Bölüm 40

1.2K 51 0
                                    

Biz aşağı indiğimizde kızlar sofrayı hazırlamışlardı. Aldığımız yumurtalardan omlet yapmışlardı. Çocuklarda uyanmıştı ama hala koltukta uzanıyolardı. Biz gelince masaya geçip kahvaltımızı ettik.  Çocuklar hala mangal derdindeydi. Akşama mangal yaparız diye konuşuyolarken biz masayı toplamaya başladık. Gamze mutfakta ''Markete gidebilir miyiz ya Ali'ye sorsan'' dedi. Dün malum durumu yaşadığı için marketten ped almalıydı. İçerde çocuklar konuşurken ben atlayıp '' Mangalı neyle yakacaksınız ?'' dedim. Mehmet atlayıp '' Kömürlee..'' dedi. Bende Ali'ye dönüp ''Kömür var mı ?'' dedim. Oda olması lazım deyip kapı dışındaki yere baktı. Bi poşet vardı. Yeter işte bu.

''Yetmez yetmez..''

''Yeter ya yetmez mi ?''

''Cıık.. Yetmez...''

 Ali ben öyle deyince tip tip bana baktı... Benim amacımsa markete gitmekti..

''Burada yakında market var mı ?'' dedim. 

''Pek yakın yok arabayla gideriz'' dedi.

''Hadi gidelim işte..''

''Acelemiz yok akşama daha çok var.''

Ay bu çocuk öldürecek beni...

''Ya market işini halledelim yürüyüş falan yaparız .''

''Tamam üstümü değişeyim gidelim.''

Ben de hemen yukarı çıkıp patolonumu geçirdim. Üstümü de değiştirdim tabi.Aşağı indiğimde Ali hazırlanmıştı bile. 

''Biz markete gidip geliyoruz'' dedi.

Gamze atlayıp ''Bende gelebilir miyim ?'' dedi. Bende hemen ''Gel gel'' dedim.

Üçümüz çıktık. Ben öne Gamze de arkaya bindi. Ali arabayı bahçeden çıkarttı.10 dakika sonra markete geldiğimizde Gamze ''Siz inmeyin ben alırım '' dedi. Ali de 

''Olur mu öyle şey ? '' dedi. 

''Sadece kömür almayacak mısınız ?'' dedi Gamze.

''Evet'' 

''Tamam işte ben alırım ''deyip arabadan indi. 

Biz Gamze'yi arabada beklerken Ali elimi tutup parmaklarını parmaklarıma geçirdi...

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin