Bölüm 107

1.1K 57 5
                                    

(Bölüm eksik gözüküyorsa sayfanızı yenileyin yada uygulamayı kapatıp açın çünkü tam yayınladım )

Bir haftanın ardından sınav sonuçları açıklanmış, Serin beklentisinin karşılığını alabilmişti. Sınıf ortalamasında 2. olması onu şaşırttığı gibi, bütün öğretmenleri de şaşırtmıştı. Her zamanki gibi ilk sınavın ardından, veli toplantısı için gün belirtilmişti.

Serin'in ev hayatı beklediğinden daha sakindi. Serkan yaşanılanlardan sonra hiç bir aksi davranışta bulunmamıştı. Hem derslerinin hem de ev hayatının normal seyrinde devam etmesi, Serin'i huzurlu hissettiriyordu. Abay'la okula gidip gelse de pek konuşmuyordu. Aslında tam olarak neye kızgın olduğunu bile bilmiyordu. Abay ona her şeyi açıklamıştı ama Serin kendi kıskançlığını o kadar farkındaydı ki, belkide bu kıskançlık yüzünden kendine sinirliydi ve sinirini atamamıştı. Her şey düzgün giderken Abay'la olan ilişkisini de düzeltmeyi kafasına koymuştu.

Cuma günü, okul çıkışı Serin ve Adalia eve doğru yürüyorlardı. Abay, üniversite sınavı için kitap bakmaya Kadıköy'e gidecekti.

'' Haftaya cumartesi veli toplantısı var..'' dedi Adalia iç çekerek.

'' Bi sorun mu var ? '' dedi Serin meraklı gözlerle..

'' Of.. Fizik notum iyi değil ''

'' Benimde yığınla zayıfım gelmişti ilk sene ''

'' Bilmiyorum babam ne der.. Ama eğer abim duyarsa suçu kesinlikle Mehmet'e bağlayacaktır...''

'' Çıktığınızı biliyor mu ? ''

'' Henüz bir şey bilmiyor sadece birkaç kez kantinde yan yana yakalandık''

'' Anladım..''  Arkadan Mehmet ve Ceyhun'un sesiyle irkilip, onların yaklaşmasını beklediler.

'' Selam kızlar..'' dedi Mehmet Adalia'yı öperken.

'' Hayırdır bugün yürüyorsunuz..'' dedi Ceyhun .

'' Evet, abimin işi varmış bugün ''

'' Daha iyi değil mi ? '' dedi Mehmet gülümseyerek. Adalia'da ona karşılık kafasını salladı.

'' 1 ay sonra Ali geliyormuş..'' dedi Ceyhun. Söylerken rahattı ama yan gözle Serin'e bakıyordu. Serin'se rahatlığından hiç ödün vermedi.

'' Aynen. 1 ay sonra okulu bitiyormuş. Üniversite işlerini halledebilirse gelecek '' dedi Mehmet.

''Şey.. yani Facebook'ta görüştükte.. Yabancı sevgilisini.. gezdirmek için getirecekmiş '' Ceyhun bunu söylerken çekinse de, Serin'in bilmesinin iyi olacağını düşünmüştü. Adalia ise dikkatle Serin'e bakıyordu.

'' Yaz boyu burada mı yani ?'' dedi Serin gayet doğal bi şekilde.

'' Bilmiyoruz ki.. Tatili ne kadar sürerse..'' Yol boyunca sohbet ettikten sonra nihayet evlere dağılabilmişlerdi. Bugün konuşulanları duyduktan sonra Serin'in tek düşündüğü, Ali geldiğinde, kendisinin aciz gözüküp gözükmeyeceğiydi. Duyduklarına karşı ne içi acımıştı ne de herhangi bir duygu yaşamıştı. Sadece Mehmet'in dediği geldi aklına. Belkide Mehmet gibi bütün arkadaşları, sevgili yapmadığı için Ali'yi unutamadığını sanıyorlardı ama iş çok başkaydı.

Onun sevdiği biri vardı ama ne arkadaşlarının karşısına çıkarabilirdi , nede Ali'nin karşısına.. Yaşanacak manzara çok basitti. Bütün arkadaş grubu içinde, Ali sevgilisiyle tanıştıracaktı herkesi, Serin'se yalnız başına olan bitenleri izleyecekti.

Kendini anlamsızca ispatlamak istiyordu. Acınacak halde olmadığını, yalnız kalmadığını.. Onu bırakıp giden kişinin ardında hala herhangi bir duygu beslemediğini göstermek. Sonra kendi kendine omuz silkip boş verdi. Sınavlarının ardından nefes alabilecek vakti bulabilmişti nihayetinde.. Şimdi ise aklında olan tek şey Abay ile arasındaki bu soğukluğu gidermekti.

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin