'' Bence elbise almalıyız...'' diyerek bütün elbiselerini dolaptan, yatağa doğru serdi Adalia.
'' Ve.. Tabi ki şortlar... '' raflardaki bütün şortlarını da çıkartmıştı.
'' Zaten mayo ve bikinilerimi bavula koydum. Bide bronzlaştırıcı.. Ve.. İşte bunu..'' Kocaman şapkasını takıp, sırıtmaya başlamıştı.
'' Bence bu bavulda çok yer kaplar. Takıp gitmelisin '' dedi Serin sırıtarak.
'' Haklısın.. Sandaletlerimi alıcam.. Gözlüklerim... Biraz oje.. Takılarım..''
'' Bir hafta için sence abartmıyor musun ? ''
'' Bol bol fotoğraf çektireceğiz.. Her fotoğrafta aynı takılarla gözükemem..''
'' Farklı bir yaklaşım tabi'' deyip kendini yatağa atmıştı Serin. Adalia ise hala dolabından yazlıklarını çıkartıyordu.
'' Adalia.. Ciddi olamazsın.. ''
'' Ya bunlar sığmayacak gibi.. Sence büyük boy bavulu mu alsam ?'' Şaşkın gözlerle Serin'e bakıyordu.
'' Buraya, bavuluna ne koyacağın konusunda yardım etmeye gelmiştim ama sanırım bana gerek kalmadı.. Hepsini ayırt etmeden koyuyorsun zaten..''
'' Karar veremiyorum ''
'' Öncelikle şöyle yap, iki tane şort yeter. Sonuçta her gün şort giyemezsin ya.. Bilirsin fotoğraflarda aynı şortla kaç kere poz vereceksin ? ''
'' Haklısın Serin.. Ama sorun şu ki , hangi ikisi ? ''
'' Açık kot rengiyle, beyazı al ''
'' Tamam.. ''
'' Elbiselerden, mavi olanı al, bir de şu çiçekli..''
'' Tamam .. Peki diğerleri ?''
'' Adalia , diğerleri dediğin geriye kalan on elbise, onları dolaba geri koy..''
'' Ama..''
'' Evet Adaliacım geri koyuyorsun hadi ''
'' Off.. Tamam..''
'' Askılı bluzlardan üç tane al ''
'' Tamam şu ikisini çok seviyorum, bunu da yeni aldım bide bunu seçiyorum. Pembe olanı da alsam.. 4 tanecik '' Adalia ikna etmek istercesine Serin'e bakıyordu.
'' Farkında mısın bilmiyorum ama , götürdüğün çoğu kıyafeti giymeyeceksin bile..''
'' Olsun sen giyersin..'' dedi sırıtarak.
'' Böyle düşünceli bir kuzenim olduğu için ne kadar şanslıyım..'' diye sırıttı Serin.
'' Ayakkabılar, şu terliklerimi denize giderken giyerim..''
'' Yordun beni Adalia..''
'' Ya.. Bi dakika.. Sen kot pantolon alacak mısın ? ''
'' Bi tane alırım..''
'' Bir mi ? ''
'' Evet, elbise , mini etek, şort ve pantolon ''
'' Pijama ? '
'' Ne almak istiyorsan onu al Adalia.. ''
'' Sen alacak mısın ? ''
'' Kısa , ev içinde giymelik şortlarım var.. Gece yatarken genelde onları giyerim. Alırım herhalde ''
'' Tamam... '' Bavul hazırlama telaşı bir saate yakın sürdükten sonra, ikisi birlikte mutfağa gidip difrizden birer dondurma aldılar.
'' Ayh.. Yoruldum valla '' dedi Adalia, dondurma paketini açarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİN (askıda)
RomanceSerin, teyzesi tarafından büyütülmüş, liseye yeni başlamış bir kızdır. Ailevi yaşantısı çok ilginç olup, arkadaşlık hayatında çalkantılar yaşayan, çoğu yönden zayıf bir kızdır. Yeni hayatına alışmaya çalışırken, karşısına çıkan ilk aşkı olarak tanı...