Bölüm 28

1.3K 63 0
                                    

Okullar kapanalı 3 gün oldu ama Ali'yle her gün görüşüyoruz. Bi gün beni çağırdı ve onlara gittim.

 Nermin teyzeyle önceden tanışıyoruz ama pek iyi bir tanışma sayılmaz. Üçümüz beraber yemek yedik. Babası iş için şehir dışındaydı. Nermin teyzeyle yemek yerken bile kasıldığımı hissedebiliyordum. Bana Ali'nin çocukluk albümünü gösterdi. O albümlere bakarken acaba bu albümleri gören kaçıncı kızım diye düşündüm. Sonra eskileri kurcalamaya başlarsam sonunu alamam diye düşünüp kafamı başka şeylere verdim. O akşam güzel geçmişti. Ali'nin ehliyeti yoktu ama beni akşam arabayla eve bırakmak istedi. Evlerimiz yakındı ama onun amacı araba kullanmaktı ve ben istemedim. Mecburen yürüyerek bıraktı. Zenginlerdi. Babası çok çalışıyordu. Zeki bir çocuktu. Okumasa bile şirket onu bekliyordu. O istediğinin peşinden gitmeyi tercih ediyordu. Lise bittikten sonra altında arabası bile olacaktı. Beni annesiyle tanıştırması çok hoşuma gitti.  Eve geldiğimde olan biteni teyzemle paylaştım ve oda Ali'yi yemeye çağırmamı istedi. 2 gün sonra Ali bize gelecek. İlk defa erkek arkadaşımı teyzemle  tanıştırıyorum. Zaten daha önce hiç erkek arkadaşım olmadı. Teyzem demişken hala o adamla beraber.Evli adamla beraber olmayı bir kadın gururuna nasıl yedirir ara ara onu düşünüyorum. Eğer gururu göz arda ediyorsa gururdan önce gelen başka şeyler vardır.Şuana kadar izlenimim onun aşk olduğu kanısında. Teyzemin üzülmesini istemiyorum ona çok değer verdiğim ve çok sevdiğim tartışılmaz. Ama bu olay büyük bir şekilde patlak verecek. Aşk nasıl bir şey bilmiyorum ama insanın gözünü kör ediyor. Aşık olan insan bence görmek istediğini görüyor. Bazen aşkın kötü bir şey olduğunu bile düşünüyorum. Peki ben acaba aşık mıyım? Daha önce hiç aşık olmamış biri aşık olup olmadığını nasıl anlar? 

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin