( Multimedyada okurken dinlemeniz için bir müzik var ve hikayenin erkek karakterleri yer alıyor. )
Pazar akşamı herkes evlerine dağılmıştı malum ertesi gün okul vardı. Sezen'in yanında Gamze kalmıştı. Aslında kalmaya devam edebilirdik ama Melis eve gitmek istedi. Hala moraller sıfır o konuda. O konu nereye gidecek bilmiyorum ama hepsi Ali'nin suçu. O akşam Abay beni eve bıraktığında yukarı gelmesini söyledim.
Oda ''Halamı görüp öyle eve geçerim '' deyip benle yukarı çıktı. Kapıyı çalmamıza rağmen açan olmamıştı. Saat 10'du. '' Acaba bu akşam sizdeler mi ? '' diye bi soru yöneltsem de anahtarla açıp eve girdik. Abay'da telefonla dayımı aradı.
'' Napıyosunuz ? '' cevabı aldıktan sonra devam etti ,
'' Hı.. orda mısın bu gece ? '' deyip gözlerime baktı.
'' Tamam.. Yok ya ben eve geçtim de o yüzden '' deyip yalan söyledi ve telefonu kapattı.
'' Babam evde değilmiş. Ortaköy'de bir hotelde kokteyl varmış bu gece gelmeyecekmiş '' dedi. O an aklıma teyzemin yine o adamla olduğu gece geldi. Beni yalnız bıraktığı gece. İster istemez,
'' Şey bugün burda kalamaz mısın ? '' dedim..
'' Halam gelene kadar beklerim '' dedi.
'' Gelmeyebilir '' dedim.. Çekinerek. Çok mu acınası durumdaydım.. Yalnız kalmamak için resmen yalvaracaktım.
'' Kalırım '' dedi kendinden emin bir şekilde. Kendimi yalnız hissetmem gururuma dokundu. Gözlerimi kaçırdım çünkü dokunsalar ağlayacaktım. Kapı çalmıştı. Abay'a dönüp,
'' Teyzem geldi galiba '' dedim ve otomtiğe basmak için ayaklandım. İyide teyzemin anahtarı yok muydu ? Kapı açık beklemeye başladım. Asansörden o adam çıkınca ilk baş teyzemi bırakmaya geldi sandım ama asansorden başkası çıkmamıştı... Adam kapıda dikilip,
'' Teyzeni çağırır mısın ?'' dedi. Şaşırmış biçimde ona bakıyordum.. Kendimi toparlayıp,
'' Teyzem.. yok. '' dedim. Adam dalga geçermiş gibi sırıtıp,
'' Serincim hadi git çağır teyzeni '' dedi. Adam söylediğim şeyin neresini anlamıyordu. Yalan söylediğimi sanmıştı.. Yine mi kavga etmişlerdi.. Teyzem bu adamla da değilse neredeydi ?
'' Teyzem evde yok dedim '' diye çıkıştım. Adam içeri bi adım atıp dirseğimden tutup sıktı. Ne yapıyordu bu adam , şaşırmıştım.. Ne diyeceğimi bilemiyorken adam iyice sıkıp,
'' Sen benimle oyun mu oynuyorsun ?'' dedi.
'' Kolumu bırak ! '' diye bağırdım. Bir an ne olduğunu anlamamıştım. Abay adamın yakasından tutup duvara yaslamıştı. Neler olduğunu irdelemeye çalışıyordum ama korkmayı bırakmıştım. Olan biteni izliyordum. Abay'la adamın boyları aynıydı. Adam zayıf ve uzun boylu olmasına rağmen Abay daha geniş omuzluydu.
Abay'ı zar zor tutup çektim. Abay adama bir şeyler söylüyordu. Bana dönüp ,
'' Kim bu adam ? '' dedi. Geçirdiğim şoku bi kenara bırakıp,
'' Te..Teyzemin arkadaşı..'' dedim. Abay geri çekilip,
'' Halam burda değil anlamıyor musun ? '' dedi.. Sanırım içerden aramızda geçen diyologları duymuştu. Adamsa uğradığı şoktan mıdır yoksa gerçekten inandığından mıdır bilinmez kafa sallayıp geri adım attı. Abay önüme geçip kapıyı kapatmaya yeltendiğinde Serkan denen herif çoktan asansorün kapısını açmıştı. Bu ikinci vakaydı.. Teyzem bu herifin neresini seviyordu hala anlam veremiyordum. Piçin tekiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...