Serin sabırsızlıkla bu anı dayısına açıklamayı beklemişti. Nihayet o an geldi. Serin onun boynuna atılarak fısıldadı.
"Kazandım.."
Özhan'ın mutluluktan gözleri yaşarmıştı. Bunca zorluklara rağmen nasıl bu denli toparlanmıştı bu kız.. Gururla bakıyordu şimdi karşısındaki kıza.
Onu kucaklayıp döndürmeye başladı kahkahalarıyla birlikte.
Aynur mutfaktan çıkıp geldiğinde sonuçların açıklandığını anlamıştı.
"Yoksa tahmin ettiğim şey mi?"
Bir Abay'a bir gülüşen Özhan ve Serin'e bakıyordu.
"Evet Aynur hanımcım, kızımız kazanmış..."
Aynur sevinçle ellerini şaklattı ve oda Serin'e sıkıca sarıldı.
"Tebrik ederim güzel kızım benim !"
Özhan heyecanla Adalia'ya seslenmeye başlamıştı.
''Adalia koş !''
Adalia telefonunu bırakıp salona koştu.
''Noldu ? ''
''Kazandım ! '' dedi Serin sırıtarak. Adalia heyecanla ona koşup sarıldı. Kıkırdıyolardı. Adalia kendine çeki düzen verip geri çekildi.
''Neresi ? Hangi bölüm?''
''Hacettepe üniversitesi, Edebiyat Fakültesi..'' dedi Abay gururla.
'' İnanmıyorum kızım ya.. Öhöm. Çok sevindim yani'' dedi Adalia, bir yandan da abisine ters ters baktı.
'' Eee kutlamayacak mıyız ? Hemen Selen'e ve Meltem Hanım'a haber vereyim, sonrasında bir plan yapalım..'' dedi Özhan. Elindeki telefonla görüşmelerini yapmak için çalışma odasına girmişti bile.
'' Yani tabi kutlama yapılacaksa el mahkum gelicez yani babişkom öyle buyurmuş mecbur bende gelicem.. '' Adalia yelkenleri suya indirmemeye çalışıyo gibi davranıp gözlerini kırpıştırıyodu. Serin onun bu haline sırıtınca Adalia gülmemek için kafasını çevirip yanaklarını ısırdı.
'' Ben diyorum ki, babamlarla bi yemek yiyelim gönlü olsun, sonra bizimkilere haber verelim Volkanların mekanında takılalım..'' dedi Abay.
''Olur nasıl isterseniz '' dedi Serin ama içi içine sığmıyordu. Her şey seyirinde gitseydi, normalinde bu haberi Berfine heyecanla koşar anlatırdı. Özhan geldiğinde, şimdide Serin'in telefonu çalıyordu. Arayan Pelin'di.
Ona da bu güzel haberi verdikten sonra, Özhan'ın komutuyla hazırlanmak için herkes odalarına geçmişti.
''Yüzüne kan geldi, bi parlaklık bir bir şeyler..'' Abay, Serin'i giyinirken izliyor, dalga geçmeden duramıyordu.
'' Hayalini kurduğumuz şeye ulaştık Abay.. Ben ilk defa bu denli istediğim bir şeyi - tabi senden sonra - elde edebildim..'' dedi göz kırpıp sırıtıyordu.
''Beni de mi bu denli çok istemiştin..'' dedi Abay.
'' Sorma.. Ah bir bilsen..'' diyerek Abay'a yanaştı Serin. Onun dudaklarına öpücüklerini kondurmuştu.
Herkes arabalara doluşup, güzel bir restorana geldiler. Selen, kendi arabasıyla gelecekti. Ayırtılan yere yerleşmişti herkes. Serin hala heyecanı mutluluğu içinden atamıyor, oraya gitmenin hayalini, yeni bir dönemin başlangıcının nasıl olacağını merak edip duruyordu. Hayatında yeni bir sayfa açılacaktı.
''Heh hoşgeldin bir tanem.'' diyerek Özhan ayaklanmış Selen'in yanağına bir öpücük kondurmuştu. Serin ayaklanıp Selen'e sıkıca sarıldı.
'' Tebrik ederim kuzum benim..'' dedi Selen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...