Adam nihayet gitmişti. Teyzem benim bu olgun davranışıma şaşırmıştı. Bana teşekkür etti. Ortalığı dağıtacağımdan korkuyordu sanırım. Kafama yastığa koyduğumda bugünün ne kadar zor bi gün olduğunu düşündüm. Yorulmuştum. Ben böyle tavana bakarken telefonum baş ucumdaki komidinde titredi. Mesaj Ali'dendi.
''İyi geceler Bal''
Bütün yorgunluğumu unutup sırıtmaya başladım.Bende aynı şekilde mesaj attım. Ali demişken yarın şu Şile mevzusunu teyzemle konuşmalıydım..
Pazar sabahına uyanmak daha bi farklı. İçerden kokular geliyor. Daha fazla oyalanmadan kalktım. Teyzem krep yapmıştı. Dünkü görüşmeden sonra keyfi yerindeydi. Alnımdan öptü. Bu kadar keyifliyken kahvaltı masasında konuşmalıydık. Yaptığı krepleri mideme indirmeyi bırakıp konuya girmeye çalışıyordum.
''Teyze ya.. Şey. Bizimkilerle konuştukta. Hani tatildeyiz ya. Kafa dağıtalım diyoruz.''
''Nasıl kafa dağıtmak bu ?''
'' Ya şey işte Alilerin Şiledeki evine gidelim diyoruz, 4 güncük..''
'' Olmaz Serin. Çağırın bizde toplanın''
''Ya teyze aynı şey mi lütfen ya ilk defa böyle bir şey için izin istiyorum noloor noloor ''
''Nasıl gideceksiniz ?''
Berfincim bunu sorduğuna göre izin verecekti sanırım.
''Ya bilmiyorum daha onu konuşmadık şimdilik herkes izin alma evresinde.''
''Tamam bakarız.''
Teyzem bakarız dediyse %90 izin verirdi. Çabucak masayı toplayıp telefona sarıldım.
''Alo Sezen''
''Alo Serin''
''İzin işini konuştun mu?''
''Ne izni ?''
Ay bu kız beni öldürecek...
'Şile işini diyorum kızım''
''He konuştum konuştum. Kızlar gidiyorsa gidebilirsin dedi''
''O süper. Potada buluşsak mı bizimkilerle. Hem bu konuyu konuşuruz.''
''Tamam o iş bende, 2'de orda ol.''
''Tamamdır''
Potaya çıktığımda millet toplanmıştı. Dışarsı soğuk olduğu için her zaman ki cafeye gittik. Kahvelerimizi sipariş ettikten sonra sohbet koyulaştı. Ceyhun ve Mehmet ''Biz her türlü geliriz.'' dediler. Sezen gelecekti. ''Sezen'le anneme ısrar edersek izin verir '' dedi Gamze. Dilara da ''Siz eğlenin ya '' dedi. Belli ki gelmek istemiyordu. Gamze ısrar etse de bi faydası olmadı. Melis buluşmaya gelmemişti Mehmet '' Ben akşam onun kararını da bildiririm '' dedi. Ben de '' % 90 geliyorum'' dedim. Çok güzel olacaktı. İyi de nasıl gideceğiz gibi konuşmalar başladı. Ali dedi ben babamdan arabayı alırım. Bense ''Hayır olmaz'' dedim. Ehliyeti yoktu ve güvenmiyordum. Zaten nasıl sığabilirdik Melis'te gelirse kucak kucağa gitmeyi hiç istemiyordum.Şile'ye giden otobüsler varmış yarın gidelim cuma döneriz dediler. Bizde Otobüslerin saatini araştırıp ona göre hazırlık yapacaktık. Ve tabi küçük bi çanta hazırlamam lazım. Çok mutluyum !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...