(Multimedya daki Serinle Ali'dir. Bölümden de anlaşılacağı gibi uyku pozisyonundalar)
''Serin iyi misin ?''
Öksürmeyi bıraktıktan sonra Ali'ye zar zor cevap verdim.
''Evet iyiyim. '' Ah hayır işte tekrar kusuyordum...
''Gelebilir miyim ?''
....
''Serin geliyorum''
Ali tuvaletin kapısını açtı ve yere oturmuş, klozete kusan beni görünce duraksadı.. Kızlar da arkasındaydı. Ali kendini toparlayıp yanıma eğildi.
''Git lütfen...'' Gelmiş bide kusmamı seyrediyordu. Beni böyle görmesini istemiyordum. Kusmayı bitirip gitmesini söyleyebilmiştim ama hiç niyetli değildi. Sarkan saçlarımı eline topladı. Ne bok vardı da o lanet olası şeyi içmiştim. Bide bu yetmezmiş gibi bütün cipsi mideye indirince, mide doğal olarak afalladı tabi.. Kendime lanet okuyordum. Kusmam bittikten sonra zar zor Ali'nin koluna tutunup kalktım ve lavobaya yöneldim. Oh be rahatlamıştım. Bi kutu birayı kusa kusa anca dışarı atabilmiştim. Ağzımı çalkalayıp yüzümü yıkadım. Ali hala arkamda saçlarımı tutuyordu. Havlu göremeyince peçeteden elime sarıp yüzümü kuruladım.
''İstersen banyo yap.''
Ali'nin bu teklifine olumsuz anlamda kafa salladım. Kusmaktan yorgun bi vaziyette tuvaletten çıktım.
''Nerde uyuyacağım ?''
Ali kendi odasını gösterdi. Ben yorgun bi vaziyette çantamı almak için aşağı indim. Ceyhun mutfakta bir şeyler yapıyordu. Mehmet beni görünce iyi olup olmadığımı sordu. Bende olumlu şekilde kafa salladım. Yukarı çıktığımda Ali kızlara da oda gösterdi. Kızlar misafir odasında uyuyacaktı. Ali yatak odasında uyurdu, Çocuklara da aşağıda iki oda kalmıştı. Her neyse benim düşüneceğim başka bir şey yokmuş gibi. Çantamdan diş fırçamı çıkardım ve fırçalamak için tuvalete girdim. Aynaya baktığımda yanaklarım al al olmuştu. Çıktığımda Ali yatakta oturmuş bekliyordu.
''Şey , ben üstümü değiştiricektim.''
''Burda değiştirebilirsin , sorun yok.'' Bu çocuk beni güldürüyor. Sanki sorun olur mu dedim. Benim için sorundu. Beni de kendisi gibi rahat sanıyor. Ali ellerini arkaya gererek yatakta öylece bana bakıyordu. Bide yandan yandan sırıtıyordu. Üzerimdeki uzun kollu bluzun bel kısmından tutarak yukarı kaldırdım ve kafamdan çıkardım. İçimde askılı siyah dar bi badi vardı. Ali birden ciddileşti. Ben kendi derdimdeyken kimseyi umursayamıyordum. Bir an önce şu yatağın içine girmeyi düşünüyordum. Elime aldığım lacivert kareli pijama altımı alıp tuvalete girdim ve orada değiştirip tekrar çıktım. Hala ateş içindeydim . Ali' ye neyle örtüneceğimi sordum. Ali dolaptan çarşaf geçirilmemiş yorgan çıkardı. Üşürüm diye ayak ucuma da battaniye verdi. Halbuki ben sıcaktan bunalıyordum. Başımda kazan gibi olmuştu. Ali ayakta beklerken ben yorganı yerleştirmeye yeltendim. Oda bana yardım etti. Daha sonra yatağın içine girip ''İyi geceler '' dedim.
'Öpücük ?' deyip yanıma doğru sokulmaya başladı. Ben kaskatı olmuştum. En iyisi hareketsiz davranmaktı. Ali alnıma öpücük kondurup, odanın ışığını kapattı. Yanımdaki gece lambası fişe takılımıydı diye düşünürken düğmesine bastım. Evet takılıydı. Ali'nin alnıma öpücük kondurmasını kafamda yorumlamaya başlamıştım bile. Acaba bugün beni öpmek istediğinde geri çekildim diye yanlış mı anlamıştı. Onu seviyordum. Çok. Ama bu işlerin nasıl yapılacağını bilmiyordum. Kendisi bu konuda uzmanlaşmış olabilirdi ama benim için çok önemliydi. Başımdaki telefon titreyince , eğilip telefona uzandım.
''İyi geceler''
Gönderen: Ali
Allahım bu çocuğu içime sokasım geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...