(Multimedyadaki Abay )
Dün olanlardan sonra , bugün herkes günlük koşuşturmacasına girmişti. Bense Aynur teyzeyle takılıyor, ilaçlarımı aksatmıyor, şifalı otlardan oluşan bitki çayını suratımı ekşiterek içiyor, televizyon izliyordum. Teyzem, dayımı dün sık sık rahatsız etmişti. Beni merak ediyordu belli ki.. Ona haksızlık yaptığımı düşünüyordum. Biraz daha sıkıldıktan sonra kitaplıktan güzel bir kitap seçip okumaya başladım...
Zilin sesiyle irkildim. Kitap okurken koltukta sızmıştım. Aynur teyzenin üzerime bir şeyler örttüğünü o an fark ettim. Saat 3'e geliyordu fakat gelen dayımdı. Ellerinde bi dolu poşetle önce mutfağa girdi. Sonrada yanıma geldi. Alnıma bi öpücük kondurup , elimdeki kitaba baktı.
'' Başucumdaki Müzik, güzel kitaptır. '' dedi. Gülümsedim.
'' Gitmek istemiyorum '' dedim. Neden bahsettiğimi anladı. Endişe dolu gözlerle bana bakıyordu.
'' Burada kalabilirsin birtanem '' Dedi. Gözlerime dolar gibi olunca yerimden doğruldum. Suskunluğumuzu koruduk. Ne ben anlatmaya kendimde o gücü buldum, ne de o , sormaya ...
Dün Abay'ın odasında uyumuştum. 2. kez.. Tabi bu sefer yalnızdım. Saat 4'ü geçiyordu Abay'ın odasına çıkıp tekrar yatağa yattım. Biraz kitap okuduktan sonra telefonumu aldım, arayan soran,mesaj atan o kadar insan vardı ki , sevildiğimi o an hissettim. Sezen'le , Gamze'yle konuştum. Melis'in çağrısına geri döndüm. Telefonda sesimi duyunca yine ağlamaya başladı. O günü hatırlamak bile istemiyordum...Ceyhun'un mesajını gördüm..
'' Nasılsın ? '' Mesaja bakıp düne daldım. Sınıfta olan bitenler hızla gözümün önünden geçiyordu. Yüreğimi hoplatan anları hatırlayınca yine korktuğumu hissettim. Biraz tereddüt ettikten sonra Ceyhun'u aradım.
'' Serin ?'' diyerek açtı telefonu ve devam etti,
'' Nasıl oldun ? ''
'' İyiyim... Ben mesajını görünce aramak istedim ''
'' Seni merak ettik '' dedi.
'' Aslında ben teşekkür etmek istedim '' dedim. Karşıdan yanıt alamayınca devam ettim,
'' O gün yani ben, fenalaşınca, ilacımı arayıp bulmama yardım ettin... Teşekkür ederim..''
'' Herkes paniklemişti Serin.. Seni o durumda görünce çok korktum.''
'' Biliyorum.. Ben de çok korktum , ne yapacağımı bilemedim '' dedim. O sıra kapı açıldı. İçeri giren Abay'dı.. Umursamaz tavırla bakıp konuşmama devam ettim. O ise Kravatını çıkarmış gömleğinin düğmelerini çözüyordu. İstemsizce gözüm ona gidiyor buna engel olmaya çalışıyordum.
'' Serin orda mısın ? ''
'' Evet, şey pardon.. ''
'' Dinlen, ilaçlarını aksatma ''
'' Aynen öyle yapacağım Ceyhun '' dedim. Öyle deyince Abay aynadan tek kaşını kaldırıp bana baktı.
'' Görüşürüz o zaman '' dedi Ceyhun.
'' Görüşürüz '' dedim. Telefonu kapatmıştı ama aklımda uyanan çakal düşüncelerle konuşmama devam ettim.
'' Bende seni... '' dedim. Abay bu sefer aynadan bakmak yerine kafasını çevirip dik dik bana bakmaya başladı. Kendi kendime konuştuğumu anlamasın diye panikleyip
'' Öptüm bende '' deyip telefonu indirdim. Abay bi hamle üstüne tişörtünü geçirip bilgisayar sandalyesini yanıma çekip oturdu. Yüzüme doğru eğilince iyice kasılmıştım ama kafamı geri çekmedim. Bu sefer onun değil benim oyunuma göre oynuyorduk. Eliyle saçımı okşayıp yüzümün önüne düşen saçı kulağım arkasına doğru attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...