''Böbreklerin üst kısmı kaburgaların koruması altında iken alt kısmı boşlukta kalıyor diyebiliriz.Bu sebeple dışarıdan böbreğe darbe, böbreğe tekme alınması, düşmeler veya sert cisimlerle alınan darbeler sonucu böbrekte çeşitli komplikasyonlar oluşabilmektedir.Bu gibi durumlarda böbrek atar ve toplar damarı ve böbrek içi kılcal damarda yırtılmalar meydana gelebilmektedir. Serkan beyde de böbrek zedelenmesi ve kılcal damar yırtılması söz konusuydu. Burun kemiği kırılmış aynı zamanda, sağ kaşı patlamış. Sert bir cisimle dövüldüğünü söyleyebilirim. Müdahaleler yapıldı. Serkan bey ameliyattan çıktı. Şuan durumu iyi , sakın endişelenmeyin. Bugün yoğun bakımda tutacağız. ''
Doktor , Berfin ve çocuklara bunları anlatırken, Berfin gözyaşlarına boğuluyor, Adalia nefret dolu gözlerle abisine bakıyordu. Serin ve Abay tepkisizce doktorun anlattıklarını dinliyordu.
'' Kim yapar bunu..! '' diye söylendi Berfin.
Doktorun odasından çıktıklarında, koridordaki koltuklara karşılıklı oturdular. Berfin başını ovuşturuyor, ağlayıp duruyordu. O esnada Adalia onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
'' Elin.. '' dedi Abay, Serin'in elini kendi avuçlarının içine alınca , Serin, kesik bir acı hissetti. Parmağı şişmişti ama bu şokta fark etmemişti bile..
'' Noldu eline ? '' dedi. O an merdivenlerde yere yapıştığı an geldi aklına. Parmağı korkuluklara sıkışmış, o panikle umursayıp kalkmıştı. Çünkü o an en büyük korkusundan kaçmakla meşguldü. Abay kolundan tutup kaldırdığında , ilk müdahale için yürümeye başlamışlardı.
'' Orta parmağınızda doku zedelenmesi ve ne yazık ki çatlak var. Ama kırık olmadığı için sevinebiliriz. Parmağınıza taktığım atel 2 hafta kalacak . Herhangi bir zorlama yapmazsanız kısa sürede iyileşecektir '' deyip elindeki krem yazılı reçeteyi Serin'e uzattı.
Odadan çıktıklarında yine konuşmuyorlar, Berfin'in yanına çıkıyorlardı.
Adalia koltuklardan birine oturmuş paniklemiş bir halde sallanıyordu.
'' Noldu ? '' dedi Serin.
'' Teyzemin tansiyonu düştü.. İçeri aldılar '' dedi Adalia. Daha sonra Serin'in parmağına bakınca gözleri açıldı.
'' Sana ne oldu ? ''
'' Dün merdivenlerden inerken.. Yere düştüm.. Parmağım çatlamış.. Sıcağı sıcağına bir şey anlamadım ama bugün şişmeye başlayınca... Bu olanlardan sonra anca fark edebildim.. '' dedi. Abay'a döndüğünde asansör beklediğini gördü. Adalia Serin'i kolundan tutup Abay'ın bindiği asansöre doğru yöneltti.
Dışarı çıktıklarında Abay bi sigara yakmış, giriş kapısından uzak mesafede kızlarla dikilmeye başlamıştı.
'' Nasıl bu kadar cani olabilirsin aklım almıyor '' dedi Adalia sinirle.
'' Adamı paramparça etmişsin.. Öldürmene ramak kalmış. Hasta mısın sen anlamıyorum ?! Nasıl yapabildin bunu ?! '' Sinirden yine ağlıyordu. Serin'se iki kardeşin arasına girmek istemiyor, daha çok geriliyordu.
'' Belki hak etmişti ama bu kadarını değil ! Adam yoğun bakımda !! Anlıyo musun beni ?! Sesim geliyo mu ? Bi cevap versene ! '' Abay sigarasından derin bir nefes alıp dışarı üfledi. Adalia'ya parmak sallayarak,
'' Bunu çoktan haketmişti doğru ama az bile yaptık ! '' dedi. Adalia'nın söylediklerinde doğruluk payı olduğunu biliyordu ama olay anında o kadar gözü dönmüştü ki hiçbir şeyi tam olarak hatırlamıyordu. Tek bildiği öfkesini kustuğuydu.
'' Yaptık derken ? '' dedi Adalia ve devam etti,
'' Kaç kişi dövdünüz adamı ? ''
'' Ne önemi var. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...