Serin günlerini, her zamanki monotonluğuyla geçiriyor, ilaçlarını aksatmıyor, arada teyzesiyle konuşuyor, Abay'la belli bir mesafe çerçevesinde takılıyordu. Artık kendi arkadaş grubu da karneye az bi zaman kala kendi devamsızlıklarını kullanmaya başlamışlardı. Gamze Serin'i bu akşam için çağırmıştı. Ailesi evde olmayacaktı. Kız kıza takılacaklarını söylemişti.Kız kıza deyince aklına Dilara'da gelmişti doğal olarak.Gidip gitmemekte kararsızdı. Adalia'yı da çağırmışlardı üstelik. Kaç gündür evdeydi ve çok sıkılmıştı. Gitmeye karar verdi...Adalia ile akşam 7 gibi evden çıktı. Gamzelere yakın bir marketten atıştırmalık birkaç şey aldıktan sonra evin yolunu tuttular.
'' Hoşgeldiniz!'' diyerek Serin'e sarıldı Gamze, sonrada Adalia'ya. Ellerindeki poşetleri verdikten sonra salona doğru yürüdüler. Sezen, tanımadıkları bir kız ve tabi ki vazgeçilmezleri Dilara'da oradaydı. Gamze mutfaktan gelir gelmez önce kuzeniyle tanıştırdı Serin ve Adalia'yı.
'' Kuzenim, Tuğçe, Serin ve Adalia '' diyerek gülümsedi. Kızla tokalaşıp öpüşme merasimini tamamladıktan sonra, Sezen'le de büyük kucaklaşmalarını gerçekleştirdiler. Dilara Serin'le tokalaşıp, Adalia'ya aksine sarılmıştı. Bu hareketini Adalia' da tuhaf karşılamıştı. Serinle bakışıp yerlerine geçtiler.
'' Tuğçe benden bir yaş büyüktür '' dedi Gamze ve devam etti.
'' Hazır ebeveynler yokken partilemek için çağırdım '' deyip güldü. Salonun ortasındaki yuvarlak sehpaya atıştırmalıkları taşımaya başlamıştı Gamze. Serin'de ona yardım ediyordu. Tuğçe ve Sezen koyu bir sohbete dalmışlardı, üniversiteler hakkında.
Adalia'da yardım etmek için ayaklanmaya yeltendiğinde, Dilara kolundan tutup onu durdurdu.
'' Eee sen neler yapıyorsun Adalia ? '' Adalia ilk başta afallasa da cevap verebilmişti.
'' Koşturuyorum antrenmanlara, okula '' dedi.
'' Zor oluyordur.. ''
'' Yani.. Zor oluyor ama seviyorum..''
'' Abin senden bahsediyor zaten sık sık '' dedi. Adalia şaşırmıştı..
'' Aaa neden bahsediyor mesela ? '' Dilara bu soruyu beklemiyordu..
'' Ee şey antrenmanlara sık sık gidip geldiğinden falan işte..'' dedi. Adalia bu cevabın ardından, Dilara'nın ne kadar salak olduğunu düşünüyordu .
'' Anlıyorum.. Baya bahsetmiş..'' dedi dalga geçerek. O esnada Gamze ve Serin içkileri de getirdikten sonra herkes masanın çevresine oturmaya başlamıştı bile .
'' Bu gece uzun olacak desenize .. '' dedi Tuğçe..
'' Bak içmek istemeyene alkolsüz içeceğimiz de var '' dedi Gamze Adalia'ya dönerek. Adalia ilk Serin'e baktı onay istermişcesine sonrada omzunu silkti ve
'' Aman kim takar '' dedi. Bu sözü abisine yönelik demişti ve Serinle kıkırdaşmaya başladılar.
Saatler ilerledikçe içmeye devam ediyorlardı. Serin ilk önce kararsız kalsa da, kendisinin de kafa dağıtmaya hakkı olduğunu düşünüp koy vermişti. Sarhoş olup eğlenmek istiyordu. Vişne votkalar sohbetle beraber içilmeye devam ediyordu. İkinci bardaktan sonra bütün kızlar çakır keyif olmuştu ve her şeye gülüşüyorlardı.
'' Serin... '' dedi Adalia. Kolunu dürtüyordu. Serin Tuğçe'yle gülüşmeyi bırakıp Adalia'ya döndü.
'' Midem.. ''
'' Ne olmuş midene ? '' dedi.
'' Bulan...'' diyerek öğürmeye başladı Adalia. Serinse hemen onu tuvalete götürdü. Serin'inde başı dönüyordu biraz ama içinden daha yeni başladık diyordu. Adalia tuvalette kusup, elini yüzünü yıkadıktan sonra geri çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...