Bölüm 32 (Genel) Aşk neydi sahi ?

1.4K 63 0
                                    

 (Arkada çalan müzik , Sia- Broken Biscuit)

Seni Seviyorum... Bunu söylemek benim için o kadar zor ki.. Zor olduğundan mı bilmiyorum söylemeye dilim varmıyor... Ali'nin beni sevdiğini biliyorum. Bana sevildiğimi hissettiriyor.

Beni beğeniyor, benden hoşlanıyor. Çoğu güzel duyguyu bana yaşatıyor.. Sevildiğimi bilmek gibi, sevildiğimi duymakta çok güzel. Bunu bana ilk defa söylüyordu...

Zor olduğunu biliyorum . Bi yandan da bunu kaç kişiye söyledi diye düşünmeden edemiyordum. Kızların genel özelliği sanırım bu. Özel hissettiğimiz anlarda bunu bize hissettiren kişi  acaba bizden önce kaç kıza daha böyle yaptı diye kendimizi düşünmeden alamıyoruz. Her ne olursa olsun beni sevdiğini söyledi. Bunu söylediği o an , 'ben biraz kanat takıp uçmaya gidiyorum. Döndüğümde görüşürüz' deyip uçmak geldi içimden. Lakin ben ona bir şey söyleyemeden eve girdim. Bu benim için zordu.. Kendimi hazırlamalıydım. Onu sevdiğimden hiç kuşkum yok. Söyleyebilmek için kendimi hazırlamalıydım . Aşkın ne olduğunu bilmiyordum ya, sanırım yaşayarak öğreniyorum. Her buluşmada heyecandan midemin bulanması da aşka dahil mi.. Gözlerini gözlerimde yakaladığım an, nefesini tenimde , kokusunu burnumda hissettiğim anlarda dahil. Her sözünde, bana her seslenişinde kalbimin kulaklarımda atması, sesinin tonu, titreşimi , tipi, saçı , gözü , kaşı, gamzesi... Her şeyini aşk adı altında sıralarım.. Sinirlenmesi, kaşlarını çatması bile kalbimi heyecanlandırıyor. Bitmesini düşünmek korkutuyor. Onu kaybetmekten korkmam bile aşka dahil. Onunla ölmeyi bile hayal ediyorum geceleri.. Sabah telefona her baktığımda ki  ''Günaydın'' mesajı... Bazen düşünüyorum, insan zamanla bunlardan sıkılır mı? Ben sıkılmam. Diyorum ya onunla ölmeyi düşünüyorum.. Onda hiçbir kusur göremiyorum. Gözlerim mi kör yoksa o mu mükemmel... Ondan ayrı kaldığımı bir an bile düşünsem içim acıyor. Hayatımın anlamını bulmuştum. Bu zamana kadar neredeydi?

Bütün hayallerim onunla ilgili. Nereye gitmeyi hayal etsem o var yanımda. Onunla uyumayı hayal ederek uyuyorum her gece. Onu rüyamda görebilmek için uyuyorum. Onu çok seviyorum... Sahi Aşk buysa eğer , her insan için aşk farklı bir terim. Benim için aşk ''O'' 

Bana her gece ''İyi geceler '' de... Her sabah ''Günaydın'' mesajınla uyanayım .

*Bu hikayenin sonu '' Sonsuza dek mutlu yaşadılar'' diye bitsin...*

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin