Bölüm 123

523 32 2
                                    




Okumadan önce yıldız atın sonra yukarı çıkıp onu yapmaya üşenenler var bir de yorumlarınızı bekliyorum tabi ki. Herkese iyi okumalar !

Sezen'le ertesi gün buluşup Kadıköy'de bir cafede oturduk. Ne olup bittiğini öğrenmek için sabırsızlanıyordum. Siparişlerimizi verdikten sonra Sezen, derin bir iç çekti.

'' Aptalım resmen..'' dedi. Dikkatlice ona bakıyordum. Sözünü kesmedim..

'' İki çift lafım var diye gittim yine beni kullanmasına izin verdim. Şaka gibi...'' diye ekledi.

'' Ne olduğunu baştan sırasıyla bi anlatsan...''

'' Sen yanımızdan kalktıktan sonra, işte niye arayıp soramadığına dair geçerli sebepler sundu. Bana önem verdiğinden ve... hoşlandığından bahsetti.. Bende ondan hoşlanıyorum ne yalan söyleyeyim.. İki çift laf edemedim arayıp sormamasına dair. Surat bile asamadım. Sanırım o benim zayıf noktam..'' Gözleri dolmuştu fakat kendini tutup anlatmaya devam etti.

'' Ben de iltifatlara ve ilgisine karşı sadece gülümsedim. Gözlerimin içine bakıyor, çok güzel sırıtıyordu Serin. Beni seviyor gibiydi. Sonra sohbet ilerledi, ortam çok kalabalık ayağına ofise çıktık. Başbaşa kalacağımızı, az çok yakınlaşma olacağını biliyordum. Hayır da demedim. Ne kadar salağım dimi ? '' dedi bana bakarak.

'' Saçmalama Sezen. Kendini suçlamaktan vazgeç. Buraya kadar her şey normalmiş..''

'' Asıl olay sen geldikten sonra oldu ''

'' Ya.. Gerçekten çok özür dilerim Sezen... ''

'' Özür dileme kızım. Bizim aptallığımız.. Mesele zaten senin gelip bizi basman değil. Sen geldikten sonra panikle bir şekilde toparlanmaya çalıştım. Tabi o pozisyonda gördüğün için utanmıştım. Sen gittikten sonra,  en başından kapıyı kilitlemedik diye '' Bizim aptallığımız..'' dedim. Oda bana bakarak, '' Aynen, yaptığımız büyük aptallık , olmaması gerekirdi '' dedi. Ben öylece bakakaldım. Resmen pişman olmuştu Serin. Sanki ben onu zorladım, ben boynuna yapıştım. İlk önce kestiremedim, hani bana ayıp oldu, bu yüzden mi söyledi bunları diye ama kapıdan arkasına bakmadan çıktıktan sonra emin oldum. Bir anlık nefsi için kullandı beni... Başka bir şey değil ! O kadar öfkeliyim ki anlatamam...''

Sinirden midir bilinmez ama Sezen göz yaşlarını daha fazla tutamamıştı.

'' Kullanılmak o kadar koydu ki..''

'' Sezen.. Ne desem bilmiyorum.. Neden böyle davrandığının mantıklı bir sebebi vardır belki.. ''

'' Ne olabilir ki.. Pişmanlığını daha nasıl dile getirebilirdi..''

'' Bilmiyorum yani belki ben gelip gördüm sizi sonra da Abay geldi, yani bana sinirlenip sinirini senden çıkartmış olabilir...''

'' Ben oyuncak değilim ki.. İstediğinde yaz istediğinde arayıp sorma, başkasına kız, beni bırakıp git ne bu ? Çocuk muyuz Serin ? Geri zekalı işte. ''

'' İstersen Volkan'la konuşabilirim.''

'' Saçmalama. Bitti artık. Salak gibi ondan bi işaret, bi mesaj beklemeyeceğim artık. Gerçek yüzünü gösterdi şerefsiz. Aslında o mekana giderken bile içimde bi umutla gittim bu gerçek.. Ve şu an anlıyorum ki yaptığım aptallıktan başka bir şey değil. ''

'' Sakin ol Sezen..'' deyip elini tuttum.. Amacım bir nebzede olsa destek olmaktı ama Volkan'ın yaptıklarının  iyi bir yanı yoktu.. Bir şey diyemedim.. Bir saat kadar oturup sohbet ettikten sonra evlere dağıldık. Gerçekten bu erkekleri anlamak mümkün değil..

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin