2019..
"Dava nasıl sonuçlanmış ?"
"2 ay sonraya ertelenmiş.."
"Anne nasıl ? "
"Perişan, ama ikiside bizimle merak etme"
Ağlama sesi gelince Serin,
"Tamam.. Şimdi benimki ağlıyor, haberleşiriz yine." dedi ve telefonu kapatıp çocuk odasına gitti.
"Kim uyanmış.." dedi bebeğini kucağına alırken. Onu öpüp kokladı. Beraber cama doğru yaklaştılar..
"Nerdeymiş benim oğlumun babası ? Ne zaman gelecekmiş ? " deyip kucağında sallamaya başlamıştı 6 aylık dünya tatlısı bu oğlanı. O an zil çaldı.
"Baba gelmiş.." deyip beraber kapıyı açmaya gittiler.
Kapıda dikilen adamı görüp, gülümsedi Serin ve onun dudaklarına öpücüğünü kondurdu. Aynı şekilde karşılık bulmuştu öpücükleri. Bebek, mırıldanmaya başlayınca,
"Aslan parçası!" deyip kucağına aldı babası. Onu havaya kaldırıp indirdikçe, minik kıkırtılar çıkartıyordu.
"Yarın için çok heyecanlıyım.." dedi Serin.
"Sana güvendiğimi biliyorsun. Diğer her şey gibi bunuda başaracaksın.."
—————————
2011..
Okullar açılmış, Serin hafta içi bazı günlerdede okul çıkışı dershaneye gidip, yoğun bir çalışma temposuna girmiş ve her hafta denemeler olmaya başlamıştı. Sezen ile aynı dershanede olmasına rağmen farklı sınıflardaydı fakat teneffüslerde görüşüyorlardı.
Adalia ise Mehmet'le devam ediyordu ilişkisine. Serin kadar derslere yoğunlaşmasada, oda antrenmanlarına devam ediyordu. Ara sıra Abay ile telefonda görüşüyorlar fakat hiçbir zaman konu Serin'e gelmiyordu.
"Sezen, bu sene kazanmak için kafayı çok takmıştı. Deli gibi çok çalışıyor, başka şeylere zaman ayırmıyordu. Bu yüzden, Volkan ile konuşup yeni başlamakta olan ilişkisini durdurmuştu. Volkan bunu hoş karşılamamıştı fakat elinden de bir şey gelmedi.
Özhan iş yoğunluğuna kendini kaptırmışken, ingilizce öğretmenliğinden mezun olan Selen'i kendi şirketindeki organizasyon departmanında işe almıştı. Bu hareket her ne kadar Adalia'nın sinirine dokunsada o Selen'in varlığını bir şekilde kabul etmişti. Şimdi göz önünde olan annesi ve ilişkisiydi. Adalia, Serin ve yaşanılan bu olaylar yüzünden Pelin'in üniversite heyecanını paylaşamamıştı. Pelin, İstanbul üniversitesi hukuk fakültesini kazanmıştı. Avukat olma yolunda, hedeflerine adım adım ilerliyordu. Serin'in aklında birkaç bölüm vardı ama , oda tam anlamıyla nereye savrulacağını kestiremiyordu. Ya olmazsa... Ya başaramazsa.. İşte ozaman Abay ile arasındaki mesafe bir uçurum gibi büyüyecekti bunu oda biliyordu.
Serin, Meltem Hanımla görüşmelerine devam etti. Okulun açılması, arkadaş çevresi, derslerin yoğunluğu, onun daha çabuk toparlanmasına sebep olmuştu. Çünkü yaşanılanları bir an olsun unutuyordu. Berfin ve Serkan'dan haber alamasada, kısa bir süre sonra duruşmaları olduğunu biliyordu. Buda onu streslendirmeye yetiyordu.
———————
Abay, ders yoğunluğundan ve ağırlığından oldukça bunalmıştı. Daha çok sigaraya sarmıştı ve tabiki arkadaş ortamınında buna katkısı çoktu.
"Bu hafta şu konuyu anlatacağız, kütüphanede ders çıkışı buluşacakmışız, kızlar çağırıyor" dedi Müslüm çocuklara dönerek.
"Seninki de kızlarla baya samimi oldu" dedi Okan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...