Bölüm 21

1.5K 62 0
                                    

Kasım ayına girmiştik bile. Kendimi daha kolay kandırabiliyordum.(Ceyhun konusunda) İlk sınavları olmuştuk ama sonuçlar henüz açıklanmamıştı. Okuluma sınıfıma daha çok alıştım. Ceyhun'la Dilara hala birlikteler ama bu artık eskisi kadar canımı acıtmıyor. Arkadaş grubum içinde kendimi daha iyi ifade ediyorum. Melis'le Mehmet'te 3 Kasımdan beri çıkıyorlar. Buna ben dışında herkes çok şaşırdı. Ceyhun'un bana karşı olan davranışlarından hala umutlanacak kadar salağım. Ama artık gerçekten ikisine de sinir oluyorum Allah bazı şeyleri oldurmuyorsa gerçekten bir bildiği vardır derler. En iyisi böyledir belki. Böyle olmalıydı ve oldu da... Bir kapı kapanır diğeri açılır derler ama henüz açılmadı. Bu işin olmama sebebini iyi bir şeye bağlamak istiyorum ama önümde hiç iyi bir şey yok... Hatta hayatım kötüleşiyor bile diyebilirim. Teyzemin birkaç günden beri morali bozuk. Sebebini bana anlatmıyor ama çok dalgın ve mutsuz olduğu gözümden kaçmıyor. Ona karşı açık açık soramıyorum bile... Onun anlatmasını bekliyorum ama teyzemin hayatta böyle bir şey yapmayacağını biliyorum. Bugün Sezen bize kalmaya geliyor. Hiç değilse evdeki sıkıcı havayı kendi çapımca değiştirebilirim diye düşünüyorum. Çıkışta potada takılmadık onları bırakıp  eve gittik. Evde teyzem yoktu işe gitmişti. Bizde üstümüzü değiştirdik. Yarın Cumartesiydi o yüzden rahattık. Sezen'le beraber tiramisu yaptık ve buz dolabına koyduk. Pizza söyledik ve seçtiğimiz filmi izledik. 'Notebook' adında bir film ikinci defa izliyorum ve yine ağladım... Sezen'de ağladı tabi. Daha sonra teyzem geldi. Teyzemin o eski samimi halinden eser yoktu ama bunun sebebinin  özel biri yüzünden olduğunu tahmin edebiliyorum. Sezen'le biraz muhabbet ettiler. Buzdolabında yemek vardı ısıtacağımı söyledim ama istemedi ve odasına çekildi. Daha sonra akşama doğru Sezen'le ben Türk kahvesi yapıp benim odamda içtik. Tabi yaptığımız tiramisuları tatmayı ihmal etmedik.Fal bakmaya çalıştık ama o kadar salladık ki gülmekten karnımıza ağrılar girdi. Tabi gülerken bir an teyzem aklıma geldi ve içimde boşluk büyüdü. Daha sonra bilgisayara geçtik ve biraz müzik açtık. Ben mutfaktan meyve getirdim ve teyzemin odasına girdiğimde teyzemin uyuduğunu gördüm. Meyve yerken bir yandan da facede dolaşıyorduk. Sezen kendi facebook'una girdi. Dilara onda ekliydi ve profil resminde Ceyhun'la çekilmiş bir fotoğrafı vardı.Kıskanmamak elde değildi. Surat ifadem değişmiş gibi Sezene belli etmemeye çalışıyordum. Bir de o resim ana sayfada çıkınca daha kötü oldum. Üstüne bide Sezen ''Çok yakışıyorlar dimi? '' dedi. Bende ''Evet öyle'' dedim. Kendimi o resimde Dilara'nın yerine koyuyordum ama sonra o hayallerden vazgeçip ne kadar kötü bir şey yaptığımı anlayıp hayallerime çeki düzen vermeye çalışıyordum. (Nasıl oluyorsa ?) Bunu ben sadece kendi içimde yaşıyordum. Ceyhun'a veya Dilara'ya karşı tutumum hiç değişmedi. Onları etkilediğimi de düşünmüyordum. Belkide Ceyhun'dan hoşlandığımı belli ediyorum diye mi Dilara benden hoşlanmıyordu bilemiyorum. O sıra Sezen birkaç kız gösteriyor ve dedikodu yapıyorduk ama benim aklım bu gibi düşüncelerdeydi.  Ceyhunl'a Dilara'nın resmini gördüğümde ne kadar kötü olduğumu düşündüm. Teyzemin şuan ki durumuna acıdım. Uyanık olsa yada misafir olmasa gidip sarılır yanına kıvrılırdım... Saat 1'i geçiyordu bilgisayarı kapatıp pijamalarımızı giydik. Ben kendi yatağımın altındaki bazayı çektim. Orda da yatak vardı. Temiz çarşaf ve yastık verdim ışıkları kapatıp yattık ama gece lambası acıktı ve biz hala sohbet ediyorduk. Teyzemin odasından sesler gelmeye başladı. Teyzem bağırarak telefonda konuşuyordu. Bizde yatar pozisyondan oturur pozisyona geçmiş Sezen'le birbirimize bakıyorduk. Ben teyzemin konuşmasını dinliyordum ve zaten duyulmayacak gibi değildi. Teyzem o kadar çok bağırıyordu ki bütün apartmanı uyandırmış olabileceğini bile düşündüm. Bir yandan Sezen'e mahcup olduğuma mı üzüleyim yoksa Teyzeme mi anlayamadım ve yerimden kıpırdamadım. Sonra telefon kapandı ve teyzem hıçkırıklarla ağlamaya başladı. Telefon konuşmasından sonra ortada ne bok döndüğünden haberim olmuştu. Teyzemin birlikte olduğu adam evliydi. Bu her şeyi özetlemişti zaten. Ben hayretler içinde kalmıştım. Yatakta gözlerim dolmuş olanları irdelemeye çalışıyordum. Sezen bana acıyor gibi bakıyordu. Şaşırmıştı. Ben kendime çeki düzen vererek yatağa tekrar uzandım. Sezen'de öyle.Teyzemin ne kadar üzüldüğünü tahmin edebiliyordum. Bu gibi düşüncelerdeyken uyuya kalmışım. Zil çaldı. Ne olduğunu anlamadan ayılmaya çalıştım fakat hava daha aydınlanmamıştı. Saate baktığımda saat 3'tü ne olduğunu anlamaya çalışırken kapı daha da çok çalmaya başladı. Teyzemin oda kapısının sesi duyuldu ve Sezen de uyandı. Allah'ım nasıl bi gündü. Sezen'e o kadar ayıp oldu ki bir daha bize kalmaya gelmez diye düşünürken zil hala uzun uzun çalıyordu.Bir hışımla odadan çıktım arkamdan da Sezen geldi. Teyzem kapıda bekliyordu. Açmamakta kararlıydı ve o zaman kimin geldiğini anladım. O ahlaksız adam gelmişti belli ki. Teyzem kapıyı açmayınca adam sokağın ortasında Berfin diye  bağırmaya başladı. Apartman yetmiyormuş gibi şimdide sokağı uyandırıyordu ve belli ki sarhoştu. Teyzem daha çok panik yaptı ve üstüne bir şey geçirip kapıyı açtı. Bense ağlamaya başladım. Teyze lütfen gitme diye teyzemi tutup yalvarıyordum. O adamın teyzeme bir şey yapacağından korkuyordum teyzem sakin olmamı onu gönderip geleceğini söyledi. Sezen bir yandan da beni tutuyordu. Teyzem indi benle Sezen de camdan bakmaya başladık. Adam ağlıyor ve teyzeme yalvarıyor teyzemse adamı gitmesi için ikna etmeye çalışıyordu. Apartmandan veya sokaktan birileri rahatsız olmuşlardı ki polis arabası sokağa geldi. (haklılardı) Bugün başımıza gelenler neydi öyle. Her şey bu adam yüzünden oluyordu. Uzun boylu zayıf bir adamdı. Ayakta durmakta güçlük çekiyordu. Dıştan anlaşılmasa da şerefsizin tekiydi. Polis birkaç işlem yaptı ve adamı götürdü. Teyzemse içeri girdi. Rahat bir nefes aldık. Teyzem  kapıdan içeri girer girmez ben hıçkırarak ağlamaya ve ona sarılmaya başladım. Korktuğum her halimden belliydi kalbim hala deli gibi çarpıyordu. Biraz ağlayıp rahatladıktan sonra Sezenin olduğunu fark edip kendimi toparladım. Daha sonra  odalara dağıldık ve uyuduk... Uyuma denebilirse... Gece olanları düşünüp durdum...

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin