Bomba bir bölümle daha merhaba herkese iyi okumalar . Önceki bölüme gelen yorumlarla beni çok sevindirdiniz hepinize tekrardan Teşekkür ederim. Seviliyorsunuz !Medyadaki şerefsiz Serkan sdfşgş
Okul çıkışı arabaya bindiğimizde herkes sessizdi. Kafamda ne anlatacağıma dair düşüncelerle kendimi boğuyordum..
''Bize gelsene '' dedi Adalia. Sanırım anlatmamam için yalvaracaktı.
'' Olur.. '' dedim. Yan gözle Abay'a bakıyordum ama suratından hiçbir şey anlaşılmıyordu.
Nihayet eve girdiğimizde Adalia beni kolumdan çekiştirdiği gibi odasına soktu.
''Serin napıcaz!? Allah aşkına anlatma.. Off..Mehmet benden hoşlanıyomuş.. Konuşmaya gelmiş falan desen..'' Bunu söylersem intihar etmiş olurum.. Ama Adalia'nın bizim hakkımızda en ufak düşüncesi bile yok ki..
'' Ne fark edecek.. Yine beni korumaya çalışıp , yine Mehmet'e sataşacak..''
'' Haklısın.. O zaman ne desek.. Of düşün sende lütfen..'' O sıra kendimizi yatağa atmış ne tür bir yalan söylemeliyiz diye düşünüyorduk ki telefonum titredi.
'' Kim ? Abim mi ? Ne diyo Serin.. Ne yazmış ? ''
'' Yukarı gel demiş Adalia.. Napıcaz.. Of ne diyeceğimizi bile düşünmedik ..'' Bir sağa bir sola panikle yürüyordum.. Adalia ise benden daha panikti. El mahkum yukarı çıktım.
Odaya girdiğimde tişörtünü giyip bana bi bakış attı ve yatağına oturup yanını işaret etti. Kafamda o kadar fazla düşünce vardı ki ? Ne soracaktı ? Ne cevap verecektim .. ?
'' Seni dinliyorum..'' dedi.Aklıma söyleyecek hiçbir yalan gelmiyordu..
'' Şey.. ne bilmek istiyorsun ? ''
'' Napıyordunuz o odada ? İkiniz ? Başbaşa ? '' dedi imali bir şekilde.
'' İkimiz başbaşa değildik Adalia ile öpüşüyorlardı işte sonra ben girdim '' diyemedim tabi ki.
'' Konuşuyorduk sadece .. Gerçekten ..''
'' Ne konuşuyordunuz ?''
'' Şey..Hoşlandığı bi kızdan bahsetti..''
'' Hımm yani sana , senden hoşlandığını söyledi öyle mi ? ''
'' Hayır hayır ! Ben öyle bir şey mi dedim.. Başka birinden bahsediyordu..''
'' Serin niye yalan söylediğini anlamıyorum..''
'' Yalan söylemiyorum ki ''
'' Neden o zaman odaya girmemi istemedin ? Niye kapıyı sıkı sıkı tutmak yerine bu konuşmanızdan bahsetmedin..''
'' Şeyden.. yani yanlış anlarsın diye..''
'' Yanlış anlamadım mı bu şekilde olunca.''
'' Evette.. Of..''
'' Bana doğruları söyleyemeye karar verdiğinde konuşalım. Çık şimdi '' deyip kafasıyla kapıyı gösterdi. İşin içinden çıkamıyordum resmen . Aşağı tükürsem sakal , yukarı tükürsem bıyık.. Allah'ım napacağım ben !? Bunlar yetmezmiş gibi birde odadan dışarı kovar gibi tavır takınıyordu. Daha doğrusu bariz kovmuştu. Normal zamanda olsam sinirimi bir şekilde çıkarırdım ama bugün sessiz kalacaktım. İstemeden de olsa Adalia başıma iş açmıştı. Daha fazla oyalanmadan çıkıp gittim. Adalia heyecanla ne olup bittiğini sorsada aslında hiçbir şeyin açıklığa kavuşmadığını, ne dersem diyeyim bana inanmadığını ona bi güzel anlattım..İkimiz birden bu işin içinden nasıl çıkacağımızı düşündük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...