Sabah yine beni Abay uyandırmıştı. Saçlarımı okşuyor boynuma gömülüp ayılmam için sürekli temasta bulunuyordu. Nihayet yataktan kalkıp hazırlanmaya başlamıştım.
Bir süre sonra Abay'da yataktan kalktı.
'' Bugün sana okul yok..''
'' Biliyorum.. Eve geçeceğim ''
Evden çıktığımızda dayımlara doğru yürümeye başladık. Adalia'yı bekleyecektim ama ne yazık ki Abay'da araba olmadığı için başımızın çaresine bakacaktık. Apartmanın kapısında vedalaşırken alnıma bir öpücük kondurup içeri girdi. 5 dakika sonra Adalia'da indiğinde, okulun yolunu tutmuştuk... Tabi minibüs bekleyerek..
Okul bahçesine girdiğimizde, tanımadığımız bir kaç kız aval aval bize bakıp, aralarında konuşuyorlardı. Adalia ' da bunu fark etmişti birbirimize bakıp, umursamadan geçtik. Fakat duvar kenarında beklerken, bu bize bakıp, aralarında fısıldaşmalar artınca ,
'' Ne oluyoruz ya !? '' dedi Adalia atarlı bir şekilde.
'' Dünkü olayın etkileri bunlar..''
'' Milletin ağzına malzeme verdik konuşup duruyorlar '' dedi. Bir süre sonra Sezen ve Gamze hızlı adımlarla yanımıza geldiler.
'' Günaydın.. Nasıl oldunuz kızlar ? ''
'' Abay nasıl oldu ? ''
'' Kızdı mı baban ? '' İkisi birden sırayla soru yağmuruna tutmuşlardı bizi.
'' Öncelikle sizede günaydın . '' dedim.
'' Abim iyi.. Babamla araları bozuk şimdilik ama fazla büyütülecek bir şey yok '' dedi Adalia..
'' Biz de iyi sayılırız.. Yani şu arkamızdan konuşanları görmezden gelirsek..'' dedim. Sezen ve Gamze bu sözümün ardından etrafa tip tip bakmaya başladılar.
'' Cidden bunlar neye bakıyor öyle.. Ayı mı oynatıyoruz ? '' dedi Gamze. Adalia kıkırdamaya başladı.
'' Ayı mı ne ? O ne demek..'' Biz Sezenle Gamze'ye bakıyorduk.
'' Evet açıklayabilirsin Gamzecim..'' dedi Sezen fakat o sırada Dilara sürtüğü gelmişti ve yapmacık bir tavırla Adalia'ya doğru yanaşıyordu..
'' Adalia... Nasıl oldun ? '' dedi.. Adalia'yaya acıyarak hal hatır soruyordu. Bense sadece bakakaldım..
'' İyiyim ..''
'' Abin nasıl ? '' Belli ki kızlar olan biteni anlatmıştı ..
'' İyi oda işte bir hafta bizlerden uzak takılacak..''
'' Haberini aldım yaa çok üzüldüm...'' Şu kızın tavrına daha fazla katlanamayıp, çay almak için kantine doğru yürümeye başladım. Kantinde çayımın parasını öderken, masada oturan üç kızın konuşmalarını gayet net bir şekilde duyuyordum.
'' Bu muymuş erkekleri birbirine düşüren ? ''
'' Hayır kızım sarışın olan değil mi ? '' Hangi birini umursayıp, kafama takacaktım ki. Okulda olaya tanıklık eden herkes , doğru yada yanlış yorumlarda bulunmaya başlamıştı.
Bende umursamadan çayımı içmek için Ceyhun ve Mehmet'in yanına gittim.
'' Nasıl oldun ? '' dedi Mehmet. Cidden bu soruyu sanırım herkes soracaktı bugün bana.
'' İyiyim sen nasıl oldun ? '' dediğimde saf saf yüzüme baktı.
'' Yani hani kolların morarmıştı ya Abay yüzünden...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...