Bölüm 67

1K 43 0
                                    

Tatilin 2. günündeyiz. Ve 1 hafta su gibi akıp gidecek eminim. Tatilin başındayım sonunu düşünüyorum ne garip. Her neyse anı yaşamalı insan. Burası mı ? Buralar güzel... Sokakları, denizi, havası mükemmel. Gerçi kötü olsa ne yazar Ali ile ilk tatilimiz sayılır bu. Bana göre o varsa gerisi önemsiz. Dün pek bir şey yapamadık. Bugün denize indik. Kahretsin her şeyi dört dörtlük bu çocuğun.. Benim kadar iyi yüzemese de yüzmeyi biliyor yani. Şaka be bayağı iyi kendisi. Plaj kalabalık falan oluyor. Ben etraftaki kızları pis bakışlarımla süzerken bir yandan da o benim dermiş gibi sahiplenmeye çalışıyorum benimkini. Bu arada Nermin teyze çoğunlukla bizle takılıyor aramızdan su sızmıyor tabi ama bugün plaja gelmedi bizimle. Komşularıyla takılıyordu en son. Deniz, kum, güneş, bronzlaşma çabası derken akşam üzeri bitkin bir haldeydik. Havlularımızı toparlayacağımız sırada telefonum çaldı. Arayan teyzoştu.

''Teyzoş ''

'' Canımm napıyorsun? ''

'' Ali'yleyim toparlanıyoruz eve geçeceğiz sen nasılsın? Neler yapıyosun bensiz bakalım ?''

'' Hiç 2 gün oldu ama şimdiden özledim seni. İş güç koşturmaya devam ediyoruz hanımefendi.''

'' Serkan napıyor ?'' (Çokta umrumda değil halbuki)

'' Onunla da şimdiden mekan bakmaya başladık koşturuyoruz malum 20 Temmuz'a kadar her şeyin hallolması lazım. ''

'' Haklısın. Ne diyeyim kolay gelsin size. Zor işler ''

'' Öyle işte bebeğim. Kendine çok dikkat et , ben yine tabi ki arayacağım seni. Ali ve annesine  çok selam. Öpüyorum çook .''

'' Bende öptüm çokça. Dikkat et , görüşürüz..''

________



Eve vardığımızda Nermincim mutfakta yemek yapıyordu. Daha kapıdan girer girmez burnuma güzel kokular gelmeye başlamıştı zaten. Direkt teyzemin selamını ilettim tabi ki. Günümüzün nasıl geçtiğini falan sordu. O tezgah başında işlenirken bende arkasındaki tezgaha yaslanmış bir şeyler anlatıyordum. Sanırım yabancılık çekmiyorum eskisi gibi. Bu halimden oda hoşnut gibi . Gülümseyerek dinliyor beni. Bende tabi memnunum bu durumdan. Ben öyle mutfakta takılırken Ali duşunu alıp aşağı inmişti bile. Ardından ben çıktım tabi. Güzelce duşumu alıp çıktım. Odama geçerken merdivenlerden birinin çıktığını hissettim. Ali olma ihtimalini göze alarak hızlı adımlarla odama girip kapımı kapattım. Bi süre odamda oturduktan sonra kalkıp havluyla saçımı kurulamaya başladım. Giyinip bir an önce aşağı inmeliydim çünkü çok acıkmıştım.  Ben koyvermiş böyle rahat davranırken odamın kapısı bi anda  açıldı. Ani manevralarlada kapandı. Bende Ali'nin odaya girmesiyle kollarımla vücudumu sardım. Halbuki havlum duruyordu üzerimde. Ali yandan yandan gülümseyerek kapıya yaslandı. Bende ayakta dikilmiş ona bakıyordum. Vücudumu baştan aşağı süzerken bende rahatsız oluyordum. Bana doğru gelmeye başlayınca daha çok kasıldım.

Fakat yemeğe inmemiz gerekti ve Ali tehlikeli oyunlar oynuyordu. Onu öpücükler arasında odamdan zar zor çıkartıp, giyindim ve ben de aşağıya indim.

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin