Bölüm 49 (genel)

1.3K 51 0
                                    

Pazardı bugün. Tomris geceleri bizde kalıyor öğlenleri evine gidiyor akşam üzeri yine bize gelip kalıyordu. Teyzem iyiydi. Gerçi hiç konuşmuyor, hiç gülmüyordu. Ama kusmaları bitmişti. Hala yataktan çıkmıyordu. Bugün onu yıkayacaktık. Teyzemin bankadan arkadaşı Aysel, onun için 1 hafta izin almıştı. Gerçi Tomris zaten rapor hazırlardı.  Pazar günü olduğu için Aysel' de geldi. Bu kızı da tanıyordum. İyi biriydi. Kahvaltıdan sonra hep beraber teyzemi banyoya taşıdık. Teyzem biraz zorlanıyordu ama Aysel ile Tomris onu yıkadılar. Ben sadece banyo kapısında durdum . Kalabalık etmemek için.. Çıktığında ben ona çamaşır ve pijama ayarladım. Giydirip tekrar yatağa yatırdılar.

''Kendime geldim ''  deyip gülümsedi teyzem. O sıra telefonu çaldı. Benim sinir katsayım yine o adam arıyor diye artmıştı ama arayan dayımdı. Teyzem gayet neşeli bir ses tonuyla konuştu onunla. Telefonu kapattığında dayımların yarın değil Salı günü geleceklerini söyledi. Buda teyzemin dinlenmesi için 1 gün daha demekti. Teyzemle oyalandığım için ne internete ne de telefona bakmıştım. Telefon aklıma gelince komidinin çekmecesinden telefonumu çıkarttığımda telefonun kapandığını gördüm. Hemen şarja takıp açtım. Art arda kesintisiz telefon titremeye başlamıştım. sonunda 18 tane mesaj ve 12 kerede çağrının olduğunu gördüm. Çoğu Ali'dendi Sezen ve Yaren'den mesajda vardı. Hatta Ceyhun'dan bile. Ali meraktan kafayı sıyırmıştı. Sezen'le Yaren '' Nerdesin kızım ya ? ''  gibi mesajlar atmıştı. Ceyhun da '' Sana ulaşamıyoruz en kısa zamanda bize dön '' demişti. Ali attırmıştır diye düşündüm. Daha sonra kapı çaldı. Koşarak açtım. Gelen Ali'ydi.  Ciddi bir şekilde kapıda dikiliyordu. Şaşkındım. Çocuk meraktan ayağıma kadar gelmişti.

''Nerdesin sen ? ''  voov çok sinirli.

'' İçeri gelsene '' dedim ve salona geçtik. 

Teyzemin hasta olduğunu Sezen'den öğrenmişti fakat telefonum kapanınca iyice merak etmişti. Tomris, Aysel ve teyzem içerdeydi. Bende telefonumun kapandığını daha bugün fark ettiğimi söyledim. Teyzemle ilgilendiğimi anlattım. Biraz olsun yumuşamıştı.

'' Seni merak etmekten aklım çıkacaktı kızım '' dedi. Onu özlediğimi fark ettim. Yan yana otururken ona sarıldım. Oda bana sarıldı. Şu 3 gün başımdan neler geçmişti.. Gerçekten göğüs kafesimi sıkan sorunlar vardı. Onun omzunda ağlamamak için kendimi zor tutmuştum. Bunca şey bana ağır gelmişti ama Ali iyi ki yanımdaydı. O olmasaydı boşlukta yüzerdim sanırım.. Yanımda olduğunu hissederek iyice sıktım. Tomris öksürünce kendimize geldik. Biraz utanmıştım ama geçiştirip onları tanıştırdım. Tomris herkese karşı sıcak kanlıydı. Onlar sohbet ederken bende onlara kahve yaptım. Ali 1 saat oturup kalktı. Onu gerçekten çok özlemiştim...

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin