Hafta sonu olduğu için belki biraz uyku keyfi yaparım diye düşünüyordum ama bu evde böyle bir şeyin mümkün olmadığını bilmem gerekirdi artık.Kapının ziliyle uyandım . Gelen Abay'dı...Kahvaltı masasına oturduğumda ne olup bittiğini anlamaya çalışıyordum. Serkan yoktu. Abay niye gelmişti vs vs. Derken teyzem babalık duyguları kabaran Serkan'ın evladını alıp gezmeye götürdüğünü söyledi. Bende tabi gözlerimi devirdim . Abay'la göz göze geldiğimizde bana bir şeyler söyleyeceğini kasteden salak saçma jest ve mimiklerine maruz kaldım. Allahtan teyzem fark etmemişti.
Kahvaltı faslı bitmişti ama biz hala masada çene çalıyorduk.
" Serkan'dan çok iyi baba olacak " deyiverdi teyzem.
"Baba olacak derken ? Hamile misin yoksa ?" dedim.
" Yoo değilim. " Ohh içim rahatlamıştı ama bir şey demedim.
Abay sabırsızlanıp duruyordu. Ne söyleyecekse önemli bir şey olmalı derken teyzem yine lafa daldı.
" Bi yere mi gidiceksiniz ?"
"Yoo bilmem " deyip Abay'a baktım.
" Yok ya öylesine uğradım " dedi.
Beş on dakika sonra kendimizi odaya atmıştık. Arkamdan gelip kapıyı hemen kapadı.
" Ne var ne istiyosun ?"
" Bir şey anlatmam lazım. "
" Dinliyorum " deyip coolluğumu ortaya koyuyordum ama içten içe çok merak ediyordum. Kimin neyin dedikodusunu yapacaktık acaba bu bekleyiş çok heyecanlı.
" Dilara.." dedi.
"Eee ? "
"Biz..."
"Evleniyo musunuz ? "
"Ne evlenmesi be?!"
"Nolmuş Dilaraya ? "
"Biz şey... dün gece.."
Sanırım ne bok yediklerini anlamıştım. Başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü , paçamdan damlıyordu bile..
"Yattık işte" deyiverdi. Suratıma bakıyordu. Sonrada ağzımdan çıkacak kelimelere odaklandı.
Belliydi zaten böyle bir şey olacağı.. Kızın cilvelerinden sülük gibi yapışmasından. Tabi bunların hepsi aklımdan geçti.
"Bir şey demeyecek misin ?"
" Bana bunları niye anlatıyosun ? " bu sözümden sonra Abay eni-beni olmuştu. Istediğimde buydu zaten. Banane sizin ne bok yediğinizden üç beş dakikalık zevklerinizden. Yetti be! Aklımdaki bu gibi bağırışlarla kalkıp yerimden odadan çıktım.
Abay'da bi sinirle daire kapısını çarpıp çıktı. Yanlış mı yaptım bilinmez ama ben kendi dertlerimle uğraşırken bu sebepler beynimi doldurmasın kafasındaydım. Daha sonrada teyzem hazırlanıp çıktı. Bende televizyon menevizyon(?!) derken uyuyakalmışım. Tabi ki telefon çaldı.
"Efendim Ceyhun ?"
"Potadayız gelsene hem konuşuruz" taktı buda konuşmaya..
" Konuşabileceksen gelirim "
Bi gülümsemeyle bu sefer konuşacağını söyledi. Bende kalkıp gittim.
Abay, Dilara, Sezen, Ceyhun , Mehmet ordaydı. Dilara ile Abay birbirlerinden uzak oturuyolardı. Acaba Abay'ın bana anlatacağı başka şeylerde mi vardı ?Çözemiyordum kimseyi. Derken soluklanmadan Ceyhun beni başka köşeye çekti. Aslan parçası sanırımm bu sefer yürek yemişti.
"Senden çok hoşlanıyorum" eh bismillah be çocuk. Bu böyle dan diyede söylenmez ki. Psikopatmıdır nedir.
"Yani sadece bilmeni istedim. Içimde tutamıyorum daha fazla."
"Anladım.." diyebildim sadece.
"Bir şey demeyecek misin ?"
"Ne diyebilirim ki..." deyip bizimkilerin yanına geldim.Hem utanmıştım hemde elimi bile nereye koyacağımı şaşırmıştım. Bu yüzden biran önce yanından kaçtım. Abay suratıma dahi bakmıyordu. Banka oturduğumda Ceyhun'un gittiğini gördüm. Acaba kalbini mi kırmıştım. Derken Sezen ne olup bittiğini ögrenmek için kolumu dürtmeye başlamıştı bile.
Potada biraz takıldıktan sonra herkes dağıldı. Abay'la bizim eve doğru yürüyorduk. Arkamdan gelip kolumu tuttu.
''Ne dedi ? ''
'' Kim ? ''
'' Ceyhun . ''
'' Hiiç hala Dilara'yı çok seviyormuşta Abay'a söyle peşini bıraksın o kızın dedi.''
Saf saf suratıma bakıyordu.
'' Şaka yapıyorum için rahat olsun sizle alakalı değil. ''
'' Sizle derken ? ''
'' Sen ve Dilara işte. ''
'' Biliyorum konunun başka bir şeyle alakalı olduğunu zaten. ''
''Neyi merak ettiğini anlamıyorum .''
'' Her neyse ya banane zaten. '' deyip sokak başında ayrıldık.
Eve geldiğimde gözde çiftimiz teşrif etmişlerdi.
''Aç mısın ? ''
'' Değilim. '' deyip odama geçtim. Aslında açtım ama sırf Serkan sorduğu için bir şey yemek istemedi canım. Bu adam benim midemi bulandırıyor.
-Ertesi gün.
Evet şuan Serkan teyzem ve ben sahil kenarı bi yere kahvaltıya geldik. Ne kadar mesudum anlatamam. Sanırım bunlar hala beni çocuk sanıyor. Önceki gün Serkan'ın çocuğuyla vakit geçirip bugünde evlatlıklarına mı vakit ayırmak istediler anlamadım ki... Yanlarında yapmacık davranmaktan çok yoruluyorum. Sohbetlerine pek katılmasam da teyzeme zorla gülümsemekten bile sıkıldım artık. Biri beni burdan çekip kurtarsa keşke. Neyse ki toplanıyoruz. Arabaya bindiğimizde şurayı mı gezsek burayı mı gezsek diye yine muhabbetler başlıyo ve Avm'ye sürükleniyorum. Sanırım harika pazar dedikleri şey bu.. Nasıl güzel nasıl eğlenceli geçiyor hahaha!?!?!. İç sesimle konuşmayı bırakıp Abay'a mesaj atıp Avm de olduğumuzu, çok kötü olduğumu, yetişip kurtarması gerektiğini yoksa intihar edeceğimi söylüyorum. Tabi 40 dakika sonrada olsa kurtarıcım Abay imdadıma yetişiyor.
'' Aaa sende mi burdaydın halacım ''
'' Yoo..-''
'' Ahh ne tesadüüff '' diye atlıyorum Abay'ın lafına.
'' Gelin bi kahve içelim. '' diyor Serkan.
'' Yok ya biz takılalım.''
'' Yok yok gelin ''
'' Yok yok gidelim '' diye Serkan'la inatlaşırken oturuveriyoruz meşhur kahveciye. Abay'a ters ters baksamda onun keyfi yerinde kahvesini yudumluyor.
''E artık biz kalkalım ''
'' Serincim daha bi yudum aldın saçmalamayı kesip otur azıcık '' diyor teyzem. Allah'ım yarabbim ya !
'' Sıkıldın mı bakalım ? '' deyip masadaki elimin üstüne koyuyor o iğrenç elini. Bi panik yapıp çekiyorum ama teyzem Abay'la bir şey konuştuğu için fark etmiyor.
Bi beş dakika daha dayanıp ,kahvemi bırakıp bi hamleyle sandalyeyi itiyorum.
'' Hadi . '' deyip Abay'a bakıyorum. Ne olduğunu anlamadan oda ayaklanıveriyor.
Nihayet Avm'nin otoparkında Abay'ın arabasına atıyorum kendimi. Derin bi nefes alıyorum.
''Sencee teyzeme evlendiği adamın aslında sapık olduğunu söylemeli miyim ?'' Gülümsüyor.
'' Komik mi ? '' deyip yan yan bakıyorum.
'' Bilmiyorum. Yine bir şey mi yaptı. ''
'' Kestiremiyorum. Hangi hareketi iyi niyetle yaptığına anlam veremiyorum. ''
'' Boş versene. İyi niyet arama. Bir şey yaparsa da gelip bana söyle '' evet bu çocuk ayda yılda bi mantıklı bir şey söyledi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
רומנטיקהSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...