(Multimedyada Adalia'nın yolladığı görsel var )
Uyandığımda saat 4'e geliyordu. Teyzemin gelmesine 1 saat vardı. Yatağımda olduğumu fark ettiğimde , Ali'nin kolunu da belimde hissetmem gecikmedi. Yine yakınlaşmıştık. Ali'nin alkol kokması midemi bulandırıyordu. Üstüne parfümlerimden birini boca etmek istiyordum. Ona doğru döndüğümde gözlerini açtı. Gülümsedi. Tekrar üstüme çıkıp beni öpmeye başladı. Kapı çaldığında panikle Ali' yi ittirip kalktım. Dolaptan bi tişört bulup geçirdim. Alt eşofmanımı da seke seke giyip otomatiğe basıp odaya döndüm.
''Ali kalkıp giyin'' deyip kapıya gittim. Gelen Abay'dı. Bileğim için krem getirmişti. İçeri davet etmemi beklemeden içeri daldı zaten . Salona geçip oturdu. Koltuktaki sargıyı göstererek ,
''Niye çıkardın ? '' dedi.
''Sıktı ..''
Kremi kutusundan çıkarıp bileğime sürdü. Bileğimi ovuşturuyordu. Ara ara acıyordu ama fark ettirmiyordum. Kapıda Ali dikilince Abay kafasını kaldırdı. Ali yine üstünü giymemişti. Napıyordu bu salak ! Ona üstünü giymesini söylemiştim. Biz Ali'ye öyle bakarken Ali,
''Şey.. Üstümü bulamadım..'' dedi mahçup bir ifadeyle. Tabi ya.. Kafası güzelken banyoda çıkarttırmıştık.
''Banyoda '' dedim utanarak. Abay bileğimi sargı beziyle sarmıştı. Yüzüne bakamıyordum utancımdan.
''Teşekkür ederim'' diyebildim sadece. Ali geldiğinde gömleğini ilikliyordu. Allah'ım çok tatlı. Ali yanıma geçip oturunca Abay tip tip bize bakıyordu..
''Biz bir şey yapmadık..'' Off.. Ne saçmalıyordum yine.
''Yani yanlış anlama '' dedim.
''Akşama yemeğe burdayız'' dedi Abay. Gerçekten konuyla çok alakası vardı. Ali ayaklanarak,
''Gitsem iyi olacak'' dedi. Abay'la hala ısınamamışlardı. Bende ayaklanıp onu geçirdim. Kapıdan çıkarken dönüp öptü. Zorda olsa ittirdim. O gittiğinde içeri geçip oturdum.
''İçmişti..'' dedim. Abay kafasını kaldırıp bana baktı. Bende devam ettim.
''Bizimkilerle onu buraya getirmek zorunda kaldık'' dedim. Abay hala bana tip tip bakıyordu.
''Yani yüzünü falan yıkadık üstünü çıkartmıştık. İçeride uyuyordu.'' (Aslında uyuyorduk ama bu kadarını bilmesine gerek yok )
''Bana açıklama yapmak zorunda değilsin..'' dedi. Açıklamayı yaptıktan sonra bunu demesinin ne anlamı vardı ki !
''Biliyorum ama yanlış anlaşılmak istemem. Sonra alırım başıma belayı.''
''Ne gibi bi bela ? '' dedi.
''Teyzeme falan yanlış bir şey ima edersin, senden beklerim '' dedim.
''Ne zaman böyle bir şey yaptığımı gördün '' deyip dik dik baktıi. Sinirlenmişti. Çenesi gergindi.
''Yapmadın ''dedim. Saat'in 4'ü geçtiğini görünce dönüp,
''Adalia ? '' dedim. Elini alnına vurarak kalktı. Adalia'yı okuldan almayı unutmuştu . Bi hışımla çıktı. Bende mutfağa girip salata yaptım..
Masada bir tek dayım eksikti. Bugün iş dolayısıyla eve geçmeyecekti. Evde görevliler vardı ama çocuklara burada kalması için ısrar etti teyzem. Adalia içinde değişiklik olur dedik. Gece salonda film izledik. Teyzem arada espriler yapıp Adalia'yı güldürüyordu. O sıra teyzemin telefonu çaldı. İçeri gitti. O adam arıyordu belli ki.. Abay , Adalia'ya dönüp ,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...