasına girmeye çalışmak oldu. Fakat arkadaki masa engel oluyordu.

'' Serin açar mısın ? '' Serin umursamadan, yakmış olduğu sigarayı içiyordu.

'' Kime diyorum ! Aç konuşalım '' Serin umursamamaya devam etti. Berfin ve Serkan'ın kendisini yönetmek için mi acaba yanlarında tuttuklarını merak ediyordu.

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin