Bölüm 110

1.3K 47 8
                                    

(Arkadaşlar öncelikle kusura bakmayın bölüm geç geldi ama boş günüm hiç yoktu. Birde önemli bir bölüm olduğu için kısa kestirip atmak istemedim. Ve şuana kadarki yazılmış en uzun bölümü yazdım. Umarım beğenirsiniz. Seviliyorsunuz )


2. Sınavlar açıklanmış, 3. sınav haftasına girmiş bulunmaktaydılar. Serin'in 2. notları ilki kadar iyi olmasa da, zayıfı yoktu. O gün matematik sınavından çıkmışlardı.

'' Nasıl geçti ? '' dedi Ceyhun.

'' 2. sınava göre  daha iyiydi senin ? ''

'' Eh işte.. 2. sorunun cevabı ne ? ''

'' 32 buldum sen ? ''

'' Biz aynı gruptuk dimi ? '' dedi Ceyhun gülerek.

'' Evette sanırım sen farklı sonuç buldun. ''

'' Her neyse konuşmayalım bu konuyu, potada buluşuyoruz dimi bugün ? ''

'' Evet herkese söyledin mi ?  Alınacak listesi yapıp daha sonra bütçe toplayacağız. Mehmet nerede ? ''

'' Erdem hocaya topladığımız paraları verecekti. ''dedi Ceyhun. Serin'le aşağı indiklerinde, diğerleri bahçede toplanmış bekliyorlardı. Adalia ve Abay yanlarına gelince,

'' Bugün toplanıyoruz dimi ? '' dedi Adalia.

'' Evet..''

'' Tufan ve Oğuz bizim arabada '' dedi Abay. Mehmet, Gamze, Sezen ve Dilara'da nihayet çıkmışlardı.

'' Bence arabaya doluşalım.'' dedi Adalia.

'' Saçmalama Adalia nasıl sığacağız. ''

'' Kucak kucağa..'' Herkes birbirinin suratına bakıyordu.

''Deneyelim '' dedi Abay. Oğuz ve Tufan'da geldikten sonra arabanın yanına gittiler.

'' Oğuz ve Tufan öne, Serin otur arkaya ve kucağına Adalia'yı al. Gamze sende otur ve kucağına Sezen'i al. '' Abay'ın dediklerini kahkahalar eşliğinde yapıyorlardı.

'' Siz iyi misiniz kızlar  ? ''dedi Mehmet. Herkes arabanın içinde sıkış tepiş nefes almaya çalışıyorlardı.

'' Umarım trafik polisi çevirmez '' dedi gülerek Serin.

'' Gideceğimiz yol 15 dakika '' dedi Mehmet.  Ceyhunda içeri oturup Mehmet'i aldı. '' Dışarıda sadece Dilara kalmıştı. Abay ve Dilara birbirlerine bakıyorlardı.

'' Şey.. Ben gelmesem de olur.. '' dedi Dilara. Ama Abay ayıp olacağını düşündü.

'' Herkes insin..'' İçerdeki kahkahalar bir anda kesilmişti.

'' Noldu abi ya ?! '' Herkes indikten sonra ne kadar saçmaladıklarını konuşup arabadaki hallerine gülüyorlardı.

'' Ben kızları alıyorum, sizde taksi tutun potada görüşürüz ''dedi Abay. Kızlar şimdi daha rahat pozisyonda oturabilmişlerdi. Toplamda 25 dakika sonra herkes potaya gelebilmişti.

'' Nihayet gelebildiniz '' dedi Dilara.

'' Taksi bulamadık ya '' dedi Oğuz.  Hepsi karşılıklı banklarda oturmuşlardı. Serin çantasından defterini ve kalemini çıkartıp ,

'' Evet sizi dinliyorum ? ''

'' Mangal mı yapacağız ? '' dedi Ceyhun.

'' Yani en mantıklısı o. ''

'' Tamam yazıyorum, tavuk ve sucuk ''

'' Ne kadar alacağız ? ''  dedi Gamze.

'' Ona karar veririz . ''

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin