Bölüm 125

492 39 0
                                    

Yıldıza dokandırıp okumaya başlayın gençler

Serin çalışma odasından çıkıp kendini Adalia'nın odasına attı. Yastığın altına gömülüp öylece kaldı. Yaptıklarını düşünüyordu. Nasıl yaptığına kendi bile inanamıyordu. Ne hissedeceğini bile bilmiyordu. Düşündükçe utanıyordu. Düşünmemeye çalışarak kafasını daha çok gömdü yastığa.

Adalia ve Özhan eve gelmişlerdi. Adalia'nın bandajları çıkmıştı. Özhan üstünü değiştirmeye odasına gittiğinde Adalia'da odaya girmişti. Serin öylece yastığın altında uyuyordu. Onun bu haline gülmeden edemedi. Sessizce üstüne rahat bir şeyler giyip mutfağa gitti. Abay telefonda konuşurken oda Aynur'la sohbet ediyordu. Geçen gece olan sesli kavgadan bahsediyorlardı. Alt komşu eşiyle büyük bir kavgaya tutuşmuşlardı.

"Kesin aldattı " dedi Adalia .

"Niye öyle dedin ?"

"Kadın hem ağlıyor hem bağırıyordu "

"Sonra noldu kesildi mi sesleri ?" dedi Aynur .

"Kadın biraz daha ağladı sonra sustu. Tam benim odamın altındaydı bence . Sesler çok netti. Git o kadına deyip durdu"

Serin uyanmış mutfağa gelmişti. Hala miskinliği üzerindeydi. Neden yorgun hissettiğini düşünüp kafasını olur olmadık salladı.

"Günaydın uykucu " dedi Adalia.

"Aaa sargın çıkmış!" dedi Serin heyecanla.

"Evet ama daha tam basamıyorum üstüne "

Serin esnerken kış bahçesinden Abay içeri girdi. Serin hemen bir şeylerle oyalanmak istermişcesine  bardağa su doldurmaya başladı  fakat kasılıyordu.

"Eee yemiyor muyuz yemek, çok açım ." dedi Abay.

"Yemekler hazır oğlum baban gelsin yukarıdan, servise başlarım " dedi Aynur.
Kısa süre sonra Özhan da gelmişti ve yemek için herkes sofrada yerini almıştı. Sohbet eşliğinde yemeklerini afiyetle yemişlerdi. Serin, teyzesi ve Serkan'ın yemeğe gelmemesine içten içe seviniyordu. Yemek bittiği sırada Abay ayaklandı.

" Nereye ?"  dedi Özhan.

"Mekana geçeceğim " dedi Abay.

"Biraz konuşalım" dedi kış bahçesini göstererek.

"Aynur hanım kahvemi orada içeyim" diyerek ayaklandı. Aynur kahve yapmaya giderken,

"Giyinip geliyorum " dedi Abay ve odasına çıktı. Kızlar da kendi odasına gitmişti. Serin ne konuşulacağını merak ediyordu. Geçen gün evde yaşanılan olayı anımsadı tabi ki Serkan'ı da... İster istemez yüzünü buruşturdu. Adalia Mehmet'le kıkırdaşarak mesajlaştığında , Serin test çözmeye başlayıp biraz olsun aklını meşgul etmek istiyordu.

Abay aşağı indiğinde Özhan kış bahçesinde gazete okuyup kahvesini yudumluyordu. Abay'ı görünce gözlüklerini çıkartıp orta sehpaya koydu.

" Serkan'la olan mesele?" deyip durdu. Abay babasına bakıyordu dik dik .

" O adamdan hoşlanmıyorum. Sinirime dokunan hareketleri arttı şu son zamanlarda " dedi.

"Ne gibi ?"

"Olur olmadık yerlere burnunu sokuyo olay bundan ibaret"

"İtişme oldu o gün ?"

" Yoo.."

"Ne demek yoo oğlum adamı öyle bir ittin ki bana çarptı"

"Ben itmedim kendi geri geri giderken sendeledi "

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin